Odpoved pre Martina M. Odporucane koncove ceny SRAM si dovozca nevymysla, su urcene priamo zo Sramu. Pre Vasu informaciu, na komponentoch, ktore su urcene do montaze, vyrobcovia cyklistickeho materialu zarabaju iba zlomok z toho co maju na komponentoch urcenych do predaja. To je vidiet hlavny rozdiel, preco sa niektore produkty objavuju na internetovych obchodov v takych nizkycc cenach. Dostali sa tam nie celkom legalnou cestou, a skodia nielen predajcom ale celemu trhu. Ked nebude vyrobca zarabat-nebude investovat do novych produktov... Ale spat k Sramu. Na stranke bikeart si Vam dovolim nachystat prekvapenie, dufam, ze prijemne. Dnes tam budu umiestnene aktualne cenniky Avid, Truvativ, Rock Shox, Nokon, Cannondale a do 14 dni aj aktualny cennik Sram. Ospravedlnujem sa za nepravidelnu aktualizaciu tejto stranky.
Root, Martinux Pripájam sa k Vám a plne súhlasím.
Už tu raz bolo povedané tiež aj to, že pokiaľ bude na trhu veľa zmätku a špekulácií tak dovtedy budú bikeri nadávať že v cyklistickom obchodíku nekúpia bežne prehadzovač X.0 alebo trebárs XT.
Všetko so všetkým súvisí.
...lenze na Slovensku je to nekonecny zacarovany kruh kde uz aj obchodnici nevedia co by od radosti robili...niektori uz aj "obchadzaju" slovenskych distributorov aby mali nakupnu cenu dajme tomu o 1,7% nizsiu a podobne veci...jasne, beriem ze dnes tu mame kapitalizmus a slobodny trh, ale uz vela veci zachadza pridaleko...
kapitalizmus nie je zla vec, ale ludia musia pochopit, ze ak chcu kvalitne sluzby, a tym myslim kvalitne sluzby, siroku ponuku, tak to fakt nieco stoji. Cena je len jeden z predajnych faktorov, bohuzial su miesta, ked sa hladi iba na nu . Neviem si predstavit, ze clovek v lekarni zacne ziadat zlavu na lieky? V cyklistike si pride zakaznik kupit ventil na dusu a pyta ZLAVU bez nejakych zabran. Jednym z problemov je aj pretlak cykloobchodov. Kazde, teda, takmer kazde, zeleziarstvo ponuka bicykle a kedze ten trh nie je nafukovaci, tak jednym so sposobov ako predavat je "sekat"ceny.
alebo jednoduchsie nepredavat bicykle a komponenty do zeleziarstiev, domacich potrieb a podobne...niektori dovozcovia to vsak akosi nepochopili, ale co uz...kapitalizmus je pekna vec, ale neviem si predstavit ze nejaky drahsi komponent ktory ponukam sa bude predavat, alebo ponukat medzi prackami a televizormi ...asi som hlupak ale kym mi bude rozum sluzit tak sa to urcite nestane...aj napriek tomu ze sa nebudem vyvazat na ziadnom drahom fare...
Nakoniec sme túto tému trošku otočili na niečo iné.
Žeby sa medzi sebou bavili obchodníci s bikovým sortimentom? /hehe/
Mimochodom. Aj ja mám malý bikový obchodík tak možno preto s Vami aj súhlasím. hehe
Treba počkať ako nás zatlčú vyjadrenia zákazníkov.
ja osobne od bikoveho obchodu neocakavam ziadne sluzby, kedze komponenty si viem vybrat aj sam a spojazdnit takisto, takze mi je uplne jedno v akom shope si ich kupim, ci je to bikeshop, alebo samoobsluha v hypermarkete, jedine na co sa pozeram je cena, som ale ochotny trosicka si priplatit za komponent v miestnom shope za moznost jednoduchsej reklamacie(co som zatial nemusel ani raz spravit, nastastie), ale ked je rozdiel v cene 100% to uz je na zvazenie
asi tak nejako.. nemam problem zaplatit o nieco vyssiu cenu v kamenaku co mi ale vynesie jednoduchsie reklamacky.. ale ak mam moznost dostat z netu 50% cenu tak to uz stoji za zvazenie.. nebudem kupovat kazetu u nas za 2500 ak ju viem zohnat za 1300 to uz sa namna nehnevajte..
