zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Ak je tá dierka fakt malá, tak by možno stačila aj tá záplata na duše. Ak nie, tak ju môžeš podlepiť kúskom bočnice starého plášťa.
Používam k spokojnosti už piaty rok.
Používam k spokojnosti už piaty rok.
A kolko defektov na MTB si pocas tych piatich rokov dostal a kolko z nich dokazal Caffelatex uspesne pocas jazdy zalepit, tak ze si mohol bez problemov pokracovat dalej? Z mojich skusenosti je Caffelatex momentalne najvacsi shit medzi tmelmi, ked uz ma nieco realne zalepit, tak mu treba pomoct a plast oblepit elektrikarskou izolacnou paskou, potom to zalepi a na dojazd to staci. Ked spolahlivy tmel na MTB, ktory nema problem lepit pocas jazdy aj niekolko defektov za sebou, tak sa mi velmi osvedcil Joes No Flat Elite Racers a jezkov neries, ved logicky nebudes vozit v plasti cely rok to iste, 2-3 mesiace pravidelna vymena.
ja som ich aj nahodil ale zatiaľ som nemal možnosť ich vyskúšať keďže sa pritrafil iný problém :/ ale ako to tu tak čítam tak ma to stále viac ťahá naspäť k dušiam...
Edit: a ako bonus ma k tomu tlačí aj zistenie dnešného dňa že moje "TLR" ráfiky vlastne nie sú TLR
bezusovy system, 50 vyjazdov ziaden defekt.
taka skvela mega jednoducha matematika preco bezduse ano a vy stale rozmylate?
a to nehovorim, ze jazdite mensi tlak, mate lepsi zaber do kopca, trakciu v zakrute aj pri brzdeni kratsiu drahu a celkovy komfort pri jazde sa este zlepsi
nuz ale komu niet rady ...
A tie kecy o nizsich tlakoch a lepsej trakcii a kratsej brzdnej drahe a belsich zuboch a stihlejsej linii a neviem co este su cista blbost pre tych, ktori nerozmyslaju a spravaju sa ako ovce. Clovek, ktory vie jazdit, prechodom na bezduse s tlakom nic robit nemusi, nakolko aj na dusiach jazdi komfortne tlaky. To by musel byt uplny debil, aby po prechode na bezdusove riesenie este znizil tlak a zacal kvoli tomu sekat plaste a rafiky...
pri preteku je to otazka casu ale ja nepretekam takze mne cas nic nehovori. ked pichnem je to otazka 10min opravy. kazdopadne temu sledujem a ked vyrastiem tak mozno bezduse vyskusam. radu od teba som ani neziadal
nechcem rýpať, ale čo ti potom zacelí prípadnú dieru v plášti ?
štandartne mávam drobné defekty tak 6-8x ročne, čo by som rád eliminoval