Zdravim, mam taku otazku.. mam vpredu aj vzadu kotuce 203 mm, a vazia cez 450 g, da sa s tym nieco robit? vidim tu velku moznost uspory na vahe .. pocul som o nejakych titanovych kotucoch .. alebo mate nieco ine? za nejake normalne peniaze alebo kolko vydrzia a stoja akde sa daju kupit al rotory? nerad by som daval 180/160, mozno dozadu dam, ale vpredu urcite necham 203..
Zdravim, mam taku otazku.. mam vpredu aj vzadu kotuce 203 mm, a vazia cez 450 g, da sa s tym nieco robit? vidim tu velku moznost uspory na vahe .. pocul som o nejakych titanovych kotucoch .. alebo mate nieco ine? za nejake normalne peniaze alebo kolko vydrzia a stoja akde sa daju kupit al rotory? nerad by som daval 180/160, mozno dozadu dam, ale vpredu urcite necham 203..
dikas.
Tak to ideš zlým smerom, ušetri radšej na gumach a dušiach
[quote=""]...kolko vydrzia a stoja akde sa daju kupit al rotory?/quote]
Tak o hlinikovych kotucoch som este nepocul teda, ale mozno sa fakt robia. Som zvedavy...
V kazdom pripade sa mi zda odlahcovanie biku na kotucoch svojim sposobom nebezpecne (podla stylu jazdy). Nenapisal si, aky styl jazdis, tak napisem tak vseobecne, lebo urcite je vhodnejsie odlahcovat najprv na inych miestach.
Napr. ak ide o vykon (XC/MX), tak najidealnejsie je zacat od kolies ako pisal tadeas. Na plastoch, dusiach, rafikoch a vyplete sa da relativne lahko usetrit aj 1 kg z vahy biku a to uz ani nehovorim, ze prave toto odlahcenie na rotacnej hmotnosti je podstatne dolezitejsie ako mat lahky ram. (gyroskopicky efekt, zotrvacnost a mnozstvo energie portrebne na roztacanie a brzdenie kolies je fyzika a ta nepusti)
Ale spät ku kotucom:
Ak jazdis FR/DH (usudzujem podla rozmeru kotucov), tak odlahcujes naozaj na nevhodnom mieste a zabudni na to.
Ak jazdis AM/EN tak si myslim, ze by Ti mala stacit kombinacia 185/160 (P/Z) ak sa hras na hmotnost.
Ak jazdis XC/MX, tak pokojne prezijes so 160/160.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
dikas.
Tak to ideš zlým smerom, ušetri radšej na gumach a dušiach
Lahky kotuc je podla mna ALIGATOR lebo je tam viac dier ako kotuca
tato moja poznamka neplati pre kotuce ktore su zo specialnych materialov napr.titan a pod
V kazdom pripade sa mi zda odlahcovanie biku na kotucoch svojim sposobom nebezpecne (podla stylu jazdy). Nenapisal si, aky styl jazdis, tak napisem tak vseobecne, lebo urcite je vhodnejsie odlahcovat najprv na inych miestach.
Napr. ak ide o vykon (XC/MX), tak najidealnejsie je zacat od kolies ako pisal tadeas. Na plastoch, dusiach, rafikoch a vyplete sa da relativne lahko usetrit aj 1 kg z vahy biku a to uz ani nehovorim, ze prave toto odlahcenie na rotacnej hmotnosti je podstatne dolezitejsie ako mat lahky ram.
Ale spät ku kotucom:
Ak jazdis FR/DH (usudzujem podla rozmeru kotucov), tak odlahcujes naozaj na nevhodnom mieste a zabudni na to.
Ak jazdis AM/EN tak si myslim, ze by Ti mala stacit kombinacia 185/160 (P/Z) ak sa hras na hmotnost.
Ak jazdis XC/MX, tak pokojne prezijes so 160/160.
mam karbonove rajdy sedlovku sedlo predstavec vymedzovacie kruzky objimku na sedlovke titanove upinaky penove gripy.. bezdusaky vcelku lahke, hugi 240, .. ram vymenim ked budu prostriedky..