zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
.... druha vec .... na videu je Maxxis HRII.... na prednom kolese bol v pohode, hodil som ho na zimu dozadu a cista uzovka.... nechapem.... obuty, vyzuty, potoceny 4x, patky pekne sadli.... este som si dal robotu vsetky zbytky stareho zaschnnuteho mlieka ocistit z patiek.... nechapem.... koleso je OK, vycentrovane
Micheliny držali tlak lepšie, teraz čo mám Maxxisy 3C EXO, sú subjektívne lepšie, ale zas púšťajú. Doteraz som to robil tak, že som fúkal cca 25psov dozadu a 20psov dopredu a počítal s tým, že to počas dní postupne klesne (prišli mi pri týchto hodnotách tvrdé). Ak budem chcieť udržať tie nižšie tlaky, tak asi budem musieť kontrolovať pred každou jazdou....
Mne zas vidlica v chladnom počasí výrazne stráca tlak, hlavne po presunoch s bikom na streche auta, v lete je to v pohode
Potom som podfúkol predný bezdušák tak, že som si spravil prechádzku zo 5 km na Bystričku asi z polovice zjazdu po zelenej. Minule som kamošovi vravel, že dušu náhradnú nenosím, lebo som 4 roky nemusel nič riešiť 😂😂😂. A najhoršie, že nasratý môžem byť akurát na seba. Dušu som si nevzal, tlak tiež až moc nízky na ten 20 mm ráfik.
Ja som si na to kúpil tieto kombinačky
http://www.dsauto.sk/klieste-kombinovane-mini-120-mm
inac nieco podomnou chrumalo a zrazu rana - bolo tam dost bukvic - ze by sucha supka z bukvice https://c1.staticflickr.com/3/2581/3953619370_6c37e1f4e1_b.jpg mohla takto rozrezat plast?