zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Som rád, že v tejto hmotnostnej kategórii nie som sám
How to Get Tubeless Tires to Inflate - Ep109 - Bike Skills ProjectOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Medzirecou : tmel Bontrager stoji za uplne houno. Ten som kupil v nudzi a v meste nic ine nemali.
cize potrebujes mat na vyjazde chirurga a zenu s manikurovymi noznickami
na plasti samozrejme
pisal som na support Joes a nejaky Alex Hertz mi odpisal ze
Hi,
Everting between -20 C to + 40 C will be fine