Zlé počty! Skús zhodiť 0.5kg na hmotnosti rotačných častí (napr. nahoď ľahké plášte) a potom skús trebárs, ak vozíš, zhodiť z biku kapsu/fľašku s košíkom, či obe naraz. V 2. prípade nepoznáš žiaden rozdiel, si dovolím tvrdiť. Analogicky tomu bude pri chudnutí bikera.
Asi máš pravdu ale jazdím to čo jazdím preto lebo som hľadal plášť do blata a aj na cestu viem že taký ideál neexistuje tak som sa mu chcel aspon trochu priblížiť a bolo mi skoro fuk koľko vážili - DOBRÁ CENA,NA CESTE NEHUČALI A DEZÉN AKO SA DO HORY PATRÍ.
05.04.2009 - 21:27:02
00
Ten bontrager zas až taký drapak neni povedzme si pravdu :D inak videli sme tvoje stopy na vrchhore a na michal vrchu 8)
Mne sa zdá dobrý. Inak mal ich synátor na tom detskom TREKu a mne ich zhodili zo 70 000 TREKu v Oslanoch lebo syn ich už jazdil nejaké dva roky a v pohode. Dnes si bol na vrchhore?
05.04.2009 - 21:29:46
00
existuju kevlarove plaste aj zo zosilnením proti defektom ? predstavujem si to ako dalsiu vrstvu niecoho v exponovanych miestach plasta ....
05.04.2009 - 21:37:15
00
ano boli sme na Vrchhore a aj na Michalvrchu.
2 janosik napriklad schwalbe robi rozne verzie bokov a povrchov plastov a dava tam rozne typy vlakien. Dost to zvysuje cenu zato ta odolnost nieje nic moc. Ked chces ne-piiichat tak poriadny plast z pevnym bokom a poriadnu dusu do toho a zase sme pri tych gramoch :P
05.04.2009 - 21:44:49
00
Aj v UST vidím riešenie. :wink:

Hustotu vlákien vyjadruje číslo TPi uvádzané pri plášťoch. Bežné plášte majú cca 40-60 TPi, vyššie hodnoty cca 130 TPi.
05.04.2009 - 21:48:21
00
no sak to , na ziletku mam plaste od contimentalu az na 300 tpi
ale na horaka , no neviem snad skusim zase nieco od contimentalu len som chcel kevlar aby som to vedel dat do batozka .....
05.04.2009 - 22:06:05
00
No ano nemá až taký drapák ale ako som už písal je to kompromis medzi HOROU-Blatom a jazdou po ceste-spojené prostredné drápy. Možno"URČITE" sú aj lepšie ale som spokojný. Predtým MAXXIS Minotaur - nič moc.
05.04.2009 - 22:07:47
00
janosik: to chceš nosiť PLÁŠŤ v batohu??? akože na N-dňový výjazd do zeme nikoho budiž... ale inak...
kevlarový plášť má iné plusy... hmotnosť, manipulácia ("načo montpáky?") a spravidla "racing tuning" (teda iná zmes, čo ale zároveň znamená, že ide rýchlejšie dolu) aspoň ako option
Lubik: blato nepozná kompromisy... ale ak je blato len na nejakej časti trate a navyše nie technickej časti, väčšina dnešných plášťov aj z tých hardpackových ťa podrží, kvôli 100 m blata nemá význam riešiť drapák
aj keď napr. Michelin XCR Mud je veľmi slušný univerzál, hoci názov evokuje bahenný špeciál, ani na tvrdom nie je nejaký spomalený a ak dáš dopredu X'trem alebo A.T. tak ... ;)
05.04.2009 - 22:33:15
00
2tulenik : no nieco ako zmena plasta ak sa zmenia podmienky ale to je este vzdialena buducnost kym to budem takto riesit .....
05.04.2009 - 23:32:55
00
raz sa na tej hláške zasmeješ, mal si vôbec niekedy v ruke kevlarový plášť, čo je to za macek? alebo chceš nosiť 35 l batoh?
a 2 plášte - podľa typu 1-2 kg... by boli veľmi slušná záťaž
rieši sa to spravidla univerzálnym obutím a to sa mení za špeciálne len ak je na to špeciálny dôvod (preteky)
06.04.2009 - 00:58:54
00
tak test michelim XCR extreme.2,0...127tpi,kevlar,590g hodnotenie po 125km.z toho 55 km po asfalte. pocas tohto vikendu
po nahodeni vyzera ako pekny macek v porovnani s mobby nicom2,25 rovnaka sirka.
je to univerzal plast s vybornou prilnavostou k terenu ci uz v makom pokrytom vrstvou listov alebo kamenistom s potokmi vody,ako nazov prezradza.extreme
vdaka svojej hustote a vysokemu dezenu dobre znasa nesetrne zaobchadzaniev zjazdoch...co ho predurcuje na tazsie XCaz AM.bocne vedenie v naklonoch bezpecne drzi stopu ci uz v suchom hlinennom alebo mokrom povrchu.
v strmych vyslapoch sa ochotne zahryzuje do terenu.a nerobi mu problem ani podmoceny povrch kedy sa dokaze dostatocne rychlo cistit...co sa pri zjazde odzrkadli na farbe vasho oblecenia a biku....
na asfalte je trosklu hlucnejsi vdaka vysokym stuplom ale nestrati sa ani tu.akceleracia je celkom dobra co ma prekvapilo pri prvych zaslapmutiach v pedaloch pocas stupania na vrsatec..ale odzkadluje sa tu jeho vyssia vaha.
zaver-univerzal ako ma byt.do kazdeho terenu aj napriek vyssej hmotnosti.nieje vhodny pre gramarov a zavodne nasadenie ale pre bikerov ktory vyzaduju od plastov iste vedenier v akom kolvek terene .....k zivotnosti sa zatial nevyjadrujem....tak v strede leta ked bude mat nieco za sebou..
tu par fotiek plastov a terenu v ktorom boli testovane..

