http://otocycles.com/otok/
01.06.2016 - 23:45:51
00
aby som mal z tohto športu radosť tak maximálne do 100lm....ale nemusí tam byť trojboj-Skalnaté-Sliezsky-Štrbské
03.06.2016 - 21:52:57
00
Takmer done.

Prílohy:

image.jpeg
image.jpeg 827.46 KiB thumb_up0thumb_down

07.06.2016 - 00:03:43
03
nieco pre teba Milanko - lezis, slopes a pritom ides - taha ta motor. No nie je to parada? :y: :y: :beer: :beer: :beer:

http://www.bike-forum.cz/foto/detail/41750-azub
10.06.2016 - 09:40:11
00
Nechcem aby ma ťahal motor, ja chcem, aby mi pomáhala baterka !!!!!!!!!!!!!!!
10.06.2016 - 13:06:57
03
Minulý týždeň som testoval, ako sa dá jazdiť na bicykli dodatočne elektrifikovanom motorom Bafang jazdiť s vypnutým motorom. Vybral som si trasu z bratislavskej Rače na Biely kríž. Celkom to šlo, hoci niektoré úseky postojačky (kvôli najľahšiemu prevodu 46-14). Aj sa mi podarilo predbehnúť troch ďalších bikerov, aj keď najmä kvôli ťažkému prevodu - ja už som pomalšie ísť nemohol :D Čiže pozitívne info pre mňa, s elektrifikovaným bicyklom s redukovaným počtom prevodov sa dá jazdiť do kopcov aj bez štavy. Čo je dobré pre dlhé či viacdenné trasy nad kapacitu batérie.

Čo ma ale zaujalo bolo, že motor pri vypnutej asistencii "cvakal", zrejme vo frekvencii točenia pedálmi. Niečo ako cvakanie spínača v magnetickom poli (napr. pri tachometri, len o niečo hlasnejšie). Je takýto stav normálny? Nejaký odpor naviac v stredovom zložení by som asi očakával oproti stavu pred elektrifikáciou.
10.06.2016 - 14:09:06
00
Bafang je šit, only Bosch !!!!!!!!!!!!!!!!!! https://www.elektrofahrrad24.de/2016-akku-batterie-bosch-rahmen-power-pack-500-performance-line-cx-und-active-line#.V1qvjeYaRpg
10.06.2016 - 14:16:41
00
Pri Boschi nevidím spôsob, ako ho namontovať na existujúci bicykel - do bežného stredového zloženia.
10.06.2016 - 14:24:17
00
Tak musíš strpieť cvakanie a hluk............. :bow: :cash: :bug:
10.06.2016 - 14:27:17
00
Milanko40...žeby only brose? .-)))
10.06.2016 - 19:16:46
01
tr3mp napísal:
Minulý týždeň som testoval, ako sa dá jazdiť na bicykli dodatočne elektrifikovanom motorom Bafang jazdiť s vypnutým motorom. Vybral som si trasu z bratislavskej Rače na Biely kríž. Celkom to šlo, hoci niektoré úseky postojačky (kvôli najľahšiemu prevodu 46-14). Aj sa mi podarilo predbehnúť troch ďalších bikerov, aj keď najmä kvôli ťažkému prevodu - ja už som pomalšie ísť nemohol :D Čiže pozitívne info pre mňa, s elektrifikovaným bicyklom s redukovaným počtom prevodov sa dá jazdiť do kopcov aj bez štavy. Čo je dobré pre dlhé či viacdenné trasy nad kapacitu batérie.

Čo ma ale zaujalo bolo, že motor pri vypnutej asistencii "cvakal", zrejme vo frekvencii točenia pedálmi. Niečo ako cvakanie spínača v magnetickom poli (napr. pri tachometri, len o niečo hlasnejšie). Je takýto stav normálny? Nejaký odpor naviac v stredovom zložení by som asi očakával oproti stavu pred elektrifikáciou.


