Tak najviac ma zaujima coze je to za bike a hlavne prevody. Prevodnik 46z to je normalne ale aka kazeta ma najvacsi prevod 14 zubov? Normalne
kazety su 32-11 alebo 34-11 alebo 36-11 samozrejme rozne variace ako na spodnej tak na hornej takze aj 32-12 apod .....sram robi aj 11 pastorkovu s najmensim 10 zubom ale to nieje koparibilne s shimano komponentami...kompatibilita konci pri 10 pastorkovych / co viem/ ale ako autor pise najlahsi prevod 46/14 ked 46 na Bafangu sa menit neda ...ake su potom tie ostatne prevody???
Keď to po sebe čítam teraz tretí krát (druhý krát som si to tiež nevšimol), tak som napísal somarinu. Jasné, že najľahší prevod nie je 46-14 (to by som určite nedal
). Správne je 46-28. Ospravedlňujem sa.
Bicykel je
Yuba Mundo,
špecifikácia, dodatočne elektrifikovaný stredovým motorom. Nie je tam žiadna kazeta, ale skrutkovacie voľnokolečko (to je tam kvôli tomu, že celý zadný náboj je atypický, zosilnená oska, 48 zosilnených špíc).
a tudiz ani nemozu magnety cvakat....Takze problem bude dakde inde...
Ok, čiže najlepšie sa zastaviť v servise a dať si to skontrolovať.
A jazda s
elektrobike bez "stavy" je tak trochu sadomaso. Preco 20-28kg bike tahat namiesto 10kg to vam poviem je rozdiel. Viem o com pisem!
V mojom prípade nejde o 20-28 kg bicykel, ale o 40-45 kg stroj (so všetkými doplnkami a nákladom).
A dôvod? Lebo
baterka vydrží výrazne menej km ako ja a ako som písal, tak ma zaujímalo, či sa dá aj po elektrifikácii vytiahnuť aj nejaký ten kopec. Na váhu som celkom zvyknutý. Za tie tri roky, čo som jazdil na tomto bicykli bez elektriky mi to ani nepríde nejako veľa.