dikas.
mam karbonove rajdy sedlovku sedlo predstavec vymedzovacie kruzky objimku na sedlovke titanove upinaky penove gripy.. bezdusaky vcelku lahke, hugi 240, .. ram vymenim ked budu prostriedky..
V kazdom pripade sa mi zda odlahcovanie biku na kotucoch svojim sposobom nebezpecne (podla stylu jazdy). Nenapisal si, aky styl jazdis, tak napisem tak vseobecne, lebo urcite je vhodnejsie odlahcovat najprv na inych miestach.
Napr. ak ide o vykon (XC/MX), tak najidealnejsie je zacat od kolies ako pisal tadeas. Na plastoch, dusiach, rafikoch a vyplete sa da relativne lahko usetrit aj 1 kg z vahy biku a to uz ani nehovorim, ze prave toto odlahcenie na rotacnej hmotnosti je podstatne dolezitejsie ako mat lahky ram.
Ale spät ku kotucom:
Ak jazdis FR/DH (usudzujem podla rozmeru kotucov), tak odlahcujes naozaj na nevhodnom mieste a zabudni na to.
Ak jazdis AM/EN tak si myslim, ze by Ti mala stacit kombinacia 185/160 (P/Z) ak sa hras na hmotnost.
Ak jazdis XC/MX, tak pokojne prezijes so 160/160.
tato moja poznamka neplati pre kotuce ktore su zo specialnych materialov napr.titan a pod
Lahky kotuc je podla mna ALIGATOR lebo je tam viac dier ako kotuca
dikas.
Tak to ideš zlým smerom, ušetri radšej na gumach a dušiach