jasne ze existuju, preco by nemali?

ak by mal niekto potrebu rypat, ze to nie je pravda
http://www.poshbikes.com/product.php?id=263
06.10.2010 - 12:59:38
00
No neviem, som ich este ku ziadnemu kotucu nemal. Vzdy iba torx. Ale problemom IS aj tak nie je hlavicka torx ako taka, ale "zrastenie" skrutky s nabojom a riziko odtrhnutia celej hlavicky...
06.10.2010 - 13:03:00
00
.[quote]Pouzijem momentak a Loctite, a urcite tym padom nebude problem ani s Torx skutkami co je slabe miesto IS systemu.[quote]

IS uchytenie jazdim 7rok a este sa mi torx skrutka nepovolila( bez momenatku :lol: )
nikdy nebol s tym systemom problem...
uz CL bol problem hned na zaciatku ,, aj ked som maticu poriadne pritiahol po 2 vyjazdoch mal kotuc volu, tak doslo k drastrickejsej metode :rock:
06.10.2010 - 13:05:35
00
HOPE dáva ku kotúčom imbusy, akurát nejaký ehm rozmer 3,niečo?
06.10.2010 - 13:13:55
00
Jezus: .. no, rozdiel maly v hmotnosti, ale v ucinnosti velky .. 140vs.160 .. a vyzera to skaredo :lol: .. inak radsej torx na skrutky do kotucov :nod:
06.10.2010 - 13:17:50
00
rozdíl v učinnosti mezi 140 a 160 na zadním kole je minimální, větší problém je mnohem větší přehřívání a stráta učinnosti, ale pokud vím tak Cica je pořádný kus chlapa a se zo 140mm vzadu problém nemá :!:
A na gramařské kolo patří 140 :-)
06.10.2010 - 13:22:46
00
140 vyzera jak z detskeho kola ukradnute
06.10.2010 - 13:23:56
00
Mne sa to nezda nejak skarede ani detske. Teraz mam vpredu 203 mm a vzadu 155 mm a je to OK, takze verzia 160/140 mm bude tiez OK. Na Treku co ma cicamica to tiez vyzera good (a aj to brzdi, siel som na nom). A okrem toho - ked uz gramarim, tak nebudem platit za tazsi, nie? :rofl: A este to ma jednu vyhodu - 140 mm kotuc menej "trci", takze je mensia sanca jeho poskodenia. Co sa tyka vahy - ja pri mojich max. 77 kg (v komplet vystroji a s troma litrami v cameli) sa vobec nebojim, ze by u mna bol problem s prehrievanim - myslim, ze brzdit celkom viem a aj tak ziadne "light" DH :D jazdit neplanujem.
06.10.2010 - 15:45:16
10
Uz som isiel za cico[u|m] dolekopcom a 160/140 mu pekne smrdeli a mne 180/160 nie. Ale nedavno som zazil jazdu za nim dolekopcom, kedy jeho 160/140 boli v pohode a mne 180/160 skoro horeli :lol:
Takze jednoznacne to nie je.
A to som chcel predtym gramarit a dat 160/140 ;(
Mne sa vizualne 160/140 paci viac ako 180/160.
06.10.2010 - 16:03:38
00
kubad napísal:
rozdíl v učinnosti mezi 140 a 160 na zadním kole je minimální, větší problém je mnohem větší přehřívání a stráta učinnosti

Odporujes sam si :lol: .. ale asi viem, ako si to myslel :)
06.10.2010 - 16:18:55
00
pazhi: No jo, ale ked odratame 10-15% vahy ktoru musia tie brzdy ubrzdit u mna (cica s bajkom cca 95-100 kg, ja cca 85 kg), tak problem podla mna nebude ziadny. A okrem toho ja to uz dole kopcom vobec nehrotim, ved ja som vo spojej podstate sratchka. :lol:

lto: David si neodporuje. Je to tak. Ucinnost brzdenia je takmer identicka (ved som na tom brzdil). Problem je len v dlhodobejsej zatazi - vtedy dojde rychlejsie k prehriatiu 140 mm kotuca a az vtedy nastane strata tej ucinosti porovnatelnej so 160 mm. Cize vsetko je ako ma byt. :)
06.10.2010 - 16:22:27
00
ja som spiekol aj 160 a to to dole kopcom naozaj nehrotim ;-)
keby si to hrotil tak nebrzdis a nic nespeces
06.10.2010 - 16:28:44
00
lto napísal:
Odporujes sam si :lol: .. ale asi viem, ako si to myslel :)


čím si odporuju?
učinnost na páce prakticky nepoznáš , jen prostě 140mm hůř chladí,
06.10.2010 - 16:30:20
00
Macka, ten pokus o TransAlp a Gardu som teraz dal na 160/160 uplne luxusne, ani sa tie kotuce snad poriadne nezahriali. Podla mna im bolo väcsinou este dost chladno. :)
06.10.2010 - 16:32:54
00
Jezus šiestich dzír sa neboj, aj keď tiež mi je sympatickejší center lock /no nejazdím ho. hehe/. Stačí lehce dotiahnuť na 4-5Nm a nič sa ti nespeče. Videl som viac zničených imbusových šroubov na kotúčoch /vina bola ale skôr na strane domáceho kutila a nekvalitných imbusoch/. Ja som za torx. Sa môžme o tom porozprávať v piatok v oranžovej budke. hehe
06.10.2010 - 17:32:24
00
keyboard_arrow_up