nad tým som tiež uvažoval,ale nakoniec som nechal dorazy tými O-krúžkami,je to o pár mm ďalej ako ten orig. doraz-ak by tam nebolo nič,iste by to zadržal nárast tlaku,ale obával som sa,že pri nejakom skoku v teréne by mohol tlak v negatívke vyskočiť až privelmi-ďalší dôvod je,že spätný chod spodných nôh zadržuje ten doraz v negatívnej komore,ak by tam nebol,schytalo by to tiahlo tlmiacej patróny,to je len o pár mm dlhšie ako tiahlo vzd.časti,netuším či by je tlmiaca časť na to stavaná ...
sram butter-vazelína má jednu blbú vlastnosť,a to že už po jednom výjazde je rozotretá na mieste,kde ju netreba,O-krúžky behajú nasucho,nastáva známi problém z únikom tlaku do priestoru vonkajšej nohy,vyrazené gufero..hustý
olej je ovela lepší,odskúšané dlhodobo ...
utiahnuté tiahla pri napoly stlačenej vidlici sú o.k. ten podtlak je slabý,pomáha takisto tomu,aby pri prepružení nestúpal tlak vo vonkajších nohách nadmerne,tlak v pozitívnej komore cca 60 - 90 PSI si s tým hravo poradí,žiadny pokles zdvihu nehrozí ...