Komponenty budem poväčšine prehadzovať zo starého biku. A čo ostane pôjde na bazár..
Rozhodujúca je pre mňa najmä funkcia vidlice.
Jazdil som 3 roky Rebu RL dual-air , na ktorej som mal problém s držaním tlaku v negatívnej komore, rovnako lock-out viac nefungoval ako fungoval.
Teraz jazdím Fox Evolution open bath (bez CTD) a po prvom týždni išla na reklamáciu s vôľou v ľavej nohe (vymenené púzdra) Odvtedy funguje absolútne bezproblémovo.
Priebeh chodu Foxy mi je sympatickejší ako u Reby.
So servisom je to však (najmä finančne) horšie
Solo Air ani CTD som nemal možnosť zatiaľ vyskúšať.
Na Rebe solo air sa mi nepáči, že lock musí byť stále zamknutý, aby to pružilo.
Patróny s CTD sa kazili ako na bežiacom páse.
Tuhosť ani hmotnosť porovnať neviem.
Rozhodujúca je pre mňa hladkosť chodu a nízka poruchovosť. Radšej jazdím ako reklamujem.
Lock-out dokážem oželieť aj využiť.
Nižšia hmotnosť na úkor tuhosti mi skôr vadí.
Nevedel by niekto prosím porovnať tieto dva systémy ???
Rozdiel v cene za superfly 7 a 8 je cca 300€
S tým, že z osmičky by som si nechal o.i. aj kľuky
Ďakujem za akékoľvek zmysluplné postrehy a poznatky !!
No asi si to budem musieť zas vyskúšať na vlastnej koži. Na vidlice mám však smolu reklamoval som rock-shox aj fox
PS: všimol som si, že si kupoval 29" kolesá - Tesla+Crest+CX ray. Tiež mám momentálne cresty na D711/712sb ale v 27,5". Bojím sa, že to bude na mojich 76kg už málo tuhé.
Koľko prosím ťa vážiš, odkiaľ si bral a koľko ťa vyšli, ak to nie je tajné??? (Prípadne napíš do správy)
Dosť by si mi pomohol , lebo kolesá budú prvá vec, čo vymením, keď zoberiem toho superfly-a
Ďakujem vopred za tvoju odpoveď!
Mám aj RS Sid starší ročník a tá je oproti Rebe citlivejšia a aj Remote Lock je robený opačne (t.j. logicky, nenatiahnuté lanko - odomknutá, natiahnuté lanko - zamknutá), ak by som mal brať novú tak hľadám Dual Air alebo minimálne verziu bez Remote Locku.
Problém je v tom, že Treky majú G2 geo (korunka s offsetom 51mm). Kúpiť samostatný rám a vidlu by stálo asi rovnako ako celý bicykel
Ľavá kľuka sa vraj zvykne povoľovať časom (predpokladám, že lepidlo na závity to vyrieši) Ja som menil kľuky za XT, ale s FSA stredom si nerozumeli moc, menil som následne aj stred.
Plášte som menil hneď (za tubeless-ready Rocket Rony). Tie bontragery sú použiteľné iba do do sucha a na asfalt, sú rýchle, ale relatívne ťažké a nedajú sa prerobiť na bezdušáky, navyše sú to iba 2,0".
Čo mne osobne vadilo bolo to, že ku "bezdušovým" kolesám nebola pribalená aj gumová páska (bontrager rim strip), nakoľko na jednej strane asymetrického ráfku patka vôbec nedržala. Čiže zasa +12€ a zbytočné čakanie na dodanie. Ráfky Bontrager mustang na modeloch 2015 vraj už nie sú asymetrické (čo ale neviem potvrdiť naisto)
Uvítal by som, keby k Rebe dávali aj 2ks bottomless tokenov na vyladenie progresivity chodu. (možno ma len ošidil predajca)
Moja Reba už je 2. krát v servise, ale to je problém vadného kusu, nie Treku.
Inak je bicykel raketa horekopcom a tank dolu kopcom
Geometria mi sedí ako prdel na hrniec. - Presne podla predstáv.
PS: k 17,5" rámu je 80mm predstavec, k 18,5" je to myslím 90mm - tieto info na stránkach treku nikde nevyčítaš