klerik: UST sú bezdušáky a Evolution je mäkšia zmes - lepšia priľnavosť ale ide rýchlo dolu, hlavne na asfalte, to je na preteky
z Michelinov radu XC by sa dali použiť A/T, Mudy sa robia len drôtové a potom až závodné XCR, ale tie idú opäť rýchlejšie dolu (nie nejako extra rýchlo)
šotolina to je XCR X'trem
tvoja hlavná chyba je predpoklad že je jedna guma na všetko, ale to samozrejme nie je pravda - XC Dry sú určené na suché tvrdé podklady
tie ADvantage jazdím, majú asi 1000 km a v podstate im nič nie je... určite idú rýchlejšie dolu pretekové verzie plášťov, ktoré si hodil do výberu... inak ak hľadáš univerzálnejšiu gumu sú dobrá voľba, podobne ako A/Tčka Micheliny, ale NEEXISTUJE mať naraz aj grip aj rýchlosť (do istej miery to ide pri podobnom vzore ako má ADvantage, že 2 protibežné paralelogramy a dosť gumy okolo stredu behúňa, ale nie je to v žiadnom prípade na úrovni dry hardpack pneumatík, ak ťa namaškrtil Dry, rovno hovorím - to NEBUDE, to je fyzika, nie mágia)
....vdaka za info....to, ze vsetky moje poziadavky nevyriesi jeden univerzalny plast mi je jasne hned od zaciatku....potrebujem proste este jedny plaste, okrem mojich XC Dry2, ktore su na suche tvrde povrchy a v terene sa na nich citim dost neisto, tot vsjo...uz teraz si viem vybrat
ked sme uz pri tom na vcerajsi vyjazd som nahodil nove FF evo 2008 a ako napotvoru hned v prvom zjazde zacalo prsat. Prezuval som z Tiogy Factory 1.95 vpredu a Blue Dragon vzadu. Treba podotknut ze koelsa kde su FF su o 1.5kg lahsie ako tie Tiogove. Tych 1.5kg rotacnej hmoty je poznat vcelku dost a na asfalte sa tie FF roztacaju s velkou chutou a aby som siel tak rychlo ako pretym po rovine staci "raz za cas" pedalovat a ide to samo. To som ale aj predpokladal takze to splnilo moje ocakavanie. V terene za sucha sa mi tie FF zatial velmi pozdavaju. Za mokra a na blate som myslel ze to bude nulove ale nie je to asi az tak zle ked som na tom presiel to co ostatni ludia bez nejakeho tragickeho presmykovania kolies.
ked sme uz pri tom na vcerajsi vyjazd som nahodil nove FF evo 2008 a ako napotvoru hned v prvom zjazde zacalo prsat. Prezuval som z Tiogy Factory 1.95 vpredu a Blue Dragon vzadu. Treba podotknut ze koelsa kde su FF su o 1.5kg lahsie ako tie Tiogove. Tych 1.5kg rotacnej hmoty je poznat vcelku dost a na asfalte sa tie FF roztacaju s velkou chutou a aby som siel tak rychlo ako pretym po rovine staci "raz za cas" pedalovat a ide to samo. To som ale aj predpokladal takze to splnilo moje ocakavanie. V terene za sucha sa mi tie FF zatial velmi pozdavaju. Za mokra a na blate som myslel ze to bude nulove ale nie je to asi az tak zle ked som na tom presiel to co ostatni ludia bez nejakeho tragickeho presmykovania kolies.
1. Factory alebo Blue Dragon maju podla udajov vyrobcu 550-650g (nech 1200g dokopy)
2. FF maju dokopy 600g
3. Tak by ma zaujimalo kde si usetril 1500g na plastoch...
K jazde na blate na nejakych trailoch v pripade FF sa ani vyjadrovat nebudem... tazko povedat kadial si jazdil
A podla coho ma clovek poznat, ze mas dva pary kolies ked si pisal, ze si prezuvalplaste Tioga za Schwalbe a kolesa so Schwalbe maju o 1,5kg menej ako Tiogove?
A pri tomto zneni mi samozrejme nesedela ta vaha...
Ahojte, momentalne jazdim RR 2.25 vpredu aj vzadu a celkom spokojnost, az na blato, tam je to obcas dost zle. Chystam sa ale objednavat nejake veci z kolokram.cz a ked uz zaplatim to postovne, tak rozmyslam ci do kosika nehodim aj aspon jeden NN 2.10, ktory by som dal na biku dopredu. Co poviete na takuto kombinaciu? Jazdim taku vsehochut, od asfaltu, cez polne, lesne a rozbite kameniste cesty a semtam to blato a les. Ako (a ako velmi) sa asi zmenia jazdne vlastnosti oproti povodnej kombinacii? Dik moc za odpovede.
