Takže v utorok večer som im písal, že zásielka nedorazila. V stredu doobeda mi odpísali, že sa ospravedlňujú a preveria na pošte čo sa deje so zásielkou a prosia o chvíľu strpenia kým dostanú odpoveď. Ešte v ten istý deň ma večer kontaktovali, že zásielka je oficiálne vyhlásená za stratenú ponúkajú mi nasledovné riešenia:
1) refund plnej sumy objednávky (peniaze prídu na účet do 7 dní)
2) čiastočný refund a dodanie polovice objednávky, ktorá je ešte skladom (2 zo 4 položiek už boli vypredané)
3) voucher za ktorý si môžem ihneď nakúpiť tovar v ich obchode
Vybral som možnosť číslo 1, pretože ak by zásielka predsa len dorazila bude s tým najmenej problémov.
Čuduj sa svete hneď na druhý deň (štvrtok) mi prišiel email, že suma je cez paypall pripísaná na účet.
Takže tomu hovorím špičkový zákaznícky
servis a "sánka dolu".
Stále však nechápem prečo v dnešnej dobe ešte využívajú netrackovanú poštu a ako si potom vysporiadajú s poštou všetky stratené zásielky. Objednávam z viacerých UK obchodov (Evanscycles, Merlincycles, Chainreactioncycles, Amazon) a všetky majú zásielky trackované aj keď poštovné je zdarma.