Dredd napísal:
flegko Nič v zlom, ale príde mi trocha scestné porovnávať stratégiu cenotvorby v Tvojej jednoosobovej firme (celkové ročné tržby 25 tisíc eur, predpokladám pár individuálnych IT zákazníkov resp nejaká firmička/škola) s firmou ako mtbiker, ktorá logisticky zabezpečuje, uskladňuje a predáva stovky ak nie tisícky produktov , zamestnáva desiatky zamestnancov, má sklad a dve predajne, a ktorej konsolidované tržby presiahli 20 miliónov eur...Riadiť takto zložitý system, stále majúc na pamäti mnoho kritérií, nie len ziskovosť, to je "the whole different ballgame", Ak je pravda čo píšeš, a pracuješ s 5% maržou, tak si za minulý rok z marže získal 1.250 eur, z čoho si za posledných šesť mesiacov nechal v mtbikeri podľa vlastného vyjadrenia 840. Tomu sa hovorí nadšený cyklista, dve tretiny údajnej marže nechať v cyklotovare ;) Ale tak vykázal si zisk o trochu vyšší, takže sú aj dni s lepšími maržami ;) Nech sa ti teda darí do budúcna lepšie a viac. :y:


Ano mas pravdu som socka a vyjadrujem sa k veciam, ktorym nerozumiem lebo ty si si to za 1min vygooglil.

Nenapadlo ta, ze mozem byt v dalsich firmach, o ktorych nemas ani sajnu?

K tomu zlozitemu IT systemu Mtbikeru...postavil som od piky a spravujem dodnes IT system zakaznika, kde je do 1000 zariadeni na sieti sucasne, v objekte cez sto kamier, desiatky AP, kde sa vyzaduje neustala konektivita a kedze ide o roboticku vyrobu tak nulova tolerancia vypadkov, kde databazy maju desiatky GB udajov v sebe.
Myslim, ze IT system Mtbikeru by som urcite zvladol tiez, pretoze takto zlozity a narocny asi nebude;o)).
Ale o tom by som si radsej pokecal s ich spravcom ako s tebou, pretoze to su uz veci, ktorym bezny clovek nerozumie.


Ja som neporovnaval seba a Mtbiker, skor to, ze viem ako to funguje aj vo firmach vo velkosti Mtbikeru, ci vacsich a ze s cenovymi uletmi sa stretavam aj o svojich dodavatelov bezne...staci zavolat obchodakovi a ked to nepomoze tak nakupim inde...je to jednoduche a to je to, co sa tu riesi a nei to, ci mam v jednej zo svojich firiem dostatocny obrat na to, aby som si mohol kupit nieco na bicykel.

P.S. To posudzovanie cloveka podla narychlo vygooglenej firmy je rovnaky nezmysel ako ked ma tu niektori jedinci posudzuju podla bicyklov, ktore mam a hned vedia ako a kde jazdim.
06.10.2022 - 14:37:50
00
Moja skúsenosť je vo väčšine pozitívna
ale... v BA som si bol objednávku vyzdvihnúť pár krát odkedy máte pobočku v pradiarni a musím povedať, že čas čakania na prevzatia objednávky bol takmer rovný času súčtu časov objednávania a doručenia

naposledy ma tam dokonca obchádzali, keď som stál na pokladni a vedľa pri pokladni riešil nejakého pána vo vyzeral že nakupuje tovar do svojho vlastného eshopu 🙂

neviem či som mal len proste smolu ale 3 z 3 už asi nie je náhoda

PS: naposledy som radšej už parkoval v OC Nivy a prešiel som sa a dobre som spravil

PS2: inak som s obchodom spokojný
PS3: v hrádku som takúto skúsenosť nikdy nemal
06.10.2022 - 15:01:04
00
Asi si mal smolu/bol v zlom case. Vsetky moje (caste) navstevy na v zdvihnutie, zvycajne medzi 16:30 a 18., ludi priemerne 3-6, vybavene rychlo, 3-5 minut max
06.10.2022 - 23:17:27
00
U mna zatial vzdy rychlovky, parkujem furt na blikackach na ceste 😁
06.10.2022 - 23:27:09
00
S rychlostou vybavenia som zatial problem nemal. Stalo sa mi par krat ze si to niekto pomylil s predajnou a chcel kadeco, ale vascinou je to do 5 minut.
Pri tomto novom poplatku je aj sanca ze ludia ako ja tam budu chodit menej, pripadne budu velmi rozmyslat kde to objednat. Cize tu mame jedine pozitivum ;-)
07.10.2022 - 07:34:23
00
flegko napísal:
Ano mas pravdu som socka a vyjadrujem sa k veciam, ktorym nerozumiem lebo ty si si to za 1min vygooglil.

