uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
Dano5, problém bol že dodavatel tvrdil že bude, potom nebude, potom bude o pár dni neskôr a nie je doteraz. Ale je pravda že ta “dostupnosť” by tomu pomohla, upraví sa MageZ, ďakujem za podnet, pozriem na to, napíšem dnes na mail
ja to mám rovnako aj u mojich, nikto nevie ,čo ,kedy, bude ,nebud,e, alebo v akej cene to bude... doba je chaotická. ani výroca netuší.. čakám 10 kusov jednej veci ,pridu 2 kusy aj to iné lebo nemali diely
Ja to mam rovnako, hlavne teraz ked je prudky nedostatok.
V pondelok som dal preverit termin, dostal som termin za tyzden to bude. Ponukol som zakaznikovi, ten vybavil expresne objednavku. Na druhy den objednam a ze termin uz je iny a bude az za 3 tyzdne. Wtf? Da sa takto robit?
Pani, akoze fakt nic v zlom, od marca tu sedim pri praci od rana do rana, takmer 6 dni v tyzdni...ale preco sa napr posledne tri staznosti ohladom dostupnosti tovaru co su tu na fore neriesia oficialnou cestou s otazkou cez mail? ( kufre na pedale...mimochodom 2x odoslany mail ze su naskladnene a ziadna odpoved na to / vidlica ktora sa bohuzial vypredala v den ako tu bola spomenuta objednavka na nu s tym ze potom ani sam dovozca nam nevedel/nevie potvrdit ci pride, ci nepride a tak dokola / a teraz posledny produkt ktory bol u dovozcu vypredany vyse 2 mesiace a mali sme ho stranke oznaceny ako nedostupny ). Ako je mi jasne ze ani na ten mail tuto sezonu nestihneme odpisat hned obratom, ale na to co nam pride do schranky sa snazim odpovedat do 24 hodin, max 48...
matt tak čo sa týka kufrov, tak som sa nesťažoval, ale len pýtal či ich mal ešte niekto odtiaľto obejdnané, prípadne či ich bral inde. Ak to berieš ako sťažnosť tak v pohode Vieš že sme to riešili mailami spolu a že teda som ťa s tým často neotravoval, no bolo to od začiatku leta...ale situácia bola aká bola. Na posledný mail som ti neodpísal, ale som ti rovno poslal platbu. Viem že roboty máš dosť, tak aj keď síce som dúfal že to bude skôr, ale tak som rád, že sa dali zohnať. Maj pekný deň
Zacinam sa bat o pracovnikov Suncycle, dufam, ze su po zdravotnej stranke vsetci v poriadku. Neviete niekto ?
5.1 na obed objednanych 4 polozky skladom
6.1 odpoved, ze jedna nie je skladom, aj ked na stranke bolo tak uvedene
6.1-8.1 komunikacia a dohodnutie ako sa vybavi objednavka
8.1 z mojej strany potvrdenie objednavky, aby poslali to, co maju skladom
od 8.1 ziadna odpoved, nic zo strany Suncycle
13.1 z mojej strany pripomienka, kedy je mozne ocakavat objednavku, bez odpovede
14.1 opat pripomienka a opat bez odpovede
Je mozne vobec od Vas dostat objednavku, alebo to mam vyriesit niekde inde ? Ved to nie je mozne, aby sa clovek doprosoval.
matt poprosim o odpoved, dufam, ze tu sa to neprehliadne ako byva zvykom prehliadnut tie maily, ktore zakaznici pisu
Moja prva objednavka po x rokoch, ale vidim, ze sa absolutne nic nezmenilo
Zacinam sa bat o pracovnikov Suncycle, dufam, ze su po zdravotnej stranke vsetci v poriadku. Neviete niekto ?
5.1 na obed objednanych 4 polozky skladom
6.1 odpoved, ze jedna nie je skladom, aj ked na stranke bolo tak uvedene
6.1-8.1 komunikacia a dohodnutie ako sa vybavi objednavka
8.1 z mojej strany potvrdenie objednavky, aby poslali to, co maju skladom
od 8.1 ziadna odpoved, nic zo strany Suncycle
13.1 z mojej strany pripomienka, kedy je mozne ocakavat objednavku, bez odpovede
14.1 opat pripomienka a opat bez odpovede
Je mozne vobec od Vas dostat objednavku, alebo to mam vyriesit niekde inde ? Ved to nie je mozne, aby sa clovek doprosoval.