Tak najviac ma zaujima coze je to za bike a hlavne prevody. Prevodnik 46z to je normalne ale aka kazeta ma najvacsi prevod 14 zubov? Normalne kazety su 32-11 alebo 34-11 alebo 36-11 samozrejme rozne variace ako na spodnej tak na hornej takze aj 32-12 apod .....sram robi aj 11 pastorkovu s najmensim 10 zubom ale to nieje koparibilne s shimano komponentami...kompatibilita konci pri 10 pastorkovych / co viem/ ale ako autor pise najlahsi prevod 46/14 ked 46 na Bafangu sa menit neda ...ake su potom tie ostatne prevody???
No a k cvakaniu ....Bafang, Yamaha, Bosch, Shimano, cyclone a ine vsetko maju volnobezku...teda nepodporuju regeneraciu pocas jazdy dole kopcom / nevedia dobijat/ kedze je tam volnobezka a tudiz ani nemozu magnety cvakat....Takze problem bude dakde inde...
A jazda s elektrobike bez "stavy" je tak trochu sadomaso. Preco 20-28kg bike tahat namiesto 10kg to vam poviem je rozdiel. Viem o com pisem!
10.06.2016 - 19:35:36
00
Mne sa to nejak nezda ze by vyslapal na bk na tazkom ebajku s prevodnikom 46 :O zrejme slusny oddiel. Alebo to myslel nejako inak.
10.06.2016 - 20:07:38
00
SlavoF napísal:
Tak najviac ma zaujima coze je to za bike a hlavne prevody. Prevodnik 46z to je normalne ale aka kazeta ma najvacsi prevod 14 zubov? Normalne kazety su 32-11 alebo 34-11 alebo 36-11 samozrejme rozne variace ako na spodnej tak na hornej takze aj 32-12 apod .....sram robi aj 11 pastorkovu s najmensim 10 zubom ale to nieje koparibilne s shimano komponentami...kompatibilita konci pri 10 pastorkovych / co viem/ ale ako autor pise najlahsi prevod 46/14 ked 46 na Bafangu sa menit neda ...ake su potom tie ostatne prevody???


Keď to po sebe čítam teraz tretí krát (druhý krát som si to tiež nevšimol), tak som napísal somarinu. Jasné, že najľahší prevod nie je 46-14 (to by som určite nedal :D). Správne je 46-28. Ospravedlňujem sa. :lol:

Bicykel je Yuba Mundo, špecifikácia, dodatočne elektrifikovaný stredovým motorom. Nie je tam žiadna kazeta, ale skrutkovacie voľnokolečko (to je tam kvôli tomu, že celý zadný náboj je atypický, zosilnená oska, 48 zosilnených špíc).

SlavoF napísal:
a tudiz ani nemozu magnety cvakat....Takze problem bude dakde inde...

Ok, čiže najlepšie sa zastaviť v servise a dať si to skontrolovať.

SlavoF napísal:
A jazda s elektrobike bez "stavy" je tak trochu sadomaso. Preco 20-28kg bike tahat namiesto 10kg to vam poviem je rozdiel. Viem o com pisem!

V mojom prípade nejde o 20-28 kg bicykel, ale o 40-45 kg stroj (so všetkými doplnkami a nákladom). ;) A dôvod? Lebo baterka vydrží výrazne menej km ako ja a ako som písal, tak ma zaujímalo, či sa dá aj po elektrifikácii vytiahnuť aj nejaký ten kopec. Na váhu som celkom zvyknutý. Za tie tri roky, čo som jazdil na tomto bicykli bez elektriky mi to ani nepríde nejako veľa.
11.06.2016 - 08:13:54
00
Tak teda super vykon slapat s takou tazkou rarohou na bk a este aj predbiehat inych cyklistov. Vsak ty ani ten motor nepotrebujes, kup si 10 kilove HT a budes vysmiaty.
11.06.2016 - 08:32:17
00
pripajam sa k iron.hide-mu no jeho rada asi tebe moc nepomoze kedze pises o 40-45kg a naklade tak je to special urceny nie na rekreacne ci sportove vyzitie ale o sluzobny alebo pracovny stroj. Ten servis bude asi potrebny ked to nevies rozobrat sam. Kazdopadne keby si mal priamy motor bez volnobezky tak urcite neskusaj chodiit bez "stavy" ako si napisal lebo motor ked ho ty pretacas generuje napatie ktore pride do riadiacej jednotky na vykonovu cast z druheho konca vo vypnutom stave / riadiacej jednotky/ to ma za nasledok jej destrukciu. Priame motory davaju aj riadny odpor ked netecie cez ne napatie smerom k vinutiu. Je to prave pre tie magnety a samotny princip vyroby el. energie a vyuziva sa to na tu regeneraciu akumulatorov a zaroven na brzenie. Cim je motor silnejsi viac kW tym je to citelnejsie. U aut ako je napr TESLA to regeneracne brzdenie je tak citelne ako by si slapol na normalnu brzdu. Samozrejme dobijaci / regeneracny / prud sa da v riadiacej jednotke nastavit a tym aj upravit ziadany ucinok....ale toto nieje tvoj pripad, kedze ako pises mas Bafang a ten ma volnobezku.
Tak vela zdaru.
11.06.2016 - 08:57:20
00
keyboard_arrow_up