akurat ze v Amerike (schvalne nepisem USA kedze Whistler je Kanada) ..... bezny clovek nevie pouzit mikrovlnku bez navodu a nieto si este urobit bezdusea riesit veci okolo....
dobra otazka by tam bola : Ako opravujete defekty pri vyjazde?
02.05.2017 - 20:49:37
01
"bezny clovek nevie pouzit mikrovlnku bez navodu"... to asi preto majú najviac laureátov Nobelovej ceny na svete, viac ako nasledujúcich 5 krajín dokopy.
02.05.2017 - 20:58:47
02
to mozno hej, ale raketovy vedci nejazdia downhill.
02.05.2017 - 21:02:29
03
perez napísal:
"bezny clovek nevie pouzit mikrovlnku bez navodu"... to asi preto majú najviac laureátov Nobelovej ceny na svete, viac ako nasledujúcich 5 krajín dokopy.

mozno preto ze maju vela obyvatelov?

Rank Country Nobel laureates Population(2015) Laureates/10 million
— Faroe Islands 1 48,199 207.473
1 Saint Lucia 2 184,999 108.109
2 Luxembourg 2 567,110 35.267
3 Sweden 31 9,779,426 31.700
4 Switzerland 26 8,298,663 31.332
5 Iceland 1 329,425 30.356
6 Norway 13 5,210,967 24.947
7 Denmark 14 5,669,081 24.695
8 Austria 21 8,544,586 24.577
9 United Kingdom 124 64,715,810 19.160
10 Ireland 8 4,715,921 16.970
11 East Timor 2 1,184,765 16.881
12 Israel 12 8,064,036 14.881
13 Germany 106 80,688,545 13.137
14 Netherlands 20 16,924,929 11.817
15 United States 363 321,773,631 11.281
02.05.2017 - 21:18:17
01
Sesulak napísal:
.
.
.Kenai ved skus natlakovat bezduse, tak ako si mal tlaky na dusiach a bude to ako kamen. Skratka pokial nebudes jazdit s tlakom okolo 1 baru, tak nie je sanca aby si plast vyzul.


Ďakujem, tým si potvrdil presne co som si myslel. Sila pôsobiaca na päťku je pri bezdusaku ešte väčšia ako pri duši. Co som si ale neuvedomil je, ze duša nenechá uniknúť tlak keď sa päťka odlepi.

Dakujem za vysvetlenie už si budem vedieť predstaviť čo sa tam deje aj v teoretickej rovine.
02.05.2017 - 22:12:02
00
Podelím sa o skúsenosť. Akurát som sa snažil nahodiť ako bezdušák Nobby Nic s drôtenou pätkou. Bol som na kompresore na benzínke. Tlak vzduchu vôbec nepritlačil pätky ku ráfiku, po namydlení a kadejakom naťahovaní plášťa sa mi podarilo plášť nafúknuť, ale len na nejakých 1-1,5 baru, ale únik vzduchu popri pätkách bol tak silný, že na viac sa to nenafúklo. Po odpojení kompresora koleso hneď sfúklo. Druhé koleso sa mi nepodarilo nafúkať vôbec. Keď som nahodil znova starý kevlarový plášť (tiež Nobby Nic), ten išiel nafúknuť v pohode a už hodinu si drží tlak aj bez tmelu. Takže som si overil, že drôtená pätka zrejme nie je vhodná na tubeless a zajtra bežím kúpiť kevlar.
03.05.2017 - 21:46:54
00
keby si kupil hned normalny TLR plašť? nemaš problema, hentake hračkarske plašte nevhodne na bezduše, si koleduješ že ťa to nechá niekde v lesoch...
03.05.2017 - 21:51:00
00
Nekupoval som ho teraz, chcel som len využiť to, čo som mal doma z obdobia, keď som ešte nejazdil bezduše...
03.05.2017 - 22:30:46
00
Mne drotene drzali. Nebola patka poohybana?
03.05.2017 - 23:25:43
00
Mne tiez drotene drzia.
03.05.2017 - 23:38:19
00
Hodne záleží aj od ráfku. Úzke ráfky (19-21mm) majú tendenciu skôr podfúknuť, pretože sú podopierané malou, krátkou plochou vo vnútri ráfku. Široké ráfky (napr. Bor XMD 333+ Wide) s vnútornou širkou 24mm, alebo Duke Lucky Jack s vnútornou šírkou 24,5mm musím po úplnom vyfúknutí ešte prstami nasilu oddeliť od patiek ráfku. U týchto ráfkov si neviem predstaviť podfúknutie alebo vyzutie pretože držia naskočené na patkách veľmi dobre aj po úplnom vyfúknutí vzduchu s plášťa.
04.05.2017 - 06:43:31
00
Neviem posudit na kolko to ovplyvnuje sirka rafu, ale ja mam na remerix hurry vnutornu sirku 21mm a plaste ak neboli dlho vyzuvane nejdu vobec prstami odtrhnut, uz som raz na tom pri defekte zlomil plastove montpaky.
04.05.2017 - 10:49:31
01
mal som už dlhšie bublinu na zadnom plášti (prvé 2 foto). Až tak ma to netrápilo, lebo už ho jazdím 4tú sezonu a TL som si spravil presne pred rokom, len som ho chcel ešte nechať do zimy. Ako ju odstrániť, najprv som plášť úplne vyfučal. Bublina tam ostala, stláčal som ju, až som všetok vzduch z nej vytlačil. Nafúkal som plášť a bublina sa nevrátila. O chvíľu pozerám :o a tam polgula. Sfukol som plašť zas a tá megabublina ostala. Myslel som, že je definitívne po plášti, nemal som čo stratiť, schytil som prvú skrutku po ruke a praskol som ju. Nafúkal som plášť zas a vôbec nefučal, len bolo vidno malú ryhu po tej skrutke. Dal som výjazd na tom cca 40km, bez problemov, ani vzduch nestratil. Vzduch sa dostal do nejakej medzivrstvy plášťa. Mohol ho ten cca rok starý latex uplne zalepiť? Hrozí, že mi to môže hockedy streliť?

Prílohy:

IMG_5764.jpg
IMG_5764.jpg 580.69 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5765.jpg
IMG_5765.jpg 592.11 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5769.jpg
IMG_5769.jpg 613.74 KiB thumb_up1thumb_down

IMG_5770.jpg
IMG_5770.jpg 1.02 MiB thumb_up0thumb_down

IMG_5771.jpg
IMG_5771.jpg 1.04 MiB thumb_up0thumb_down

04.05.2017 - 14:35:02
00
Neviem ci sa ti oplati tym vobec zaoberat. Ten plast to ma za sebou.
04.05.2017 - 14:39:15
00
Toto mi robili staré plášte. Neodporúčam naďalej používať ako bezdušák. Je veľký predpoklad, že sa bublina objaví znova, prípadne aj viaceré.
Plášť nemusíš vyradiť. S dušou môže ešte poslúžiť. Mám to odskúšané.
04.05.2017 - 14:44:22
01
keyboard_arrow_up