New Podium 2021 vyskladany podla seba. Bike uz ma nieco odjazdene no cakal som este na 2.sadu polepov na vidlicu ( samozrejme farebne nie uplne sedi tak ako 1.sada ) , kym to odfotim... Prvotna myslienka bola black vidlica s red polepmi no nakoniec som siel do modrej nech to ma aj nejaky farebny kontrast. Hmotnost 8.1kg vo velkosti L vratane pedalov, kosikov, mlieka... Popis komponentov v profile...
Az taka pohoda by to nebola ale samozrejme dalo by sa. Kuva co tu posledne strany davate, zase sa mi cnie po ht
Apropo, preco si menil kokpit? A ten drziak na garmin nedrzi dobre na tom plochom predstavci?
GT Zaskar Elite 2018 (1x11) - zodral som kompletný pohon, zadnú kazetu aj reťaz (mea culpa). Takže z núdze cnosť, na novú sezónu bol nutný kompletný jarný upgrade (a keď, tak už poriadne): 1. pôvodná kazeta SUNRACE CS-MX8 vymenená za SHIMANO XT CSM8000, zuby som zachoval 11-46; 2. pôvodný predný pohon s kľukami PRAXIS CADET M30 vymenený za SHIMANO Deore XT FC-M8000 s 34 zubmi - chcel som zachovať prevodový pomer; 3.stredové zloženie Praxis M30 BSA BB som vymenil za SHIMANO BB-MT800 (nielen kvôli kompatibilite, ale aj vďaka mojej váhe 125 kg a "nič ti nedarujem jazde" bolo zloženie už mierne deformované, tak som to nechcel hraniť), 4. pôvodne dodaná reťaz KMC X11-1 vymenená za SHIMANO HG-X-11; 5. Pôvodné gripy GT Statement vymenené za ESI Grips Fit SG; 6. Kolesá boli obuté do Racing Ralph 29x2.25 s dušou - poučil som sa po dlhom tlačení bajku domov... nahodil som bezdušáky: vzadu rýchle Schwalbe RACING RALPH 29x2.25 Snake TLE Speed, vpredu drapák Schwalbe RACING RAY 29x2.25 Super Ground TLE SpGrip kevlar - zatiaľ čo som zistil, na asfalte mi tak nehučia. Terénna skúška stále čaká na lepšie počasie. 7. neodolal som, takže montážou čínskych blatníkov (využívam ich iba na dochádzanie do práce - nebaví ma hltať v sychravom počasí hnojovku, čo traktory roztrúsia po asfaltke ) a nasadením Knog Oi Bell zvončeka (pre chodcov na cyklochodníku) som dokonal svoje dielo...
Ďalej, aby som bol dôkladný, vymenil som aj už 2x pokrivenú pätku (uchytenie prehadzovačky), pravdaže nové lanká, výmena opotrebovaných brzdných doštičiek, premazané ložiská a štandardná údržba.
Mnohých to napadne, takže rovno napíšem, nebolo to lacné: 471,-€ Náklady neboli jednorázové - gripy, plášte a pätku som už mal skôr kúpené. Najviac mi peňaženka zakvíkala kvôli kazete: 121,73 €. Keby som mal krištáľovú guľu, kúpim ju za 80-90€ pred rokom
Poznámka: hneď po kúpe bicykla pred dvomi rokmi som vymenil 160 mm rotor na prednej brzde na 180 mm. Prax potvrdila, že som urobil veľmi dobre. Kým zadný 160 mm kotúč pri extrémnej záťaži sa začína vlniť (napr. cesta dole od vodnej nádrže Čierny Váh), ten predný 180 mm sa stíha chladiť.
backyfx Sorry, na mobile som si nevsimol, ze mas tie Ikony bez exo. Tak potom ano, teraz to uz taka pohoda nebude najviac asi este na pedaloch by sa dalo.
backyfx Sorry, na mobile som si nevsimol, ze mas tie Ikony bez exo. Tak potom ano, teraz to uz taka pohoda nebude najviac asi este na pedaloch by sa dalo.
