Tak skontrolovať
olej môžeš tak, že klúčom 24-kou odšróbuješ matku hore na ľavej nohe (ventil +). A tam pekne vidíš, alebo keď chceš len doplniť a nemáš klúč, tak len vnútro ventilku vyšróbovať a striekačkou tam strieknuť.
A načo sa zamerať, tak klasika nohy mazať silikónom, niekde na fóre tu bol aj postup ako sa to má správne robiť. A ešte si dávam pozor, že keď fúkam vidlu, aby mala pozitívna komora vždy väčší tlak ako negatívna, aj postup pri fúkaní najskôr pozitívna, potom negatívna. Tiež som to čítal niekde na fóre.
Díky, tiež som už skoro všetko o Rebe prečítal, je toho popísané strašne veľa, nohy mažem pred každou jazdou, samozrejme pred tím ich utriem, fúkať tiež fúkam ako si písal, najprv pozitívna potom negatívka. Skôr som mal na mysli veci čo sa môžu vyskytnúť neskôr, napr ako často treba meniť tesnenia a olej. Ja ju plánujem dať každú jar, čiže pred sezónou do servisu, aby menili aj olej aj tesnenia, co môže byť po takých cca 3,5-4 tisíc km.