zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Doplňujúca otázka. Prečo bezdušové plášte sa robia len kevlarové?
Asi máš vychytanú techniku a k tomu kopec šťastia. Nemať defekty, tak tiež nič neriešim. Neviem aké agresívne až treba, ja som spokojný s týmto. Kedysi som jazdil ako bezdušáky aj drôtene Miniony, ale nebolo to ono. Stávalo sa, že v klopenkách podfúkli, lebo pätka nesedela v ráfiku tak ako mala.
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/26/maxxis-minion-front-26x230-exo-tr-plast-kevlar.html
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/26/maxxis-minion-dhr-ii-26x230-exo-tr-plast-kevlar.html
Doplňujúca otázka. Prečo bezdušové plášte sa robia len kevlarové?
a kolko teda kombinacia tych plaštou dratených, plus duse na jedno kolesa vazi? lebo ja ked dam Minion DHF exo 3c 2,3 27,5 mas to cca 1kg (+-920gr plast plus tmel) na koleso s tmelom, ano stoji o 8e viac ako pises ale niekomu staci aj 2c zmes resp. dopredu a dozadu 2c a mas cca 35e na koleso.
defekty v tomto setape neriesim uz roky, a komfort z jazdenia je neporovanatelny, ako s dusou ktoru musis mat nafukanu viac aby si na sutroch nesekol.
A na to si prisiel ako?