zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
po tohto týždňovom druhom defekte
mám otázku na moje ráfiky Mavic Crossride : tubetype + Schwalbe Nobby Nic EVO TLR
potrebujem: ???
toto: http://www.suncycle.sk/sk/produkt/rubena-tubeless-kit/1990
alebo toto: http://www.suncycle.sk/sk/produkt/joes-no-flat-xc-tlr-kit/5775
alebo niečo iné čo viete poradiť a máte vyskúšané
našiel som aj niečo takéto len kde to zohnať
http://www.mavic.com/wheels-accessories-ust-rim-strip#keybenefits
za odpovede vopred ďakujem v týchto "technológiách" sa vôbec nevyznám
no ja ti nevím Michale jazdím od jari na SunRingle - och EQ 21 s CafféLatex páskou 20,5mm, CafféLatex tubeless ventilky a tmel NoTubes a netreba žiadne šprcky a už vôbec obojstranné pásky. ved ide o gramy néééééééé. a drží. aha a ešte plášte Hutchinson Toro Tubeless Ready 2,2 myslím. no a nahadzovanie v robote s kompresorom aj utesnenie behom polhodinky obe kolesá. tak asi som mal iba šťastie
kamov, ked si pouzival duse, neprerazal si ich casto pri takych tlakoch?