matt poprosim o odpoved, dufam, ze tu sa to neprehliadne ako byva zvykom prehliadnut tie maily, ktore zakaznici pisu
Moja prva objednavka po x rokoch, ale vidim, ze sa absolutne nic nezmenilo
Podnikanie po slovensky, stale bez odpovede, naozaj sa o nich bojim ( ze budu este existovat a tvarit sa, ze su skvely shop )
patooo byť tebou objednám inde. Ja som tam objednal pred vyše rokom. Po troch mesiacoch mi došla trpezlivosť a objednal som inde. Aj som im písal a žiadna odozva. Môj názor je, že celý eshop tvorí jeden človek. Bol som tam pozrieť aj osobne a dobrý dojem to na mňa veru neurobilo. Jedna zamknutá miestnosť, niečo ako servis, sklad a kancelária v jednom. Ale ak sa mýlim tak sa ospravedlňujem. Neviem podľa akého kľúča vybavuje objednávky keď niekto je spokojný a na niekoho absolútne nereaguje.
No ja musím povedať, že som maximálne spokojný. Nakupujem už od Suncycle roky a vždy všetko v pohode, aj dodanie, aj komunikácia. Teraz v januári dve objednávky a vybavené ok.
Ja mám s nimi rovnaké skúsenosti. V podstate dodnes aktívna objednávka na tovar ktorý bol v čase objednania skladom. 🤷♂️ Keď tento obchod porovnám s mtbikerom čo sa týka shopu aj komunikácie nechápem ako sa dokáže uživiť.
Tato debata celej situacii pomohla, kedze sa ozval matt a aj po komplikaciach a zmenach produktov mi ponukol alternativu a objednavku nakoniec vybavil. Nemalo to hladky priebeh, ale ako "odskodne" mi bol ponuknuty komponent z vyssej rady za cenu povodneho. Dakujem
Tentokrat objednavka bez najmensich problemov, promptna reakcia zo strany Suncycle a aj ochota pomoct a vyhoviet, toto je lepsi servis ako predchadzajuci pripad. Dakujem za objednavku a rychle dodanie.
Ja som tiež objednával tretry a ešte v ten deň mi odpisali, že ich už bohužial nemajú (danú veľkosť hneď odstránili z ponuky). Tak som objednal druhé a na druhý deň som ich mal doma. Za mňa super..
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
MageZ, ďakujem za podnet, pozriem na to, napíšem dnes na mail
V pondelok som dal preverit termin, dostal som termin za tyzden to bude. Ponukol som zakaznikovi, ten vybavil expresne objednavku. Na druhy den objednam a ze termin uz je iny a bude az za 3 tyzdne. Wtf? Da sa takto robit?
matt tak čo sa týka kufrov, tak som sa nesťažoval, ale len pýtal či ich mal ešte niekto odtiaľto obejdnané, prípadne či ich bral inde. Ak to berieš ako sťažnosť tak v pohode
5.1 na obed objednanych 4 polozky skladom
6.1 odpoved, ze jedna nie je skladom, aj ked na stranke bolo tak uvedene
6.1-8.1 komunikacia a dohodnutie ako sa vybavi objednavka
8.1 z mojej strany potvrdenie objednavky, aby poslali to, co maju skladom
od 8.1 ziadna odpoved, nic zo strany Suncycle
13.1 z mojej strany pripomienka, kedy je mozne ocakavat objednavku, bez odpovede
14.1 opat pripomienka a opat bez odpovede
Je mozne vobec od Vas dostat objednavku, alebo to mam vyriesit niekde inde ? Ved to nie je mozne, aby sa clovek doprosoval.
matt poprosim o odpoved, dufam, ze tu sa to neprehliadne ako byva zvykom prehliadnut tie maily, ktore zakaznici pisu
Moja prva objednavka po x rokoch, ale vidim, ze sa absolutne nic nezmenilo
5.1 na obed objednanych 4 polozky skladom
6.1 odpoved, ze jedna nie je skladom, aj ked na stranke bolo tak uvedene
6.1-8.1 komunikacia a dohodnutie ako sa vybavi objednavka
8.1 z mojej strany potvrdenie objednavky, aby poslali to, co maju skladom
od 8.1 ziadna odpoved, nic zo strany Suncycle
13.1 z mojej strany pripomienka, kedy je mozne ocakavat objednavku, bez odpovede
14.1 opat pripomienka a opat bez odpovede
Je mozne vobec od Vas dostat objednavku, alebo to mam vyriesit niekde inde ? Ved to nie je mozne, aby sa clovek doprosoval.
matt poprosim o odpoved, dufam, ze tu sa to neprehliadne ako byva zvykom prehliadnut tie maily, ktore zakaznici pisu
Moja prva objednavka po x rokoch, ale vidim, ze sa absolutne nic nezmenilo
Podnikanie po slovensky, stale bez odpovede, naozaj sa o nich bojim ( ze budu este existovat a tvarit sa, ze su skvely shop )