Mám vidlicu so vzduchovým pružením a potrebujem ju zmäkčiť. Na vrchnej časti mám ventil s označením plus, po stlačení mi z neho vyteká mazivo tak ho radšej nechcem stláčať. No a na spodnej časti mám ventil s označením mínus – z neho som trošku vzduchu odpustil ale už tam žiadny vzduch nieje. Je to vidlica Revelation 426 DualAir. No som z toho úplný blbec. Poraďte mi prosím ak viete. Ďakujem.
To je pravda. Je to DualAir vidla tak že tam sú asi dve komory nezávislé od seba keď že v tej hornej mám ešte vzduch a v tej dolnej už nie je. Ale v tej dolnej bolo strašne málinko vzduchu úplne nič a to od výroby. Tomu nerozumiem.
No ked si vypustil komplet negativku tak musi ist ta vidla este tazsie..negativna komora ti pomaha prekonat tlak pozitivnej zo zaciatku zdvihu..okrem toho sa od urcitej chvile v nej vytvori podtlak, ktory este zvysi odpor vidly,tj. proti stlaceniu vidly posobi pozitivna a podtlak negativnej komory..a negativna komora je malicka,ma par centimetrov tak sa tam vela vzduchu nezmesti
raiď sa tým, čo napísal geriii. tlaky by mali byť v oboch rovnaké. ak dáš do - menší tlak, znecitlivíš vidlu. ak dáš väčší, zníží sa ti zdvih. ideálne je preto mať v oboch komorách rovnaký tlak. samozrejme nastavený na tvoju hmotnosť a štýl jazdy.
raiď sa tým, čo napísal geriii. tlaky by mali byť v oboch rovnaké. ak dáš do - menší tlak, znecitlivíš vidlu. ak dáš väčší, zníží sa ti zdvih. ideálne je preto mať v oboch komorách rovnaký tlak. samozrejme nastavený na tvoju hmotnosť a štýl jazdy.
Ideálne je mať rovnaký tlak v oboch to potom načo sú tam dve komory,asi na to ,aby si si vydlu nastavil podľa svojich predstáv ,to by potom stačilo SoloAir a nemusíš nad tým špekulovať.
raiď sa tým, čo napísal geriii. tlaky by mali byť v oboch rovnaké. ak dáš do - menší tlak, znecitlivíš vidlu. ak dáš väčší, zníží sa ti zdvih. ideálne je preto mať v oboch komorách rovnaký tlak. samozrejme nastavený na tvoju hmotnosť a štýl jazdy.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
nie z minus
horna je pozitivna..cize cim viac vzduchu tym je vidlica tvrdsia
kukni do manualu na doporucene tlaky a trocha sa s tym pohraj
Už mi to behá ako má.
Ideálne je mať rovnaký tlak v oboch
Doporucujem precitat
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=183213
plati to vsetky dual airy.
+ tlak nafukat tak aby sa vyuzival takmer cely zdvih
- nafukat o 10psi menej
Rock Shox uvadza v manualoch velmi vysoke cisla.
Na zaciatok sa da pouzit jednoduche pravidlo
(vaha jazdca / 0.453) * 0.6 do + komory
(v preklade 60 percent vahy jazdca v lbs)
a o desat menej do negativnej