neviem, preto ma zaujima to ak sa odvolaju.
17.01.2018 - 20:22:29
01
CraObs napísal:
dal som na reklamačku služobný telefón v novembri a doteraz nič.. tak dám preveriť, že kde to stojí a zo servisu oznámia, že oni neriešia lebo sa do neho nevedia dostať bez hesla alebo otlačku, takže reklamácia stále nevybavená?
nevie niekto poradiť či sa s nimi vôbec ďalej baviť alebo rovno pýtať nový kus (s odvolaním sa na 30 dňovú lehotu reklamácie)..
to sa nevedia ozvať hneď sami?
ak ti plynie zaruka na mobil podla stanov 2roky,v ramci zaruky je to ich chyba,ze sa Ti neozvali do 30 kal. dni
17.01.2018 - 21:01:52
00
ak dostaneš nový kus záruka automaticky platí znova dva roky
17.01.2018 - 21:55:51
00
Ak je to kupované na firmu tak neplatí ani 30 dňová lehota na servis. Aspoň tak mi tvrdili v obchode. No záleží aj od predajcu. Ak je normálny tak ti to uzná.
18.01.2018 - 00:20:21
00
Mas pravdu kedze sa jedna o vztah PO - PO tak sa riadi obchodnym zakonnikom a zakon o ochrane spotrebitela sa nanho nevztahuje...

Doba reklamacie teda nieje nijako casovo obmedzena :)
18.01.2018 - 05:59:44
00
neriešim priamo ja, ale zodpovedný zamestnanec.. reklamácia sa už rieši, keďže kolega nevedel heslo (a ja som mal ten deň dovolenku), odborníci objavili čaro "factory reset-u" a už sa do telefónu dostať vedia.. ani neviem kto to má teraz na stole, ale čo mi tlmočil kolega tak zakúpený bol u mall.sk (ktorý aj prevzal reklamáciu) a následne predal servisu (asi dajaký origo moto alebo lenovo) ktorý telefón bez hesla odmietol prevziať.. a tak ležal dakomu 1,5 mesiaca len tak na stole až do urgencie..
btw riešim vypadávajúci mikrofón počas hovoru, takže predpokladám že to bude nový kus tak či tak..
19.01.2018 - 12:19:05
00
celkom velkoryse od cinanov. tato politika sa mi paci.
https://androidportal.zoznam.sk/2018/01/zoznam-xiaomi-40-modelov-miui-9/#comments
19.01.2018 - 12:58:54
01
mne prisiel vcera zo servisu xiaomi redmi 3s, umrel pri aktualizacii op. systemu. nahodili mi tam uz miui 9. zatial pozorujem rychlejsie odozvy displeja a aj nacitavanie int. stranok je akesi bleskove ako pred reklamaciou.
19.01.2018 - 13:17:36
00
CraObs napísal:
btw riešim vypadávajúci mikrofón počas hovoru, takže predpokladám že to bude nový kus tak či tak..

Presne toto isté mala kolegyňa na novom Samsung A5 2017, tiež firemnom, operátor T-com.
2x jej reklamáciu zamietli, už z toho bola zúfalá, lebo robí na podpore zákaznikov. Ono sa to dosť ťažko dokazovalo, že mikrofón nepravidelne vypadával počas hovoru a druhá strana nepočuje čo hovoríš... Lebo vraj im sa to pri testovaní neprejavilo (ale skôr si myslím že ten fon iba ležal niekde na stole). Na tretí pokus (súčasťou zásielky bol dosť nasr... list) jej ho vymenili za iný.
19.01.2018 - 19:47:48
00
dusan77 napísal:
Ja som menil na 1+1 tiez uz dva krat. Prva "original" z aliexpresu vydrzala menej ako povodna a druha z ebayu je na tom o maly chlp lepsie ako ta povodna. Skoda ze sa neda zohnat naozaj original...

Som mal ocakavania, ale bohuzial tu novu baterku idem reklamovat. Potvora, stale ukazuje 100% a potom nahle zdochne.
22.01.2018 - 04:03:44
00
Ludo napísal:
Presne toto isté mala kolegyňa na novom Samsung A5 2017, tiež firemnom, operátor T-com.
2x jej reklamáciu zamietli, už z toho bola zúfalá, lebo robí na podpore zákaznikov. Ono sa to dosť ťažko dokazovalo, že mikrofón nepravidelne vypadával počas hovoru a druhá strana nepočuje čo hovoríš... Lebo vraj im sa to pri testovaní neprejavilo (ale skôr si myslím že ten fon iba ležal niekde na stole). Na tretí pokus (súčasťou zásielky bol dosť nasr... list) jej ho vymenili za iný.

ja som to overil velmi jednoducho.. zavolal som na iný telefón, zavrel som mirkofón telefónu do velkých slúchadiel, pustil hudbu.. chrúmanie a prerušovaná hudba na druhej strane a bolo jasné o čo ide..
22.01.2018 - 13:28:27
00
Ahojte, opat by som potreboval pomoct. Pravdepodobne ma na samsungu S8 -gmail v spiacom rezime (ak si poslem spravu tak mi nedojde pokym si neotvorim gmail ) viete niekto poradit ako to nastavit, aby mi dosla sprava o prijati ? Vdaka
27.01.2018 - 15:51:05
00
Mne to robí tiež a je za tým Google. Ako klienta používam BB hub a všetky maily mi chodia hneď, len gmail ako sa mu chce. Niekedy za celý deň nič a potom to začne samo fungovať.
27.01.2018 - 16:06:34
00
Presne, ale musi sa to daako dat nastavit
27.01.2018 - 16:48:44
00
A este sa mi objavila ikona na hornej liste znamienko + v kruhu ( ide o nejaky rezim setrenia) a nejde dat odtisl prec
27.01.2018 - 16:50:45
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Cyklopočítače a GPS)
keyboard_arrow_up