K tomuto sa vyjadrujem par krat do roka, tak preco si to nerefreshnut. :-)

Nemci stale brutalne bojuju o prezitie a ceny, ktore maju na niektore polozky su ozaj sialene. Casto maju este COVID stock za zly kurz a vysoku dopravu, preto generuju zasadne straty a cakam, ze mozno este nejaka zaujimava firma padne. Druha strana mince je, ze vzdy vedeli mnozstvo tovaru zohnat vyrazne lacnejsie ako my. Tretia strana mince je, ze aj my sa potrebujeme zbavit nejakych veci a mame na niektore polozky velmi zaujimave ceny.

Stale sa teda daju najst skvele dealy aj u nas, urcite ale viac bombastickych cien najdete v DE. Na niektorych produktoch sa uz cena narovnava, niekde su stale rozdiely.

My ideme svojou cestou, platime vsetko na cas, rastie nam zahranicie, otvarame nove priame spoluprace, investujeme do buducnosti - sklad, IT, preklady, odberne miesta, servis,.... Nie, zeby sme aj my nerobili chyby ale nase vysledky v porovnani aj s Nemeckou konkurenciou hovoria, ze to robime dobre a kontinualne rastieme. (Toto brat s rezervou, myslienka ale je, ze sa medzirocne stale priblizujeme a nie vzdalujeme) :-)
22.02.2024 - 07:18:16
015
Myslím že komunikácia je základ.Verim že tu objednávku už dnes nevyzdvihnem.Objednany tovar bol na sklade.

Prílohy:

Screenshot_20240410-190819.jpg
Screenshot_20240410-190819.jpg 94.32 KiB thumb_up0thumb_down

10.04.2024 - 19:10:55
00
Mtnt Mrzí nás, že sme ti nenachystali objednávku v avizovanom termíne. Jeden z produktov bol nesprávne zadefinovaný v systéme a jeho reálna pozícia bola na predajni v ZA. Už by mal byť u nás v sklade a objednávka bude skompletizovaná. Prejdem to ráno s kolegami a budem ťa informovať. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.
10.04.2024 - 20:33:07
00
Ďakujem
10.04.2024 - 22:00:10
00
Len taký návrh odkukaný z iných e-shopov: možnosť použiť recyklovaný obal /výplň a pridať to ako okienko s možnosťou voľby priamo v košiku. Niektorým nezáleží na výplni a obale, ak príde samotný produkt objednávky bez poškodenia a obe strany môžu mať lepší pocit.
11.04.2024 - 15:37:28
01
Truhlik50plus po pravde my sa nepytame a 100% pouzitelneho obaloveho materialu od dodavatelov pouzivame a posielame v nom. My sa nehrame na to, ze kazdy balik mame potlaceny a tip top. Vypln je rovnako na 90% nieco, co k nam prislo alebo to produkujeme my v rezacke kartonu. Realne u nas kupujeme iba bublinkovu foliu a zip sacky na drobnosti. Realne teda produkujeme a nakupujeme minimum plastu. Ano da sa zlepsovat ale o chlpky.

Paradoxne trocha sem tam schytame, ze na vypln pouzijeme to, co sa u nas naslo a nie vzdy je to oku lahodiace.
11.04.2024 - 23:39:29
07
Zajtra toho bude plny net ale ja sa pochvalim dnes. Som hrdy a vdacny nasmu teamu a rovnako nasim zakaznikom, ze po vela rokoch umiestneni v top 3 sme dosiahli na vrchol. A to nie iba v sport kategorii ale aj v absolutnej kategorii ceny kvality. Looks like robime to dobre a viete to ocenit. Tak deklarujem, ze chceme zabojovat a obhajit aj v 2024. ;-)

Prílohy:

20240411_205916.jpg
20240411_205916.jpg 204.12 KiB thumb_up3thumb_down

11.04.2024 - 23:47:32
1021
Kupujem tu už nejaký čas a nikdy prakticky nebol žiaden problém a ak áno tak sa vždy vyriešil. Čo ale nechápem sú rozdiely v cenách na predajni alebo skladom. Tretry na predajni sú za cenu povedzme za cca 180 € a skladom sú za cca 150€. Rovnako som tu kupoval riadítka za povedzme 34€ a po vhodení do košíka mi prišlo upozornenie že teraz sú tie isté riadítka za 32€/ presné čísla neviem ale rozdiely +- sedia/. Slušne povedané ma to n*****o.
12.04.2024 - 07:51:56
00
hugo vysvetlim nasu cenotvorbu:

- Ceny na predajni a na webe su v rovnakom case garantovane rovnake. Na pokladni sa cena dotiahne z webu, takze sa nemoze stat, ze by sa predala drahsie, ako je v tom case na webe. Kedze sa nase ceny menia v case, moze nastat situacia, ze tovar ma vytlacenu cenovku, ktora uz neplati. V tom pripade mame princip, ze ak je cena nizsia ako na webe, zakaznik dostava cenu, ktora je na cenovke (v jeho prospech). Ak je vyssia, dostava cenu, co je na webe (opat v prospech zakaznika).

- Ceny sa menia v case kvoli tomu, ze nakupujeme z roznych zdrojov, niekedy sa nam podari nakupit lepsie, inokedy horsie a tieto rozdiely sa casom premietaju do ceny (snazime sa drzat ceny atraktivne pre zakaznika, ale zaroven musime vediet pokryt svoje naklady).

- Casto sa stava, ze zakaznik pise, ze cena po nakupe klesla. V 99% pripadoch ide o to, ze sa zakaznik posunul do vyssej vernostnej kategorie a ma tym padom na danom produkte lepsiu cenu.
12.04.2024 - 09:48:46
08
Hugo (a cervo), nebude to najskôr tým, že cena v predajni je 'standardna', bez akýchkoľvek vernostných zliav a na webe (po prihlásení) si videl svoju,so zohladnenim vernostnej zľavy?
12.04.2024 - 22:50:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up