Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Myslel som tie nove typy, co maju ten Chris King system, ten bol podla toho nakresu co som videl uz s priemyslami, neviem ci robia aj povodny zapadkovy system. A vlastne tam moze byt pes zakopany, ze tie o 100e drahsie su Scylence, lacnejsie klasika, neskumal som.
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 09:33:53
00
Oba sú Scylence a oba sú na kónusoch
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 09:40:12
00
Jo, je to tak (beriem spat zavadzajucu info) .. asi som si moc prial tie zapuzdrene loziska :lol: ... ale tych 100e nemoze byt v gulickach.
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 09:52:08
00
Napríklad rozdiel v cene niektorých Novatec nábojov s japonskými ložiskami MZ a obyčajnými čínskymi ložiskami je 20 Eur v nákupe. Len v guličkách to nebude, ale ten náboj kombinuje viac súčiastok z rôznych materiálov z rôznym druhom tepelného spracovania a opracovania.
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 09:57:46
00
Nasiel som na webe, ze je to bezna prax u Shimana uz dlho, ze vyraba non-series komponenty (nielen xtr ale aj lowendy), ale nenasiel som, v com je finta. Toz pockame na dobrovolnikov :lol:
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 11:04:10
00
ja v tych nabojoch vidim aj priemyselne loziska, konusy na kraji ako klasika plus v strede 2 priemysle.
https://bikerumor.com/2016/01/26/shimano-patent-shows-silent-ring-drive-hub-internals-that-could-be-the-next-dura-ace/
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 11:16:06
01
Hej, toto som niekde videl a vychadzal z toho .. ale z druhej strany ma mozno konus?
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 11:24:42
00
Tiez si myslim, ze ten obrazok v patente bude dost zodpovedat realite.
Takze to bude "hybrid" - vola na kolese sa bude dat vymedzit ("priemyselne" lozisko kolesa pri orechu je kosouhle).
Konstrukcne to vyzera byt vcelku podarene a od "klasickych" Shimano nabojov, ktore mali lozisko kolesa na vonkajsej strane orechu, to ma hodne daleko.
Uz len pocket aby to prebublalo do SLXka.

Btw. Shimano Saint M800 malo nestandardne orech na loziskach a vymenitelne (zavit) drahy lozisiek v naboji.
http://forums.mtbr.com/shimano/saint-m800-vs-m801-rear-hub-545190.html
http://forums.mtbr.com/attachments/shimano/476365d1250189738-saint-m800-vs-m801-rear-hub-saint-vs.-saint-m800.jpg
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 11:28:27
01
na tomto videu vidno, ze su tam tie dva priemyselne loziska koli volnobezke
https://www.facebook.com/ShimanomtbSingapore/videos/xtr-m9100-scylence-hub/10160583231255581/
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 11:32:16
00
Vonkajsie vo volnobezke vyzera skor na nejaky zapuzdreny custom atyp celok. (aj podla obrazku na patente). Otazne je, ci sa bude dat vymenit samostatne bez osky, to moze byt problematicke miesto - teda okrem jeho ceny.
Edit: Podla videa sa vymenit da.
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 11:37:27
00
Da sa povedat ze je to hybrid, pri volnobehu sa koleso otaca na jednom konuse a jednom priemysle.
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 11:57:29
00
Neviem len, ci toto prebuble do nizsich sad. To by obchodne oddelenie Shimana nespravilo dobre :lol:
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 14:29:57
00
arrow_leftlto napísal:
Nasiel som na webe, ze je to bezna prax u Shimana uz dlho, ze vyraba non-series komponenty (nielen xtr ale aj lowendy), ale nenasiel som, v com je finta. Toz pockame na dobrovolnikov :lol:

Non series sa vyrába preto, aby si nemal veľký mix v komponentoch. Máš na bajku napr. výbavu SLX a chceš použiť slušné brzdy od Shimano. Keby na pákach bolo namiesto nápisu Shimano aj Alivio tak by to moc dobre s radením SLX nevypadalo. Cenový rozdiel medzi brzdami M6000 a m315 je na vstupe síce na prvý pohľad malý, ale vo výslednej MOC sa ti prejaví aj nárastom o 50 - 70 Eur. Keď sú však brzdy, kľuky, alebo náby ... obrandované ako Shimano tak to nie je problém.
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 16:12:56
01
arrow_leftKristina napísala:
Keby to bol rovnaký produkt nestál by rozdielne. Shimano takto nefunguje :) Napr. vonkajšie rozmery a vzdialenosti prírub M9110 a MT900 (oba boost) sú rozdielne. Vo vnútri to bude IMHO rozdiel v materiáloch. Hlavne u kónusov a guličiek.

Asi to bude ako píšeš. Teda nejaké rozdiely tam budú aj keď asi minimálne, XTR je prevažne o hmotnosti, teda samozrejme tam musia byť lepšie ľahšie materiíly. Ale tie náboje po dizajnovej stránke dosť podarené, :)
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 16:18:04
00
Uprimne, nechcel som, aby sa to tu zvrtlo na debatu o novom XTR, skor by som sa rad vratil k povodnej otazke ohladom straight pull a klasickeho vypletu. Zakladny rozdiel je mi jasny, ale najde sa niekto, kto presiel z klasiky na straight pull a popisal by laicky svoje postrehy?
Zobraziť komentár 08.11.2018 - 18:27:36
00
keyboard_arrow_up