Pán Likavčan,
dovolím si v tejto nepríjemnej záležitosti ešte pár upresnení. Ja som sa na začiatku nedomáhal reklamácie, chcel som si to dať opraviť. Predajca možnosť reklamácie konzultoval s niekym po telefóne (pravdepodobne to bol niekto od vás ). Skôr, než sa reklamačné konanie začalo som mailom poslal predajcovi fotokópiu dokladu o zakúpení ako aj záručný list. Poslal som mu aj foto vadnej súčiastky ( mosadzného púzdra) až potom som od neho dostal info, že mám doniesť
bicykel na reklamáciu s tým, že k vám sa bude posielať iba rám. Rám ( nie celý bicykel ) som doniesol do predajne. Odstrojil som si ho sám.Ďalší osud reklamácie som už ovplyvniť nemohol.
Na stole mám reklamačný protokol z Demy s číslom 3281/13, dátum 8.11.2013 a k nemu pripnutú kópiu záručného listu a faktúry. Na reklamačnom protokole je „reklamujem – povolená zadná stavba“ a „Rekl, vybavená opravou“ Takže informácia, že neboli dodané doklady potrebné k reklamačnému konaniu nie sú správne.
K samotnej oprave. Jediná vôľa na zadnej stavbe bola v spomínanom púzdre. Tu bolo zrejme treba urobiť niečo iné než bolo urobené. A odtiaľ sa odvíja sled udalostí, ktoré by bolo vhodné do budúcna neopakovať. Mne tiež nie je veľmi príjemné, riešiť toto prostredníctvom webu. Stojí ma to čas a aj energiu, ktorú by som vedel zúžitkovať aj lepšie. Vy ste však získali spätnú väzbu, ktorú by sa vám zrejme inač získať nepodarilo a je len na vás všetkých v Deme ako s tým ďalej naložíte.
Na ďalšie informácie uvedené vo vašej reakcii už nie je potrebné reagovať, pretože by sme sa iba zbytočne zamotávali do nejakých emocionálnych pohľadov na tú istú vec.
Ja si teda počkám na ten
rám a dúfam že som bol posledným takto nespokojným zákazníkom vašej firmy.