Az taka pohoda by to nebola ale samozrejme dalo by sa. Kuva co tu posledne strany davate, zase sa mi cnie po ht
Apropo, preco si menil kokpit? A ten drziak na garmin nedrzi dobre na tom plochom predstavci?
Povodny kokpit mal cez 450g ( rajdy + predstavec).... Drziak na garmin drzi aj na predstavci no musel by som zrezat 5mm z vrchu stlpika nakolko je predstavec -17° a to sa mi akosi nechce...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
V pohode pod 8?
Apropo, preco si menil kokpit? A ten drziak na garmin nedrzi dobre na tom plochom predstavci?
1. pôvodná kazeta SUNRACE CS-MX8 vymenená za SHIMANO XT CSM8000, zuby som zachoval 11-46;
2. pôvodný predný pohon s kľukami PRAXIS CADET M30 vymenený za SHIMANO Deore XT FC-M8000 s 34 zubmi - chcel som zachovať prevodový pomer;
3. stredové zloženie Praxis M30 BSA BB som vymenil za SHIMANO BB-MT800 (nielen kvôli kompatibilite, ale aj vďaka mojej váhe 125 kg a "nič ti nedarujem jazde" bolo zloženie už mierne deformované, tak som to nechcel hraniť),
4. pôvodne dodaná reťaz KMC X11-1 vymenená za SHIMANO HG-X-11;
5. Pôvodné gripy GT Statement vymenené za ESI Grips Fit SG;
6. Kolesá boli obuté do Racing Ralph 29x2.25 s dušou - poučil som sa po dlhom tlačení bajku domov... nahodil som bezdušáky: vzadu rýchle Schwalbe RACING RALPH 29x2.25 Snake TLE Speed, vpredu drapák Schwalbe RACING RAY 29x2.25 Super Ground TLE SpGrip kevlar - zatiaľ čo som zistil, na asfalte mi tak nehučia. Terénna skúška stále čaká na lepšie počasie.
7. neodolal som, takže montážou čínskych blatníkov (využívam ich iba na dochádzanie do práce - nebaví ma hltať v sychravom počasí hnojovku, čo traktory roztrúsia po asfaltke
Ďalej, aby som bol dôkladný, vymenil som aj už 2x pokrivenú pätku (uchytenie prehadzovačky), pravdaže nové lanká, výmena opotrebovaných brzdných doštičiek, premazané ložiská a štandardná údržba.
Mnohých to napadne, takže rovno napíšem, nebolo to lacné: 471,-€ Náklady neboli jednorázové - gripy, plášte a pätku som už mal skôr kúpené. Najviac mi peňaženka zakvíkala kvôli kazete: 121,73 €. Keby som mal krištáľovú guľu, kúpim ju za 80-90€ pred rokom
Poznámka: hneď po kúpe bicykla pred dvomi rokmi som vymenil 160 mm rotor na prednej brzde na 180 mm. Prax potvrdila, že som urobil veľmi dobre. Kým zadný 160 mm kotúč pri extrémnej záťaži sa začína vlniť (napr. cesta dole od vodnej nádrže Čierny Váh), ten predný 180 mm sa stíha chladiť.
(a realny dovod: kupil nespravny priemer
myslis eggbeater 11 za 400e?
tak eggbeater 3 co su na bajku maju 280g...zvazoval som kupit na ne len titan osky co by stiahlo cca 40g...no i tak by to pod 8kg neslo...
Apropo, preco si menil kokpit? A ten drziak na garmin nedrzi dobre na tom plochom predstavci?
Povodny kokpit mal cez 450g ( rajdy + predstavec).... Drziak na garmin drzi aj na predstavci no musel by som zrezat 5mm z vrchu stlpika nakolko je predstavec -17° a to sa mi akosi nechce...
Alebo vymenit Esi za Lizard skins
A usetrit viac gramov za o dost menej peňazí
backyfx Myslel som rajdy+sedlovku
backyfx Myslel som rajdy+sedlovku