Táto je 2008, pár ich vytieklo, táto k nim snáď nebude patriť. ;)

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

06.01.2011 - 21:56:06
00
v pripade tecenia oprava spociva len vo vymene tesneni, alebo niecoho ineho, a malo by to byt potom ok? alebo to bude vecny problem, len tak informativne ma to zaujima.

...do roztrhania tela...

http://www.cksvatyjur.sk

06.01.2011 - 22:00:23
00
Výmena tesnení postačí. :)
Tie z roku 2008 by mali byť rovnaké ako z roku 2010, (čo sa tvaru týka) takže potom tie nové, by už mali vydržať čosi viac. To je teória, viac ukáže prax v teréne. :)

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

06.01.2011 - 22:08:52
00
Lapierre: "K tomu čo si písal vyššie (že R7 potrebuje väčší náraz aby sa zanorila a potom ide maslovo k dorazu) a komfortu: skutočný komfort nezáleží až tak od konečnej progresivity (samozrejme určitý vplyv mať bude) ale od počiatočného odtrhu a priebehu zdivu, pretože veľké % výjazdu vidlica žehlí len menšie nerovnosti."


ano suhlasim, ale treba mysliet aj na to, ze nerovnosti nie su vacsinou separovane, ale zvycajne je ich viacero za sebou. R7 mozno prvu nepoberie tak ako Foxa (pre ten vacsi odtrh), ale tie dalsie uz zehli komfortnejsie. Hovorim samozrejme o vidliciach co mam doma.
07.01.2011 - 11:51:24
00
Ak má vidla horší odtrh, má ho vyšší hockde v zdvihu, nielen na počiatku. Ten vyšší odtrh spočíva v treniach prípadne nastavenej pomalej kompresií ktorá je nastavená pevne, resp sama sa nemení. To čo si opísal je podstatou "inteligentných" systémov.

Modelová situácia: príde prvý menší kameň, sila od kolesa stlačí vidlicu a tak prekoná odpory a pomalú kompresiu, potom tu prichádza kameň číslo dva. V tomto stave je síce vidlica zanorená no prietok oleja za prekážkou spomalil a keby neprišla prekážka č. 2 začala by sa vidlica rozťahovať. Z toho vyplýva, že pomalá kompresia aj odpory musia byť prekonané znova, akurát že už to nebude tak výrazne cítiť ako na začiatku chodu vidlice, pretože to maskuje už dosť stlačená pružina/vzduch. komora.

Živým dôkazom, že to takto funguje je napr. vidlica od Foxu s Terralogicom (áno tento systém neobľubujem ale teraz sa hodí ako príklad). Prečo by na takúto vidlicu dávali Kashima Coat ktorá má znížiť trenie? No práve preto, lebo ten odtrh vidlice spôsobuje iba zvýšená kompresia. Tá sa pri otrasoch úplne otvára a tam už po príchode ďaľšej prekážky žehlí vidlica nerozoznateľne od bežnej vidlice.

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

07.01.2011 - 14:50:37
00
este ma trapi jedna otazka, je nutne nastavit si tlak vo vidle podla hmotnosti? alebo tlak urcuje iba komfort pruzenia? navod co mam to neupresnuje. dakujem

...do roztrhania tela...

http://www.cksvatyjur.sk

15.01.2011 - 20:43:18
00
Nafúkaj si ako ti to vyhovuje :)
15.01.2011 - 20:56:21
00
Tak tak, tabuľky sú orientačné.

Len tak naokraj. Dnes som robil jednu R7 (2008) a spodné nohy mi prišli dosť tuhé. Na to, že ide o gramársku vidlicu ma vyslovene zaskočili. Povedal by som, že sú aj tuhšie ako 32mm nohy od Fox (Manitou má 30mm). Zaujímavé :)

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

16.01.2011 - 00:13:23
00
ja mam R7 Comp LO 2006 a funguje super ale treba sa aj o nu starat ......
17.09.2011 - 15:05:06
00
pre pripomenutie :D vidla zatial ok....

...do roztrhania tela...

http://www.cksvatyjur.sk

11.01.2012 - 15:43:12
00
keyboard_arrow_up