Martinex podme o tom troška pokecať. Sram síce odporúča koncové ceny to je pravda ako spusta dalších výrobcov.Ale je na nich aby si celosvetovo respekzíve celoeurópsky,cez svoje zastúpenia dokázali kontrolovať doporučené ceny.Keď to nedokážu nie je to problém zákazníka ale výrobcu-distributóra.To že si SRAM a aj iný nedokážu zabezpečiť aby sa ich výrobky určené k montážy na bike pre ich výrobcov nedostali na verejný trh je zase ich problém.Nie zákazníka.To mi chceč povedať ,že všetko tovar celoeurópsky (lebo vieme že v USA su ceny iné vieme prečo) ktorý sa ponúka lacnejšie je tovar určný na montáž na biky? Tak to by potom všetky e-shopy v celej Európe museli mať tavar určený k montážy na bike.Ak by to bola pravda tak zase vystáva otázka ako sa k tomu dostali? Buď sa z nejakou firmou čo monutuje bike dohodli aby kupili tovar aj pre nich (strašne malá pravdepodobnosť skúr nulové) alebo sa dohodli priamo z výrobcom na určitom odobratom množstve za rok ale trvali na inej cene.Nie som naivný a myslím si že ani ty nie aby si si myslel,ze trebarz taký obrovský bike obchod ako je chain v uvodzovkách zaklepe na dvere Sramu,Shimana a povie čo chce a oni povedia sorry ale to nie.Tie vaše odbery by boli super ale nie nie musite si to kupiť v krabičke a pekne na to pribyť dopručené ceny. Ha ha ha. Sram.Shimano atď sa ti vykašle na malé Slovensko aj s jeho odbermi aby ho odmietli.Takže v prvom rade by si mal SRAM,SHIMANO,ROCK SHOX,RACE FACE a mnoho dalších zamiesť pred vlastným prahom.
Druhá taká úvaha na teba.Je pre mňa nepochopitelné z akejkoľvek príčiny,že u Vás na stránke sú ešte stále zobrazované výrobky na rok 2006 a je polka februára cenník neriešim ten može ale aj nemusí byť,ale pozerať si rok sarý katalóg produktov a ešte k tomu u oficiálneho dovozcu na Slovensko ak som to správne pochopil,že ste tak to už je veľa aj na mňa.Pomaly v hrúbých úvodzovkách sa za 2-3 mesiace budú predstavovať výrobky na rok 2008 a vy ste neni schopný tam mať rok 2007. Ako potom vobec chcete niečo predávať.Výrobok sa predáva aj s náležitým pokecom,vysvetlením. Konečne na to prišli aj u dovozcu Specika na Slovensko a Čechy,že výrobok terba výborne spropagovať obrazom a aj slovom (viď najnovšý katalóg Specialized 07 akurát ho mám pred sebou) Ja som ešte nevidel v žiadnom cyklo obchode katalóg od vás ako dovozcu toľkých značiek čo ponukate minimeálne keď už nie v tlačenej podobe tak aspoň v PDF voľne stiahnuteľnom na vašej stránke.
Nerozumiem tej vete keď nebude výrobca zarábať nebude innvestovať do nových výrobkov.
A tie e-shopy to odkial majú to nevyrába výrobca? To si robia doma na kolene?
Z mojej strany sa ospravedlnenie za aktualizáciu stánky neprijma (jasne povieš tvoja vec čo ma do teba) nakoľko ste dovozca a už keď ten nemá čas na aktualizáciu stránky čo sa sťažuje že človek kupuje inde.Aspoň pre mňa to signalizuje to,že stránky sú v neporiadku ako to bude vyzerať s ostatými náležitostami,dodaním tovaru,reklamáciou výrobkou a pod.
Čo ma ešte trápi je človek má peniaze chce niečo kupiť a nadá sa to na Slovensku zohnať a keď tak je na to dlhá čakačka.Mňa ako zákazníka to ale nazujíma.Chcem to, kupim to tam kde to majú.Dnes za 24 hodín maš čokoľvek doma z ktorého koľvek kuta sveta.
Som ochotný zaplatiť aj viac ako to ponukajú inde alech cem to mať v tom momente keď vkročím do obchodu.Som ochotný aj 2-3 dni počkať ale týždeň a viac čakať tak to teda nie.
Už keby išlo tak to ako obchodník objednám to cez internet a dodám zákazníkovi ak to nemá dovozca na sklade..Ten čo si bude chiceť dlhšie počkať objednám od odovzcu.
Tak vykecal som sa čo ma už dávnejšie trápilo v našom cyklo odvetví a teraz sa kludne puste do mňa.
Tak isto ako marečej 100% servisu si robím doma nepotrebujem na to kamenný ocbchod.
Rád zavítam aj do obchodu pokecať ale keď nebude tak sa s tými ludmi čo tam robia a jazdia stretnem nikde v lese a pojazdíme pokecáme.
martinex...odtial potial, ale v mnozstve veci ma rasto pravdu...mnoho obchodnikov nie je flexibilnych v poziadavkach zakaznika...ked chcem nieco predat, musim to vydupat aj s pod zeme, alebo z ineho zdroja aj ked na tom budem mat nizsi zisk. taktiez kazdy si vybera kde nakupi...sam si pisal aky je kapitalizmus dobry...ked mam moznost kupit o nieco lacnejsie, tak to kupim tam kde mi to tak ponukaju...5-10% ma nezabije a kupim aj v oblubenom obchode...ale ked sa na Slovensku nuka salter X.0 za 9000,- a niekde to iste zozeniem za 4000,- tak to je uz silna kava...necudoval by som sa keby si obchodnici kupovali Sram veci cez rozne e-shopy zo zahranicia a predavali to na predajni...neviem isto, ale myslim ze reklamacie na tieto vyrobky by ste tak ci tak museli riesit vy ako distributeri tejto znacky v SR
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ludia tu pisu ze Sram ma vyhodu 1:1 tak uvazujem co spravit
http://www.youtube.com/watch?v=AZQf1bdu ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=AZQf1bdu ... ed&search=
toto video nehovori vobec nic o kvalite prehadzovacky,ani o tom ako bude radit..
