Tu prupovidku "narobime sa este viac ako na beznom biku" slycham veru az prilis casto, aj na bikefore sa nou furt ohanaju
Doteraz som stretal "krízu stredného veku" s pivnym pupkom. Na jeseň boli oblečení jak ja cez december , na veľmi light cyklotrase, že by na to stačil sobi20...
Žiadny makaci. takí si zaslúžia hejt
Red1 - už som to tu raz napísal, mne ani tak nevadia ebajky, mne vadia tieto nezmyselné obhajoby a tvrdenia
A Priklad je len navod, cesta na to aby ste pochopili ako sa dopracovat k vysledku. Ten je dolezity.
Áno vidím to , zobral si si výsledok, aký tam chceš mať, a dopasoval si k nemu úplne hocičo, čo nemá hlavu a pätu, len aby to nejak vyšlo, nič na racionálnom základe.
Na tomto som sa zasmial, da sa niekto na e-biku nazvat atletom ?
sportovec urcite ano, aj jazdec F1 sa nadrie ako kon a to sedla pekne vykonnu masinu
takisto aj DH je narocny sport na fyzicku, hlavne dost na ruky .. ti najlepsi su casto aj spickovi do kopca
len je to motorovy sport , to je cele
Vo voľnom čase si rúbem palivové drevo a predsa som si urobil štiepačku.
Mohol som mať kondičku ako Rocky, no na čo by mi bola?
Ebike je ako nadržaná holka. Stačí jemný dotyk a hneď to s tebou roztočí....
A keď počuješ ako krásne vzdychá keď sa do nej zaprieš, vrchol nenechá na seba dlho čakať....
sportovec urcite ano, aj jazdec F1 sa nadrie ako kon a to sedla pekne vykonnu masinu
takisto aj DH je narocny sport na fyzicku, hlavne dost na ruky .. ti najlepsi su casto aj spickovi do kopca
len je to motorovy sport , to je cele
Jablka a hrusky, ide o to ze cyklistika je sport bez motora, cize kto chce sportovat kupi si bicykel kto sa chce vozit e-bike. Neviem co to ma spolocne s F1, je nejaka verzia bez motora ktora sa tvari ako F1? Inac toto je srandovna tema, kto ma rad e-biky nato su ine temy. Myslim, ze je tu kopec OT prispevkov. Nazov hovori 'Elektrohejteri sem '
Ebike je ako nadržaná holka. Stačí jemný dotyk a hneď to s tebou roztočí....
A keď počuješ ako krásne vzdychá keď sa do nej zaprieš, vrchol nenechá na seba dlho čakať....
More like high maintenance slut, zlatokopka.
Preferujem servis robiť sam. Lebo zle skúsenosti. Pri ebiku už to nejde doma.
Dosť mam stres ci vydrží baterka vo svetlach (v mraze rýchlo klesa) a nie ešte sa stresovať ci by vydržala vo WiFi shifteri... proste bajk musí byť že naskočím a hneď idem.
To je ako posielať vo veľkom kancli cez WiFi Excel do tlače, dáš zlé heslo a začne bzukat shifter dolu na bajku...
Na fajront chceš ísť bajkom domov, ale baterka vybita
Ty kokos range anxiety ako na Dacia spring
Jablka a hrusky, ide o to ze cyklistika je sport bez motora, cize kto chce sportovat kupi si bicykel kto sa chce vozit e-bike.
Marhule a melon a citron ... Stacilo ovocneho intermezza. Dajme teraz dopravno/zvieracie - on o voze, ty o koze lto len napisal, ze ebike je motosport a nechapem co riesis ty. Netusim preco si vybral ako priklad ineho motosportu prave F1, mozno chcel len naznacit, ze na prvy pohlad sa moze zdat, ze panacik v nej cely cas len sedi a nic nerobi a pritom je to stale sport.
Btw. F0 vo Vrbovom je bezmotorova.
Nech tu len nehejtujeme, ferovost sportu vramci samotnej ebike katogorie je tiez tema, co (nielen) ebikeri riesia - je tu o tom tema https://www.mtbiker.sk/forum/elektro-bicykle-f33/preteky-kategoria-e-bike-t41812.html
Nene.
Jedine, ze by ste to premenovali na nieco ako: Racionalne argumenty proti nasilnej politickej agende e-mobility.
Ja mam elektricky rad, vlaky, aj trolejbusy, aj lanovky aj invalidne voziky vsetkych vykonov a tvarov. Dokonca aj elektricky hoonitron sa mi paci.