Prílohy:

Komentár súboru: pred domom po vyjazde na vrsatec a vsakovakych zjazdoch
2 den testu zaver.JPG
2 den testu zaver.JPG 99.91 KiB thumb_up0thumb_down

po 2.dni a 71km.JPG
po 2.dni a 71km.JPG 133.64 KiB thumb_up0thumb_down

suchz korenovy zjazd-bezdomovec.JPG
suchz korenovy zjazd-bezdomovec.JPG 161.13 KiB thumb_up0thumb_down

suche blato zjazd.JPG
suche blato zjazd.JPG 155.99 KiB thumb_up0thumb_down

suchy,korenisty vyslap.JPG
suchy,korenisty vyslap.JPG 130.28 KiB thumb_up0thumb_down

podnacana luka.JPG
podnacana luka.JPG 106.49 KiB thumb_up0thumb_down

DSC01137.JPG
DSC01137.JPG 543.62 KiB thumb_up0thumb_down

zaciatok testu.JPG
zaciatok testu.JPG 81.69 KiB thumb_up0thumb_down

dezen.JPG
dezen.JPG 101.3 KiB thumb_up0thumb_down

06.04.2009 - 07:32:08
00
2tulenik : heh jasne ze mal , sak s bikom som kupil racing ralphy od swable heh , take papierove plaste .... takze chcel by som nieco podobne ale zosilnene voci prierazu to je vsetko :-) .....
06.04.2009 - 08:09:10
00
Inak nechapem, naco su na tom Micheline tieto srandy. Ako zbytocne gramy navyse to je dobre. :)

Prílohy:

dezen.JPG
dezen.JPG 101.97 KiB thumb_up0thumb_down

06.04.2009 - 17:27:35
00
Inak nechapem, naco su na tom Micheline tieto srandy. Ako zbytocne gramy navyse to je dobre. :)
Tým asi chceli vykompenzovať cenu :lol: Ale drapák dobrý len na ceste musia kur..... hučať
06.04.2009 - 17:31:29
00
Žihadlo " inak tiež na niektorých miestach je tá hora pekne rozje...bitá skoro ako u nás :mrgreen:
06.04.2009 - 17:45:41
00
keyboard_arrow_up