ivast Veď práve, mne to takto nefunguje. Neviem urobiť screen ale príklad:
Objednávka z 8.júna. Kliknem ´Open dispute´ a po zakliknutí ´No´ na otázku ´Did you receive the item?´ mi vyhodí ´Our records show that your order has arrived at the sorting center and is currently in transit. Normally, most packages will be delivered as the seller promised. However, if you don’t receive your order after2020-09-06 , you can continue to open a dispute.´
Niekedy po 6.9. mi príde email ´The confirmation time for order 815434219887 has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have
15 days to submit a dispute request. We're here to help!´
Ani potom mi nejde otvoriť spor. A po 2-3 dňoch mi
zmizne z objednávky možnosť aj kliknúť na otvorenie sporu úplne.
Toto je síce aktuálna objednávka kde mi ešte email o expirácii neprišiel ale je to len príklad ako mi to fungovalo pri predošlých objednávkach ktoré neprišli. A stavím sa že takto to bude aj s touto objednávkou.
Vždy som si na tieto časové limity dával pozor a skúšal som to každý deň.