do makoveho zadku.... ospravedlnujem sa za gramatiku bo som si vsimol,ze si tu na to po trpite. ;-)
25.04.2007 - 09:51:32
00
no, kiwarius vyzera to tak, ze si tie kotuce vazne odpalil, kukni to lepsie ako to vyzera, skontroluj samozrejme aj dosticky. skus to vycistit - uvidime. co ma ale uplne uchvatilo je ten tvoj KIWI-SKRECOK :D :D :D :D :D
25.04.2007 - 10:30:00
00
som nasiel na nete inak dik. :)
25.04.2007 - 10:34:42
00
no a ako ti to vyzera s tymi kotucmi?
25.04.2007 - 10:36:07
00
no zisiel som tie sachty az dole, a este to brzdilo ako tak. tak neviem,dnes idem do servisu na "povinnu prehliadku" po 150 km :) bo som bike len pred tyzdnom kupil :) tak uvidim co povedia.

osobne si myslim tak ako som to uz pisal ze to bude tym ze boli nove platne ale xcel som pocut odborny nazor.
25.04.2007 - 11:00:11
00
na to nemozes tak zhurta, to musis opatrne postupne zajazdit. sak uvidis co povedia v na prehliadke :D :D :D
25.04.2007 - 11:03:46
00
sak som sa snazil ze brzdit tak v davkach ale asi som neodhadol pomer sklon kopca-vaha :-D sak uvidime.
25.04.2007 - 11:15:23
00
chester napísal:
na to nemozes tak zhurta, to musis opatrne postupne zajazdit. sak uvidis co povedia v na prehliadke :D :D :D

to mas fuk

kiwarius napísal:
sak som sa snazil ze brzdit tak v davkach ale asi som neodhadol pomer sklon kopca-vaha :-D sak uvidime.

zda sa mi ze niekto pisal ze to necitit kotuc ale tesnenia ako smrdia (neviem ci to je pravda abo si to mozno len zle pamatam)

inak co sa stane so specenym kotucom? prekrystalyzuje alebo co? sa akoze neda pouzivat? a co ked ho budem dalej pouzivat? to ze je "speceny" je len povrchova uprava? alebo celkovo zmeni strukturu a tak aj jeho vlastnosti budu onicom...

http://maffafu.xf.cz/files/mufkova_laska2.jpg
tento bike mam len preto aby som sa mohol pohodlne odviezt na pivko ;D

25.04.2007 - 13:36:31
00
to MuF ako vsetci vieme z fyziky ocel meni zmenami teploty vlasntnosti. to vsak pri takych teplotach ze by ti to roztavilo vsetko okolo. ja by som dosticky najskor vymenil, ked nie tak opracoval pilnikom. kotuc by som asi vysmirgloval nejakou 400-vkou. vlastnosti to na celom kotuci nezmeni.
25.04.2007 - 14:30:06
00
chester>chcel som skor nejaku fundovanu odpoved

http://maffafu.xf.cz/files/mufkova_laska2.jpg
tento bike mam len preto aby som sa mohol pohodlne odviezt na pivko ;D

25.04.2007 - 23:44:30
00
MuF napísal:
chester>chcel som skor nejaku fundovanu odpoved

Fundovana odpoved je tu
http://www.fpt.tnuni.sk/kfim/predmety/rocnik1/nauka_o_materiali/pdf/popustanie.pdf
alebo tu
http://sk.wikipedia.org/wiki/Pop%C3%BA%C5%A1%C5%A5anie,
ale treba jej rozumiet (je to mimo mojho ramca).
V kazdom pripade obecne prehriatie kotuca nie je dobre, pri lacnejsich kotucoch (mech. Shimano) dochadza k strate pruznosti kotuca a tento ma potom tendenciu sa krutit (krivit, vlnit). U kvalitnejsich kotucov vsak tento jav nebol v praxi pozorovany - kamarat ma >110kg, jazdi pravidelne maratony, kotuce 160/160mm, Sram 4-piest (= Grimeca 8/Shimano XT), kotuce maju sivo-fialovu farbu, ale nestratili vlastnosti (zda sa).
26.04.2007 - 08:57:07
00
ak som to teda dobre pochopil zahrievanie kotuca, sposobene brzdenim, zalezi nie len od rozmeru, ale aj od kvality pouziteho materialu (co je v podstate logicke :) ) mojou otazkou teraz ale je, ako sa da prehrievaniu kotuca resp. zapeceniu povrchu platniciek predchadzat???
26.04.2007 - 10:00:58
00
myslim okrem prerusovaneho brzdenia... samozrejme, lebo to tu uz bolo spomenute
26.04.2007 - 10:02:00
00
kiwarius napísal:
... ako sa da prehrievaniu kotuca resp. zapeceniu povrchu platniciek predchadzat???


Rozumnym brzdenim. Nemozes hore na kopci packy stlacit a po X km ich pod kopcom pustit. Vzajomne trenie povrchov materialov sposobuje vytvaranie tepla. Brzdim preto, lebo musim, nie preto, aby som nesiel rychlo.

www.bike-forum.cz/foto/detail/1884-giant-nrs-2
www.bike-forum.cz/foto/detail/2638-ghost-ert-7500

26.04.2007 - 10:06:52
00
tak ja ti to vysvetlim normalne kiwarius. nijako, ...shit... ako v starej reklame na sprite, mozes byt macher aky chces .. hold... fyziku neoje*es
26.04.2007 - 10:15:27
00
keyboard_arrow_up