Nenapadlo ta, ze mozem byt v dalsich firmach, o ktorych nemas ani sajnu?


Vkladáš mi do úst slová, ktoré som nepovedal. Žiadna socka, videlo sa mi, že si iba ďalší truhlík na scéne s filozofiou : "mne tu o cenotvorbe nerozprávajte, ja podnikám" ;) Určite si ešte v jednej firme, ktorá má viac spoločníkov ako Klapzubova jedenástka ale neviem, či by jej príjmy futbalovú jedenástku uživili.

flegko napísal:
...Myslim, ze IT system Mtbikeru by som urcite zvladol tiez, pretoze takto zlozity a narocny asi nebude;o)).


Tak toto je výzva pre MTBiker, netreba váhať a využiť príležitosť presvedčiť ich o tom. :y:

flegko napísal:
P.S. To posudzovanie cloveka podla narychlo vygooglenej firmy je rovnaky nezmysel ako ked ma tu niektori jedinci posudzuju podla bicyklov, ktore mam a hned vedia ako a kde jazdim.


Zasa vkladáš iným jedincom do úst slová, ktoré nepovedali. Nikto tu nerieši, aké máš bicykle, tobôž už nie ako a kde na nich jazdíš. To fakt nie. Jazdi ako chceš, prilbu máš parádnu, pozrel som si video, všetko v cajku, len menej nahoty :D

Na Tvoj kanál sa určite vrátim, robíš zábavný kontent, možno rozšírim zatiaľ nepočetnú listinu subscriberov. Peace ;)
09.10.2022 - 23:16:29
00
Dohodnime sa, ze ked mas nejake vtipne poznamky na moju adresu mozes mi ich venovat sukromne, ci si zalozime vlastne vlakno...tu by to malo byt skor o Mtbikeri...aspon podla nazvu.
Btw tie firmy stale nemas vsetky, hlavne si nenasiel tu, ktora ma zivi....tak hledej smudlo....zvysok na PM, ci v inom vlakne pripadne.
09.10.2022 - 23:33:39
00
Ja sa chcem poďakovať, objednával som narýchlo som v piatok doobedu dva diely a vazelínu, s tým že vyzdvihnem po práci pred odchodom na autobus v BA pri stanici, do môjho obľúbeného obchodu v PK som nestíhal a dnes som vedel že budem mať program. Zvyknem pri nákupoch na eshopoch pozrieť na weboch čo majú na predajni v akcii skladom, či ma niečo nezaujme, tak aj tu som pridal pár kusov gélov a tyčiniek, odoslané, pripravené na platbu na predajni. Pár eurová záležitosť, rýchlovka.
A za chvíľu mi volali, že jednu príchuť tyčiniek nemajú, či si počkám ? Sme ju teda odstránili z objednávky. Jedna príchuť, kusová položka po 0.76€ , ale dali si tú námahu a zavolali. Mohli sme to riešiť prípadne pri prevzatí, ale takto som sa nezdržal, prevzal zaplatil, stihol autobus domov, takže som spokojný.
15.10.2022 - 15:15:04
01
Waw, chválim to tlačítko "pridať do aktívnej objednávky a zaplatiť" aj keď predtým nebol nikdy problém keď som požiadal o spojenie objednávok...
02.11.2022 - 13:17:49
04
POZOR!! Potrebujeme troška potestovať nový spôsob doručenia - Packeta kuriér na adresu. Radi by sme našli medzi našimi zákaznikmi reprezentatívnu vzorku, ktorá by vyskúšala doručenie týmto novým spôsobom.

Čo sa od Teba očakáva?

