tabuľkové hodnoty sú dosť "natvrdo", nafúkaj alebo skôr vyfúkni na SAG aspoň 20% - Reba je dosť progresívna na to, aby si ju nedal až na doraz
SAG? a ked ju chcem mat akoze citlivejsiu tak mam vypustit neg.komoru alebo poz?
11.02.2008 - 22:17:03
00
ked ju chces mat citlivu tak negativna by mala mat o malicky kusok vacsi tlak ako pozitivna

este taka mala otazocka do mojho prieskumu :) , preco predavas foxku?
11.02.2008 - 22:23:16
00
Cawte idem kupit Rock Shox Rebu a mozem si dat zmenit od vyroby zdvih...jazdim SVK maratony a mam Ravo Racing ram....a newiem ci si ju mam dat nastavit na 100mm alebo 115mm? vôbec sa newiem rozhodnut...ze ci 115 vydrzi ram a ze ci to nebude vela na maratony....

nechal by som 100. na maratony ta viacej na HT bude brzdit
11.02.2008 - 22:34:30
00
mimoxodom zmena zdvihu je reverzibilná :]
s ladením začínaj na rovnakých tlakoch oboch komôr a ak ju chceš citlivejšiu tak jemne dofukuj negatívku, výrobca síce deklaruje, že negatívka by vždy mala mať nižší, max. rovnaký tlak, ale kašli na to :) a otestuj si optimum
11.02.2008 - 22:59:19
00
nechal by som 100. na maratony ta viacej na HT bude brzdit
no foxu som predal s toho hladiska lebo bolo tam treba vymenit komplet tesnenia za 2500sk a ja ju idem poslat na predaj za 7500sk a ked to zratas tak to vinde 10000sk a za 10000 mam novucicku RS Reba:)
12.02.2008 - 07:05:14
00
mimoxodom zmena zdvihu je reverzibilná :]
s ladením začínaj na rovnakých tlakoch oboch komôr a ak ju chceš citlivejšiu tak jemne dofukuj negatívku, výrobca síce deklaruje, že negatívka by vždy mala mať nižší, max. rovnaký tlak, ale kašli na to :) a otestuj si optimum


minule som nad tym rozmyslal, ked som chlapikovi vypustil negativnu komoru a vidlica zrazu "narastla"
Asi v tych spojenych nadobach predsa len dochadza k vyrovnaniu tlakov.... skus znizit tlak v pozitivnej a do negativnej daj rovnaky, urcitre bude reagovat citlivejsie na male podnety a k dispozicii budes mat cely zdvih, tym padom aj progresivitu celej pozitivnej komory. :wink:

sorry za OT
12.02.2008 - 07:39:01
00
skusal som rebu ladit vselijako, dokonca aj tak, ako je spominane vyssie-vacsi tlak v negativke- vysledok bol, ze vidlica klesla, takze sa o to znizil jej realny zdvih...bola sice makucka ale...

nakoniec som to vyriesil tak, ze som znizil tlak v oboch komorach na rovnaku hodnotu na SAG 25%

je to kompromis, ale mne to vyhovuje, na pohodove jazdenie je to OK
12.02.2008 - 09:18:02
00
Čebro daj kontakt odkial REBU ZA 10000sk aky model budes mat?
12.02.2008 - 15:28:52
00
skusa sa popytat "matta"
12.02.2008 - 15:55:15
00
Čebro daj kontakt odkial REBU ZA 10000sk aky model budes mat?
chod ze www.kupkolo.cz a tam ze extra nabidky a veci sundane z kola...tam je SLka za 8000kč tusim to mas 10500sk a dovoz je zdarma
12.02.2008 - 15:59:47
00
za tolko mas race :lol:
12.02.2008 - 16:05:31
00
si myslis, ze som mu to cez SS nespominal :wink:
matt je proste "stara" (sorry matt, viem ze to slovo nemas rad :lol: ) klasa 8)
12.02.2008 - 16:07:38
00
výrobca síce deklaruje, že negatívka by vždy mala mať nižší, max. rovnaký tlak, ale kašli na to :) a otestuj si optimum

Chcem sa opytat, ci je to napisane v manuali, resp. kde je to napisane? Lebo kazdy to tu spomina, ale ja som to nikde este nenasiel
15.02.2008 - 09:14:13
00
cafte--Na biku mam vidlu Rock Shox Reba RL 29". Malo by to byt solo air - aspon podla popisu komponentov biku..mam cube ltd cc 29" - 2013 -..Ziadna pozitivne a negativne fukanie. Aspon som druhy ventil na nej nenasiel. A knizku co mi dali k vidle je v nej je akurat velke H...O - nic nej dokopy nie je.....Nedari sa mi na webe najst nejake tabulky na kolko PSI to fukat podla hmotnosti jazdca..Nerad by som si vidlu dovrzal . SOM takej vyssej vahovej kategorie. V obchode mi to nafukal na nejakych 115PSI aspon podla manometra co mam doma, a sa mi to zda tvrde...CHcel by som upustit trocha..Len o to robil podla nejakej tabulky, ktoru mi k biku akosi nedali a nedari sa mi nic normalne najst na nete...PLS help-...diky.
30.11.2013 - 18:20:59
01
Tabuľkou sa neriaď, to je vhodné možno tak na 1. nafúkanie nech máš istotu že nedáš prinízky/privysoký tlak (až tak nízky/vysoký, že by mohol vidlicu poškodiť).
Normálne pozeraj na SAG a na to, ako využíva zdvih. Na doraz by si sa mal dostať len vo výnimočnej situácii, vždy by tam mala byť nejaká rezerva.
30.11.2013 - 18:25:10
00
keyboard_arrow_up