Ochladenim pohyb vidly a jej ochota tuhne, riesiva sa to vymenou oleja s nizsou viskozitou, co neviem ci ma zmysel pri dnesnych kratkych dnoch a dlhej pracovnej dobe.
Bike do zimy brat z chladnejsieho prostredia alebo z tepla bytu? skracujem zivotnost komponentov? co po dojazdeni okrem silikonoveho oleja na nohy a gufera?
DAKUJEM
posledný komentár: 19. 1. 2024 o 20:36
"Bike do zimy brat z chladnejsieho prostredia alebo z tepla bytu?"
ja som sledoval skor opacny problem. bike zo zimy brat do tepla bytu? teply vzduch v byte skondenzuje vsade na biku a tak je cely mokry - to asi nie je velmi dobre, cize mozno ho vyutierat?
uprimne povedane nikto som ho neutieral a nebol problem
este mam otazku na panov technikov strojarov
je teplota cca -10°C natolko nizka ze nastava nejake vaznejsie krehnutie materialov? hlinikovy ram, magneziova vidlica, co ja viem...
edit: vies jak, ked nemas co povedat k teme, naco si otvaras usta?
ale katko má pravdu, -10°C nie je zima
ako vsetky klby ked prechladnu, uz som si to vyskusal v -15tich
PS;tlmic tlmil ale vidlici sa moc nechcelo, odvtedy to neskusam...
super dal si mu a mal si pravdu. !
nekae tie hrdzave loziska sa nasli,vrzganie zacalo>ale to uz nacali spominane blatove lazne
a
Inak v zime vzduchac zmekne (dofukat,alebo pruzinu), oleju sa moc nechce, takze otvorit viac tlmenie a je to. A este obcas zvykne zamrznut lanko na presmyku
Hlavne treba po dojazde venovať zvýšenu pozornosť a viacej času udržbe a nema problema.