- máš u nás vytvorenú objednávku s doručením na kuriéra (v prípade ak chceš pomôcť s testom, vieme spôsob doručenia aj zmeniť z iného)
- použiješ appku packety na sledovanie zásielky
- voliteľné - služba dobierka
- napíšeš nám po doručení krátku správu o tom, ako prebiehalo doručenie (pošleme pár otázok + Tvoj feedback na doručenie, nezaberie viac ako 3 min času)

Čo za to?
- doručenie balíka zdarma
- v prípade zvolenia dobierky rovnako bez poplatku

Test by sme chceli realizovať do konca budúceho týždňa, zapojiť sa môžeš tak, že napíšeš priamo mne súkromnú správu s číslom objednávky.
03.11.2022 - 09:03:43
03
Dobrý deň , dnes som si bol pre objednávku priamo v Hrádku MT Biker .
na túto objednávku som čakal od 17.12.2022 do 4.1.2023.
Keď som sa začal o to zaujímať dostal som až na druhý deň odpoveď citujem : Bohužial došlo ku strate zásielky u dodávatela a tovaru ku nám zatial nedorazil ,aktuálne situáciu preverujeme kde sa nachádza zásielka s tovarom.
Keď raz niečo objednám ako je možné ,že sa tovar stratí??
To by ani tak nevadilo ,že človek toľko čakal...najviac ma zamrzelo : ten prístup v MT bikeri v Hrádku.
Prišiel som do predajne po objednávku ...a hovorím pánovi , že ako je možné takto dlho čakať na tovar ,jeho odpoveď bola citujem : čo on stým má ,že to vec a problém eshopu ...
Drúhá vec pýtal som sa na jednu vec ohladne tovaru odpoved: on nevie , ako to má vedieť , pýtal som sa preto overoval , aby sa človek nemusel vrátiť , ak by tam niečo chýbalo., a či objednal sprácnu vec.
myslím si ,že v obchode sú predajcovia na to ,aby poradili,pomohli .
Viem , že každý deň není nedela ,ale takéto jednanie nie je hodné takého to podniku na úrvoni.
Ja tiež pracujem s ľudmi už vyše 23 rokov ,ale takýto prístup.......nie celé zle.

ďakujem
05.01.2023 - 19:44:20
00
Zdravim Jozef. V prvom rade vdaka za feedback. K prvej casti objednavky- bohuzial niekedy sa stavaju pripady kedy tovar meska a nie je to podla planu. Zo systemu vidim, ze sme tovar objednali 19.12, teda hned v pondelok po vytvoreni objednavky. Ano, ozaj realne tovar dorazil 4.1. Urcite sa vzdy snazime vybavit objednavky co najskor a nie je nas zaujem datum dodania umelo predlzovat. Aktualne 98% objednavok dorucujeme nacas, resp skor, bohuzial tie 2% su pripady, ktore nedokazeme ovplyvnit, bud je problem v logistike alebo u dodavatelov. Tu neostava nic ine len sa ospravedlnit, bohuzial aj v tejto rychlej dobe nejde vzdy vsetko na 100%. Pozrel som si mail, ktory sme poslali a kolegovia zo zakaznickej podpory reagovali z mojho pohladu spravne a poskytli informaciu, ktora bola pravdiva a zodpovedala realite.

Hradok - som uz historicky citlivy na to, ked dostavame negativny feedback za komunikaciu ci uz na predajni alebo online. Vedia to aj chalani, ze kazdy negativny feedback riesim osobne a je mojou prioritou aby sme boli profici a zakaznik odchadzal spokojny. Tak som si s predajcom presiel aj tento pripad a vyslovne som riesil aj citacie, ktore su tuto v prispevku nado mnou. Ak by totiz clovek u nas povedal to, co je v citacii tak uz u nas nepracuje, taketo formulacie su u nas nepripustne a bol som ubezpeceny, ze sa nejedna o citaciu ale parafrazu. (Ak si za tym, ze to bola citacia stojite napiste mi sukromne)

K obsahu - ano clovek na predajni netusi, preco tovar meskal. Proces spracovania objednavky je, ze clovek z B2B teamu tovar objedna, clovek na prijme tovaru tovar prijme a ak je to objednavka ako ta Vasa tak ju rovno da to tasky ci sacika a ide na odber na predajnu, ak je to vacsia objednavka tak sa k tomu pridava clovek v expedicii. Predajca pri vydaji vie pozriet poznamky a komunikaciu k objednavke, nema ale odkial vediet co sa s tovarom dialo. Maximalne Vam vie precitat mail kolegu zo zakaznickej podpory. Pracuje u nas len na obchodnej casti vyse 50 ludi a ozaj nevie kazdy vsetko o kazdej z 20 tis objednavok, co mesacne prejdu rukami nasich ludi.

