Pán Likavčan,
dovolím si v tejto nepríjemnej záležitosti ešte pár upresnení. Ja som sa na začiatku nedomáhal reklamácie, chcel som si to dať opraviť. Predajca možnosť reklamácie konzultoval s niekym po telefóne (pravdepodobne to bol niekto od vás ). Skôr, než sa reklamačné konanie začalo som mailom poslal predajcovi fotokópiu dokladu o zakúpení ako aj záručný list. Poslal som mu aj foto vadnej súčiastky ( mosadzného púzdra) až potom som od neho dostal info, že mám doniesť bicykel na reklamáciu s tým, že k vám sa bude posielať iba rám. Rám ( nie celý bicykel ) som doniesol do predajne. Odstrojil som si ho sám.Ďalší osud reklamácie som už ovplyvniť nemohol.
Na stole mám reklamačný protokol z Demy s číslom 3281/13, dátum 8.11.2013 a k nemu pripnutú kópiu záručného listu a faktúry. Na reklamačnom protokole je „reklamujem – povolená zadná stavba“ a „Rekl, vybavená opravou“ Takže informácia, že neboli dodané doklady potrebné k reklamačnému konaniu nie sú správne.
K samotnej oprave. Jediná vôľa na zadnej stavbe bola v spomínanom púzdre. Tu bolo zrejme treba urobiť niečo iné než bolo urobené. A odtiaľ sa odvíja sled udalostí, ktoré by bolo vhodné do budúcna neopakovať. Mne tiež nie je veľmi príjemné, riešiť toto prostredníctvom webu. Stojí ma to čas a aj energiu, ktorú by som vedel zúžitkovať aj lepšie. Vy ste však získali spätnú väzbu, ktorú by sa vám zrejme inač získať nepodarilo a je len na vás všetkých v Deme ako s tým ďalej naložíte.
Na ďalšie informácie uvedené vo vašej reakcii už nie je potrebné reagovať, pretože by sme sa iba zbytočne zamotávali do nejakých emocionálnych pohľadov na tú istú vec.
Ja si teda počkám na ten rám a dúfam že som bol posledným takto nespokojným zákazníkom vašej firmy.


Naposledy upravil jaro1 dňa 09.12.2013 - 18:26:45, celkovo upravené 1 krát.

09.12.2013 - 17:57:35
03
Ty sa hlavne spamätaj - nespokojny si nebol s Demou, ale s predajcom (tretou stranou, ktora s Tvojim problemom ani nesuvisela) a u ktoreho si sa ani nemal vyskytnut. Takze nespokojny mozes byt akurat tak s tym, ze si riesil situaciu nespravne a este mozes byt (opravnene) nespokojny s riesenim situacie zo strany predajcu, ktoreho si do toho namocil kvoli vlastnej lenivosti. A to sa Ti vypomstilo...
09.12.2013 - 18:05:42
04
to by si sa cudoval, mam podobne skusenosti z inej oblasti, takze presne viem co v Deme museli riesit.


ja ked som robil v obchode a priniesol niekto tovar bez papierov, tak mal bohuzial smolu...zakaznik ma prava, ale aj povinnosti...
09.12.2013 - 18:12:48
01
Jesus - evidentne nerozumieš tomu, o čo tu išlo. A nemyslím si že som to riešil nesprávne.
09.12.2013 - 18:13:12
00
Federer, jasne, ked mi niekto nedonesie doklad o kupe tak mu to bud spravim za € alebo sa toho ani nedotknem,
ale ako pise Jezus chyba bola v tomto pripade niekde inde
09.12.2013 - 18:21:28
00
Polo : Ale zas, vela x sa mi stalo , ze som sa zlutoval a vytlacil som kopiu blocku a poslal som to na reklamaciu...
09.12.2013 - 19:01:52
00
Zapojim sa aj ja.

Reklamacny protokol s internym cislom 3281/13 je doklad, ktory bol vypisany nasim reklamacnym technikom v Senici.
Nas technik vypisal potrebne informacie a zavadu po telefonate s kosickym predajcom aby mohol zaevidovat tento pripad do systemu a postupit do Servis Centra, alebo to mohol hodit do kuta.
Druhu cast uz vypisal servisny technik po oprave (vymena skrutky+zaistenie vsetkych skrutkovych spojov na to urcenym pripravkom - co je zaevidovane v jeho pracovnom vykaze z dna opravy)

Podla mojho nazoru reklamacny aj servisny technik prejavili maximum snahy aby tento pripad vyriesili a aby zakaznika uspokojili.
Bohuzial opis zavady v prvom pripade telefonicky a v druhom pripade v dopise nebol konkretny a spravny, co skomplikovalo uspesne riesenie a riesi sa to na 3x.

Samozrejme viem pochopit rozhorcenie zakaznika, ale je treba aby sa aj zakaznik objektivne zamyslel kde doslo k pochybeniu.
09.12.2013 - 19:06:08
09
Jezus problem s pisanym textom? jaro1 2x uviedol, ze na zaciatku hladal sposob ako opravit, nie reklamovat zavadu. preto sa u dotycneho predajcu/servise vyskytol a vyskytol sa tam uplne logicky vzhladom na jeho zamer. hodotit to ako nespravne je dalsia trufalost. dalsi priebeh bola proste zhoda viacerych mensich pochybeni na vsetkych troch stranach.
09.12.2013 - 19:12:22
03
Hľadal spôsob opravy a napriek tomu to aj tak dal reklamovať...
09.12.2013 - 20:39:05
00
a prečo nie rovno trikrát :D :D
09.12.2013 - 20:48:40
01
Mňa zaujíma to, že prečo to ten obchodník vôbec prijal a riešil, keď sa bicykel u neho nekupoval...aj keď je díler.
Reklamujem veci tam kde som ich kúpil...či?
10.12.2013 - 07:36:24
00
spomínal, že primárne nešlo o reklamáciu, ale hľadal pomoc pri riešení problému...
10.12.2013 - 07:48:19
02
Aha. Nečítal som všetky príspevky...tak potom nič :)
10.12.2013 - 08:22:47
00
Rám je už konečne doma. Trvalo to takmer dva mesiace, než som sa dopracoval k tomu čo som chcel. Púzdra sú vymené.
Obvinený neprávom boli mnohí, aj tí čo si to nezaslúžili. Ak sa niekomu stala neoprávnená újma, mrzí ma to. Ospravedlňujem sa.
Úsmevné, alebo hrozné (?) na tom celom prípade je to, že aj v druhom kole reklamácie sa na ráme robilo kadečo iné, len nie to čo bolo treba a to aj napriek tomu že som do firmy poslal mail, kde som uviedol čo chcem opraviť. Pochopenie písaného textu a následné posunutie informácie ďalej asi nebude u každého samozrejmosťou. Podarilo sa to až na tretí pokus. Aj to len vďaka tomuto fóru a tejto téme. A aby sa to zas neprekrúcalo a nespochybňovalo, v prílohe je časť mailu.

V Deme z toho majú kopec „študijného materiálu“ na to aby sa stali lepšími, ja im k tomu želám veľa zdravia a síl . Ja mám ponaučenie, že to čo je zadarmo môže nakoniec byť veľmi drahé.

Prílohy:

mail.png
mail.png 51.99 KiB thumb_up0thumb_down

10.12.2013 - 17:06:14
00
Ja mám ponaučenie, že to čo je zadarmo môže nakoniec byť veľmi drahé.


kolko ta to stalo?
10.12.2013 - 17:11:28
01
keyboard_arrow_up