Mam rad zjazd za akehokolvek pocasia. Neriskujem , rad sa citim bezpecne a preto vozim NN + NN - tie ma podrzia. Otazka: ked nahodim RR dozadu ovplivni to negativne jazdne vlastnosti - hlavne drzanie stopy v zakrutach ?
Tiez som sa citil neisty, ked som mal obute Micheliny XC Dry 2.
Vyriesil som to 2.25 NN vpredu a 2.1 NN vzadu. Konecne viem, co to je vychutnat si zjazd z Rohacskeho sedla do Sulova.
Bajk konecne pekne vedie stopu, konecne sa citim istejsie v zjazdoch, ale i pri vyslapoch (bocny vystupeny dezen - vyhrabes sa i z uzkej kolaje) a rychle su dost.
"Slabina": Zvlast zadny plast sa nekamarati s asfaltom pri stupani a sem-tam ma vyssia prilnavost pri vyslapoch spomaluje, ale vyvazia to vyhody, co som pozadoval. Taktiez moj bajk teraz vazi 13,6kg. Pri dalsej kupe plastov zavazi jednoznacne to, ako rychlo sa bude, hlavne teda zadny plast, drat.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
OK, idem hladat...
hej postrehol som, pisal som ti ss, aha, uz mi cosi doslo..
z Michelinov radu XC by sa dali použiť A/T, Mudy sa robia len drôtové a potom až závodné XCR, ale tie idú opäť rýchlejšie dolu (nie nejako extra rýchlo)
šotolina to je XCR X'trem
tvoja hlavná chyba je predpoklad že je jedna guma na všetko, ale to samozrejme nie je pravda - XC Dry sú určené na suché tvrdé podklady
tie ADvantage jazdím, majú asi 1000 km a v podstate im nič nie je... určite idú rýchlejšie dolu pretekové verzie plášťov, ktoré si hodil do výberu... inak ak hľadáš univerzálnejšiu gumu sú dobrá voľba, podobne ako A/Tčka Micheliny, ale NEEXISTUJE mať naraz aj grip aj rýchlosť (do istej miery to ide pri podobnom vzore ako má ADvantage, že 2 protibežné paralelogramy a dosť gumy okolo stredu behúňa, ale nie je to v žiadnom prípade na úrovni dry hardpack pneumatík, ak ťa namaškrtil Dry, rovno hovorím - to NEBUDE, to je fyzika, nie mágia)
....vdaka za info....to, ze vsetky moje poziadavky nevyriesi jeden univerzalny plast mi je jasne hned od zaciatku....potrebujem proste este jedny plaste, okrem mojich XC Dry2, ktore su na suche tvrde povrchy a v terene sa na nich citim dost neisto, tot vsjo...uz teraz si viem vybrat
No neni to uplne tak - v ramci Evolution line nie su len skladacie patky plastov, ale aj dratove/lankove patky.
1. Factory alebo Blue Dragon maju podla udajov vyrobcu 550-650g (nech 1200g dokopy)
2. FF maju dokopy 600g
3. Tak by ma zaujimalo kde si usetril 1500g na plastoch...
K jazde na blate na nejakych trailoch v pripade FF sa ani vyjadrovat nebudem... tazko povedat kadial si jazdil
A podla coho ma clovek poznat, ze mas dva pary kolies ked si pisal, ze si prezuval plaste Tioga za Schwalbe a kolesa so Schwalbe maju o 1,5kg menej ako Tiogove?
A pri tomto zneni mi samozrejme nesedela ta vaha...
V poho
Vyriesil som to 2.25 NN vpredu a 2.1 NN vzadu. Konecne viem, co to je vychutnat si zjazd z Rohacskeho sedla do Sulova.
Bajk konecne pekne vedie stopu, konecne sa citim istejsie v zjazdoch, ale i pri vyslapoch (bocny vystupeny dezen - vyhrabes sa i z uzkej kolaje) a rychle su dost.
"Slabina": Zvlast zadny plast sa nekamarati s asfaltom pri stupani a sem-tam ma vyssia prilnavost pri vyslapoch spomaluje, ale vyvazia to vyhody, co som pozadoval. Taktiez moj bajk teraz vazi 13,6kg. Pri dalsej kupe plastov zavazi jednoznacne to, ako rychlo sa bude, hlavne teda zadny plast, drat.