Lokalizácia
Formulár sa odosiela
chces jazdit neupraveny epicon? barbar!
Zobraziť komentár 21.08.2010 - 13:37:25
00
Jazdis ho ci hovoris o vyzore?
V pondelok musim nechat vytocit hlinikove redukcie na 24mm a 6mm osu a potom ho nahodim ;)

mal som ho už pod nohami, nie síce dlho ale za ten čas sa mi zdal veľmi veľmi dobrý, hlavne na také tvrdšie jazdenie, ale bol aj celkom citlivý... proste som bol prekvapený... ak by som kupoval nový tlmič za dobrú cenu tak asi tento... akurát, že má s ním pár ľudí problémy
Zobraziť komentár 21.08.2010 - 15:27:32
00
KMC X10 Patriot Series - Limited Edition (10 speed, 111 links & missing link): 275g

Prílohy:

kmc2.jpg
kmc2.jpg 74.34 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

kmc.jpg
kmc.jpg 94.19 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.08.2010 - 18:23:13
00
cena?
Zobraziť komentár 26.08.2010 - 19:21:45
00
urcite sialena :lol:
Zobraziť komentár 26.08.2010 - 21:44:11
00
Mám rozobraté kolesá, tak sem hodím zopár vecí.

Prílohy:

Komentár súboru: Niple DT, alu, 12mm/2,0mm, 64ks
IMG_4109.JPG
IMG_4109.JPG 212.44 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Shimano XTR, 160mm, vrátane matice
IMG_4108.JPG
IMG_4108.JPG 162.58 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Stan´s NoTubes ZTR Alpine
IMG_4107.JPG
IMG_4107.JPG 150.74 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: DT Swiss 240s CL, 36t ratchet upgrade, hybridné ložiská Enduro
IMG_4105.JPG
IMG_4105.JPG 219 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Dt Swiss 240s CL, hybridné ložiská Enduro
IMG_4104.JPG
IMG_4104.JPG 249.48 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 29.08.2010 - 22:55:34
00
Hmotnosti koliesok po vypletení.

Prílohy:

Komentár súboru: zadné
ns1.JPG
ns1.JPG 421.55 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: predné
ns0.JPG
ns0.JPG 339.09 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 02.09.2010 - 15:36:36
00
Ušetril si vôbec dačo na váhe oproti revolution výplete?
A kto ti to robil? hehe
Zobraziť komentár 02.09.2010 - 15:54:05
00
Keby si pockal na ten novy Sapim, tak to mohla byt pekna uspora. Ale keby bolo keby... :)
Zobraziť komentár 02.09.2010 - 16:12:53
00
Ak by som bral hmotnosť výpletu udávanú výrobcom, tak som ušetril 6,4g.
P.S.: Turbi, šak sa pochváľ sám :)
Zobraziť komentár 02.09.2010 - 16:32:33
00
vaha nabojov - normal, su aj lahsie, ale DTcko je istota pri solidnej vahe :y: niple - posudit neviem
rafky - vyborna vaha pri vybornej cene, ovsem .. je tu aj otazka vydrze .. aj ked tu uz padlo nejaky konsenzus ohladom vahy vs. vyplet .. hmmm :) :?:
kotuc - "priiiiserne tazky" .. bezne mavaju 160kove kotuce okolo 100-110g (formula, avid), tie lahucke cca 80g ... tunak je vidno "vyhoda" CL .. :shake:

celkova vaha kolies (ak zanedbam tych asi 60-80g lahsie rafky) je plus-minus par gramov to iste, co jazdim uz 7 rokov (rafik Mavic X517 ceramic, ~410g), toz tady zadnej progress nenastal (teraz nemyslim Tvoje kolieska, ale celkovo posun technologie, proste .. nie je kam :)

Inak rafky su prve, co je podstatne ohladom vahy, takze lietanie po Karpatoch je zarucene :)
Zobraziť komentár 02.09.2010 - 23:11:30
00
no zas 330g vs 410 = 80g a to je viac ako 25% váhy navyše :)
okrem toho tie ZTR sú pri pridaní asi tak 3g pásky UST :)
Zobraziť komentár 02.09.2010 - 23:25:22
00
vaha nabojov - normal, su aj lahsie, ale DTcko je istota pri solidnej vahe :y: niple - posudit neviem
rafky - vyborna vaha pri vybornej cene, ovsem .. je tu aj otazka vydrze .. aj ked tu uz padlo nejaky konsenzus ohladom vahy vs. vyplet .. hmmm :) :?:
kotuc - "priiiiserne tazky" .. bezne mavaju 160kove kotuce okolo 100-110g (formula, avid), tie lahucke cca 80g ... tunak je vidno "vyhoda" CL .. :shake:

celkova vaha kolies (ak zanedbam tych asi 60-80g lahsie rafky) je plus-minus par gramov to iste, co jazdim uz 7 rokov (rafik Mavic X517 ceramic, ~410g), toz tady zadnej progress nenastal (teraz nemyslim Tvoje kolieska, ale celkovo posun technologie, proste .. nie je kam :)

Inak rafky su prve, co je podstatne ohladom vahy, takze lietanie po Karpatoch je zarucene :)


zase kopec nesmyslů :-(
váha nábojů super, lehčí sou, ale kvalita DT je někde jinde
kotouč je sice 130g :-) ale pokud dáš 110g formulu tak počítej 10g na šrouby a náboje je o 13g a 20g těžší takže v součtu je to nastejno :-)
80g na ráfku je dost progress a navíc ust je dost velký plus, srovnání s X517 je NoTubes pevnější a odolnější, se divím že ti ten Mavic ještě drží praskali jak na běžícím pásu :-)


prostě klasický příspěvek od tebe o ničem
Zobraziť komentár 03.09.2010 - 13:00:52
00
:)
Zobraziť komentár 03.09.2010 - 13:25:19
00
Uvidime co to vydrzi a ci to vobec ja vydrzim :tmi:

Prílohy:

IMGP7231.JPG
IMGP7231.JPG 121.53 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 03.09.2010 - 20:08:52
00
keyboard_arrow_up