Otazky k tovaru- samozrejme nasi zakaznici maju otazky k tovaru, ktory kupuju, nie je ale urcite ojedinele, ze na otazky odpovedat nevieme. Mame aktualne skladom vyse 20 tis poloziek a cez dodavatelov vieme dodat dalsich cca 30 tis poloziek. Ozaj sa neda vediet o kazdom tovare vsetko a ozaj vela z tych poloziek vidi nas zamestnanec prvy krat rovnako ako clovek, co si tovar objedna. Takze sa ospravedlnujem, ze nevieme o nami predavanom tovare vsetko a vopred sa ospravedlnujem aj za otazky, ktore aj v buducnosti nebudeme vediet zodpovedat. Taketo otazky boli, su a budu.

Nech dam tomuto romanu zaver, mrzi ma, ak clovek od nas odchadza nespokojny a navsteva u nas nenaplni jeho ocakavania. Urcite ale odmietam, ze by sme sa k zakaznikom spravali drzo a neslusne. Rozumiem, ze v pripade ako je tento uz zakaznik moze prist na predajnu rozladeny, lebo vybavenie objednavky nie je podla planu a nasledne aj interakcia s nasimi ludmi a ich odpovede su automaticky vykladane negativne(ozaj 100% verim, ze arogancia a neslusne spravanie u nas nemame). Musim ale poprosit o pochopenie, ze clovek za pultom ozaj nie je encyklopedia, produktovy manazer kazdeho produktu v ponuke a pri probleme ozaj nemusi a casto aj nemoze vediet preco dany problem vznikol.
06.01.2023 - 11:45:47
04
Dobrý deň....ja som do predajne prišiel maximálne kľudný a vyrovnaný pozdravil som sa pán sa ma opýtal na co si prosím odpoveď bola ze som si prišiel pre objednávku a opýtal som sa iba prečo to tak dlho trvalo....mne nevadilo ze som čakal dlhšie ako bolo možné, ale o ten prístup aký bol zo strany vašeho kolegu o ten prístup a podanie odpovede na moje otázky. Kto sa pýta sa veľa dozvie. Ja nehovorím ze máte byť ľudia ktorí poznajú celú encyklopédiu toto som nechcel ani nevyžadujem. Jednalo sa mi o prístup. Keď som bol u vás vo vašej predajni 17.12. A bol tam iný kolega mal geniálny prístup úplne že klobúk dolu. Taky prístup aký mal on bolo niečo úžasné.
Ja mrzelo len to správanie aké bolo...viem ze doba je rýchla a ze objednávky sa medzi sviatkami predlžujú.
V dnešnej dobe všade kde idete sa každý pýta ako bolo aká je spätná väzba ako ste boli spokojný ako zákazník...atď.
Toľko z mojej strany.
06.01.2023 - 12:08:04
10
Ako som napisal, dik za feedback, ja som odpovedal na zaklade toho co som zistil a ano, troska som tam dal vlastnu uvahu.

Ono kazdou otazkou a jej riesenim sa clovek vzdelava a urcite som nemyslel, ze sa zakaznici pytat nemaju. Sam som si presiel vo firme kazdou poziciou a support vi predajna ma tiez posunuli neskutocne dopredu.

Nech to uzavriem- verim, ze dalsia interakcia bude pozitivna a dalsie problemy nebudu ( sicd ten Murphy neskutocne funguje) :-)
06.01.2023 - 12:25:55
00
Prajem veľa šťastia v ďalšej expanzii...
https://index.sme.sk/c/23120005/eshop-mtbiker-wood-company-eterus-capital-investicia-expanzia.html
25.01.2023 - 16:18:33
35

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up