Chcel by som otvorit temu ohladne techniky jazdy v roznych situaciach.
Na uvod by som potreboval poradit, ako jazdit v prudkom stupani. Napriklad sa mi v prudkom stupani stane, ze mi podsmykuje zadne koleso, alebo mi nadskoci predne a mam problem sa udrzat v stope. Co treba urobit v takomto pripade, ako s taziskom a podobne. Treba sa drzat v sedle (nizsie tazisko) alebo ist do stoja? Ist skor rovnomernym tempom alebo zo zaciatku dat, co to da? Ist radsej pomalsie na nizsom prevode ale rovnomerne cele stupanie? Zaujimalo by ma, ci treba aj nejako specialne nastavit bajk, ak sa clovek zucastni nejakeho preteku do vrchu (ako napr. Vysliapni si Jahodnu a pod.). Podfuknut pneu kvoli lepsej prilnavosti, dat specialne pneumatiky a pod.? Ako s nastavenim vidlice a odpruzenia - skor tuhsie alebo skor vacsie pruzenie, pripadne vidlu inak ako zadne odpruzenie? Pripadne ine dobre rady, ako sa postupne zlepsovat v technike. Pripadne nejake doplnkove cvicenia, ktore by zlepsili potom silu v slapani.
Ak mate niekto s tym dobre skusenosti, tak prosim poradte.
06.10.2009 - 13:56:43
00
jazdiť, jazdiť, jazdiť.... 8)
06.10.2009 - 14:02:44
01
:clap:
06.10.2009 - 14:08:49
00
Moja reč ;)
06.10.2009 - 15:17:50
00
Tu sa ti neda konkretne poradit. Ako pisu chlapi nadomnou, musis na ten bod/polohu sedenia prist sam...je to idividualne - ma na to vplyv vela faktorov ako sklon kopca; podklad terenu; HT/full; ake prevody jazdis a ako; geometria ramu a v neposlednom rade a najpodstatnejsi ,,okamzik" - posed v danej ,,situacii". ;)
06.10.2009 - 15:50:10
00