a aj brzdný účinok bude lepší...
06.07.2008 - 11:21:04
00
Z vecsim kotucom sa ti to bude menej zahrievat a brzdny ucinok bude lepsi. Zase na druhu stranu 203 ju uz dos! Musis sa pripravit na cinkanie a suchanie kotucov lebo pri takom priemere sa to uz neda moc nastavit. 203 mm kotuce si vecinom kupuju blbci co to ani nevyuziju lebo nevedia brzdit (cest vynimkam)
06.07.2008 - 11:51:00
00
takze si tu brzdu vezmem a uvidim ci budem spokojny , a moju bb7 dam dozadu
06.07.2008 - 12:00:09
00
cauapistemi:blbci?ked si tak vezmes tak dh jazdia iba blbci čo?ved tam je ten kotúč potrebný. :)
06.07.2008 - 12:37:24
00
cauapistemi:blbci?ked si tak vezmes tak dh jazdia iba blbci čo?ved tam je ten kotúč potrebný. :)


urcite maju velke kotuce lebo neveia brzdit :)
06.07.2008 - 13:25:10
00
a aj brzdný účinok bude lepší...
tak to som nevedel


inak podla mna ti bude 203ka dost casto cinkat(aj mne cinka 160tka pri 50km/h
a volakde som cital ze na 203ku potebujes dost silnu vidlicu(preto sa pouziva vacsinu pri DH)
jednoducho povedane 203ku nevyuzijes
06.07.2008 - 14:20:35
00
Omg, sami znalci su tu :lol: . Ano brzdny ucinok bude vacsi a myslim ze o poznanie, jazdil som ich na 160 kotucoch. Vec vyuzitia je myslim na kazdom ze ci to vyuzije - preco by mali byt blbci? (aj ked su aj taki jedinci ktori si na XC/AM bachnu dopredu 203 to uz je aj na mna moc). Samozrejme pocitaj s extra naporom na vidlu kedze je tam vacsia paka (to tu uz bolo 100x rozoberane, takze sa radsej presvedc ze aky limit na vidlu dava vyrobca, vavsi kotuc by som tam nerval - je to na vidlu dost napor). A este k tomu cinkaniu, suchaniu a pod. - neviem ci si chlapci neviete nastavit brzdu ale ak to dobre nastavis a nemas krivy kotuc tak ziadne cinkanie ani suchanie byt nemoze (je pravda ze obcas sa to zvykne rozstelovat ale tak to mas s imbusom vyriesene za 20sekund)
06.07.2008 - 16:19:26
00
na ortodoxné XC 160/160 stačí... druhá vec je, že keď ideš "rovno za nosom" tak niekedy nevieš, do čoho sa vrútiš, tak je to na uváženie... ale 203 je už určite FR/DH size... tak bacha aby to vidla vydržala
čo máš vlastne za bike?
06.07.2008 - 17:02:29
00
bike mam chucker a vidla rst launch , vidlu idem menit za drop off tak ta by to mala vydrzat
06.07.2008 - 18:12:33
00
Tymi blbcami som myslel traposov ktory nevedia ani brzdit. Samozrejme ze skutocny (nie ty co si to iba myslia) DH/FR bikery to potrebuju maju 203. Ale vela debilkov ktory jazdia ako moja babka a maju vidlicu rst capa, gila, space a podobne nadavaju ze tie brzdy su nap***u, lebo si ich nevedia nastavit. A este pri 203mm kotuci je uz problem z nastavenim lebo uz pri miernom zahriati sa kotuc mierne vlni ale ked ma 203 tak sa ti to neda nastavit. Kamosi maju 160 a furt im to cinka a pritom niesu nejaky antitalenti. Ja mam 180 necinka mi to az na chvile ked sa poriadne zahreje. :wink:
06.07.2008 - 22:31:17
00
Cinkanie zavisi od brzdy a predovsetkym od kotuca, neviem ci jazdis konkretne tieto brzdy ked sa tak fundovane vyjadrujes. Ja som ich jazdil pomerne dlho 160/160 neskor aj na 180, cinkala mi iba jedinykrat a aj to sa pomerne lahko nastavilo naspat. 203 som nejazdil tak neviem, ale ak by to robilo tak problem jedine "kozmeticky". Este snad jedna vec - ked sa vyjadrujes k teme prosim, ale tie ***** okolo si mozes nechat pre seba, myslim ze nikoho to tu nezaujima ( a tvoj pravopis radsej ani nekomentujem). howgh
06.07.2008 - 23:39:56
00
v časoch,keď som jazdil ete fr tak som mal 203 a nič necinkalo. dobrý pevný kotúč a dobré zoštelovanie a necinká,teraz mám 180 a cinkanie som ešte nezažil ani pri brutal.zajazdoch btw:mám kotúč magura
07.07.2008 - 09:00:30
00
ja som mal doteraz kotuc avid 185 a pri zjazdoch dost cinkal , ale nevadilo mi to , viac ma stve ze mi nieco puka v stredovom alebo v klukach
07.07.2008 - 11:43:08
00
no uz som tu xtcku nahodil , je to model M765 , ale ta brzdna sila je fakt strasne slaba , brzdi to horsie ako zle vecka a davkovatelnost nulova. Skusil som to odmastnit dufam ze to pomoze
09.07.2008 - 14:49:26
00
no 203 kotuc pokial fakt nejazdis DH tak je zbytocne, vecsim priemerom sa ti zvecsi paka, a teda viac namahana vidla, cize potrebujes aj lepsiu "na ten ucel urcenu" vidlu.
Na druhej strane sa ten kotuc menej zahreje. Ale so 160 kotucom sa da v pohode zabrzdit, aj pri prudsich zjazdoch. Inymi slovami ucinok je tiez vysoky, ale pri 203 sa menej zohreje, resp skor ochladi kotuc.
09.07.2008 - 15:00:30
00
keyboard_arrow_up