Nazdar chalani. Mam novu, hore menovanu vidlu (zdvih 140) a nadabil som na maly problem. Podla navodu som ju prifukol na moju vahu 80 kg z ktorych vychadza 105,6 psi. No manual dalej navadza na odmeranie sagu (ponorenia) 28-37 mm co pri tomto tlaku s mojou vahou nedam (len okolo 20 mm). Tak neviem, ci nieco robim zle, alebo ma na to ponorenie vplyv aj geometria biku (Giant Reign 08).
geometria bajku má na to samozrejme tiež vplyv, ale ako píše quasko, fúkaj podľa sagu, nie podľa tabuliek. ak by sa ti potom zdalo, že vidlica chodí moc do zdvihu, prípadne nadoraz, tak trochu prifúkneš. so vzduchovou vidlicou je to vždy tak trochu laborovanie, ale v konečnom dôsledku si to nastavíš presne podľa potreby, čo pri pružinovke nie je možné, tam to bude vždy kompromis.
Vdaka za rady...este: vie mi niekto postnut nejaku linku na obrazok-zky technickeho (alebo schematickeho) vykresu danej vidli ...ja ich za boha neviem ,,vyguglit" ...
Nazdar.
Po 7. mesiacoch (kupa noveho biku vo februari) vcelku intenzivneho jazdenia mi zacala vidla (float rl) slzit na lavej nohe a tak isto zacina ,,zlostit" aj tlmic (float rp2). Je to ,,normalne"? Nevymyka sa to z priemernej zivotnosti tesneni v tychto komponentoch? Je pravda, ze som bike jazdou nijako nesetril, aj moja vaha 80 kg bude asi vysie od priemeru, ale aj tak...mne sa to (subjektivne) zda skoro...
Vase skusenosti???
Napíš koľko km si dal - inak u Foxu je slzenie vcelku normálne, myslím, že pretesnenie tlmáku môžeš v rámci údržby a premazania komory urobiť aj sám, vidla by chcela servis. U Foxu to totiž funguje tak, že do istej miery púšťa olej cez guferá smerom von, čím sa dosiahnu 2 veci - proti smeru vytláčania oleja sa nedostane dnu svinstvo a zároveň vlastne tesnenia kĺžu po vrstvičke oleja, čím sa dosahuje hladký chod. Samozrejme že ak sa tesnenia opotrebujú, príde k situácii "všetkého veľa škodí" a treba pretesniť.
Inak ktore tesnenia mam zhanat? Lebo v Slovkolexe pisu toto: Náhradné diely na tlmiče FOX , okrem vložiek do ok, redukcii, pružín a vzduchových tesnení sú samostatne nepredajné.
U Foxu to totiž funguje tak, že do istej miery púšťa olej cez guferá smerom von, čím sa dosiahnu 2 veci - proti smeru vytláčania oleja sa nedostane dnu svinstvo...
To aky tlak by tam musel byt, aby svinstvo neslo dnu? Ale ako ospravedlnenie za neprimerane slzenie celkom dobre
Samostantne ich nepredávajú len v Slovkolexe a to z dôvodu, že robia servis. Takže takto buď si to necháš spraviť im a pekne zacvakáš za robotu alebo ich musíš zháňať inde. Podobne to robí aj ujo Nagy u Mavicu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/service_videos.htm
a tam máš červený link
BiCYCLE TECHNICAL HELP SERVICE APPLICATION
klikneš, potvrdíš, že vstupuješ na vlastné triko a ideš... to je asi všetko čo Fox dáva do publicu
Po 7. mesiacoch (kupa noveho biku vo februari) vcelku intenzivneho jazdenia mi zacala vidla (float rl) slzit na lavej nohe a tak isto zacina ,,zlostit" aj tlmic (float rp2). Je to ,,normalne"? Nevymyka sa to z priemernej zivotnosti tesneni v tychto komponentoch? Je pravda, ze som bike jazdou nijako nesetril, aj moja vaha 80 kg bude asi vysie od priemeru, ale aj tak...mne sa to (subjektivne) zda skoro...
Vase skusenosti???
To aky tlak by tam musel byt, aby svinstvo neslo dnu? Ale ako ospravedlnenie za neprimerane slzenie celkom dobre
tu: http://www.foxracingshox.com/bike/videos máš video Float RP23 Rebuild
alebo tiež: http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/service_videos/airsleeve_service.htm
a tu máš ten kit: http://www.myfoxracingshox.com/?pid=28
ešte máš aj kit na výmenu prachoviek vo vidle: http://www.myfoxracingshox.com/?pid=29
pracovné postupy sú myslím aj na tom priloženom CD
jfab: funguje to celkom dobre (a podobne sa správajú aj upravené vidly z tuningtestu) a myslím že všetci rozoznáme primerané slzenie a slzenie nadmerné
Vdaka.