Už tu raz bolo povedané tiež aj to, že pokiaľ bude na trhu veľa zmätku a špekulácií tak dovtedy budú bikeri nadávať že v cyklistickom obchodíku nekúpia bežne prehadzovač X.0 alebo trebárs XT.
Všetko so všetkým súvisí.
Žeby sa medzi sebou bavili obchodníci s bikovým sortimentom? /hehe/
Mimochodom. Aj ja mám malý bikový obchodík tak možno preto s Vami aj súhlasím. hehe
Treba počkať ako nás zatlčú vyjadrenia zákazníkov.
ja osobne od bikoveho obchodu neocakavam ziadne sluzby, kedze komponenty si viem vybrat aj sam a spojazdnit takisto, takze mi je uplne jedno v akom shope si ich kupim, ci je to bikeshop, alebo samoobsluha v hypermarkete, jedine na co sa pozeram je cena, som ale ochotny trosicka si priplatit za komponent v miestnom shope za moznost jednoduchsej reklamacie(co som zatial nemusel ani raz spravit, nastastie), ale ked je rozdiel v cene 100% to uz je na zvazenie
Druhá taká úvaha na teba.Je pre mňa nepochopitelné z akejkoľvek príčiny,že u Vás na stránke sú ešte stále zobrazované výrobky na rok 2006 a je polka februára cenník neriešim ten može ale aj nemusí byť,ale pozerať si rok sarý katalóg produktov a ešte k tomu u oficiálneho dovozcu na Slovensko ak som to správne pochopil,že ste tak to už je veľa aj na mňa.Pomaly v hrúbých úvodzovkách sa za 2-3 mesiace budú predstavovať výrobky na rok 2008 a vy ste neni schopný tam mať rok 2007. Ako potom vobec chcete niečo predávať.Výrobok sa predáva aj s náležitým pokecom,vysvetlením. Konečne na to prišli aj u dovozcu Specika na Slovensko a Čechy,že výrobok terba výborne spropagovať obrazom a aj slovom (viď najnovšý katalóg Specialized 07 akurát ho mám pred sebou) Ja som ešte nevidel v žiadnom cyklo obchode katalóg od vás ako dovozcu toľkých značiek čo ponukate minimeálne keď už nie v tlačenej podobe tak aspoň v PDF voľne stiahnuteľnom na vašej stránke.
Nerozumiem tej vete keď nebude výrobca zarábať nebude innvestovať do nových výrobkov.
A tie e-shopy to odkial majú to nevyrába výrobca? To si robia doma na kolene?
Z mojej strany sa ospravedlnenie za aktualizáciu stánky neprijma (jasne povieš tvoja vec čo ma do teba) nakoľko ste dovozca a už keď ten nemá čas na aktualizáciu stránky čo sa sťažuje že človek kupuje inde.Aspoň pre mňa to signalizuje to,že stránky sú v neporiadku ako to bude vyzerať s ostatými náležitostami,dodaním tovaru,reklamáciou výrobkou a pod.
Čo ma ešte trápi je človek má peniaze chce niečo kupiť a nadá sa to na Slovensku zohnať a keď tak je na to dlhá čakačka.Mňa ako zákazníka to ale nazujíma.Chcem to, kupim to tam kde to majú.Dnes za 24 hodín maš čokoľvek doma z ktorého koľvek kuta sveta.
Som ochotný zaplatiť aj viac ako to ponukajú inde alech cem to mať v tom momente keď vkročím do obchodu.Som ochotný aj 2-3 dni počkať ale týždeň a viac čakať tak to teda nie.
Už keby išlo tak to ako obchodník objednám to cez internet a dodám zákazníkovi ak to nemá dovozca na sklade..Ten čo si bude chiceť dlhšie počkať objednám od odovzcu.
Tak vykecal som sa čo ma už dávnejšie trápilo v našom cyklo odvetví a teraz sa kludne puste do mňa.
Tak isto ako marečej 100% servisu si robím doma nepotrebujem na to kamenný ocbchod.
Rád zavítam aj do obchodu pokecať ale keď nebude tak sa s tými ludmi čo tam robia a jazdia stretnem nikde v lese a pojazdíme pokecáme.