Co sa mi nepaci, je ze nikde nie je uvedene celkova ucinnost elektrickeho auta pri beznpom pouzivani v dennej premavke a napriek tomu sa nehambia hovorit o ekologii. Podobne ako u fotovoltiky, kde nikto nezarata do ucionoosti panelu spotrebovanu energiu pri jeho vyrobe, prprave, distribucii. Ani jeho znizovanie ucinnosti pouzivanim. Keby to totiz urobili, zistilo by sa, ze na 1m2 panelu sa mine viac prvotnej energie pri jeho vyrobe, ako panel za svoju zivotnost dokaze zo slnka ziskat.
Cize kolko energie sa z jedneho kila uhlia dostane na koleso. Alebo z gramu jadroveho paliva ci z m2 fotovoltiky (po zaratani jej vyrobnych nakladov v energii).... A to este neratam kopec pridruzenych syustemov v e-autach ako kontrola teploty clankov, napajane kvanta procesorov, kurenie/chadenie interieru, sedaciek, hifi..., chaldenie motorov, pohon obehovych cerpadiel....
Ja to cislo mam. Som elektrotechnik a mam aj slusne zaklady energetiky. 10 rokov som robil v manazmente energetickcyc stavieb a dohliadal na ich budovanie.
V zasade je to so spalovacim benzinovym motorom za jedno a vznetovy ma vacsiu ucinnost ako elektricke auto.
Ucinnost sa zjednodusene da popisat ako:
Kolko z prvotnej surovyny - energie v nej (uhlie, jadro, solar...) sa dostane skutocne na vyslednu precu ktoru pozdaujeme (vykon na kolese). Treba si to predstavit ako kolko odpadneho tepla, alebo ineho bordelu sa vytvori pre to aby sa dodal nejaky nominalny vykon na koleso.
Teda ak ma diesel vacsiu ucinnost, znamena to, ze na 1km to vozidlo vytvori menej odpadu, ako elektro auto.
PS: moje zavery potvrdil aj nezavisly vyzkum na niekolkych univerziatach a japonska to dokonca publikovala. Nikto to nechcel pustit do medii. Chvilu sa to dalo najst na ich stranke , po roku ostal len FB vycuc v nemcine a nakoniec aj ten bol zmazany ako hox
E-mobilita je super koncept, ale preskocili sme jeden extremne dolezity mediz krok. Vynalez a distribuciu maleho, lacneho, prenosneho fuzneho reaktoru pre kazdu domacnost a auto. E-auta tu boli skor ako spalovacie a je dobry dovod preco sa neuchytili. Prve spalovacie auto 1886 prve elektricke vozidlo 1835. CISTA DEVOLUCIA DNES!
Mne sa veľmi páči hneď prvá veta. NENE
Na zvyšok som nenabrala ešte odvahu Možno to príde s polnocou, vtedy sa väčšinou deje veľa nevysvetliteľných vecí
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Doteraz som stretal "krízu stredného veku" s pivnym pupkom. Na jeseň boli oblečení jak ja cez december
Žiadny makaci.
Porovnávať voľnočasové aktivity so zamestnaním je mimo.
Lepšie prirovnanie je nejaký žeriav na bodybuilding alebo ulahcovac bežeckého pásu.
Najlepšie sú kolobežky so sedačkou...
A Priklad je len navod, cesta na to aby ste pochopili ako sa dopracovat k vysledku. Ten je dolezity.
Áno vidím to , zobral si si výsledok, aký tam chceš mať, a dopasoval si k nemu úplne hocičo, čo nemá hlavu a pätu, len aby to nejak vyšlo, nič na racionálnom základe.
A keďže máš neupadnuté IQ, pasujem ťa za lietadlo
sportovec urcite ano, aj jazdec F1 sa nadrie ako kon a to sedla pekne vykonnu masinu
takisto aj DH je narocny sport na fyzicku, hlavne dost na ruky
len je to motorovy sport , to je cele
Mohol som mať kondičku ako Rocky, no na čo by mi bola?
Ebike je ako nadržaná holka. Stačí jemný dotyk a hneď to s tebou roztočí....
A keď počuješ ako krásne vzdychá keď sa do nej zaprieš, vrchol nenechá na seba dlho čakať....
takisto aj DH je narocny sport na fyzicku, hlavne dost na ruky
len je to motorovy sport , to je cele
Jablka a hrusky, ide o to ze cyklistika je sport bez motora, cize kto chce sportovat kupi si bicykel kto sa chce vozit e-bike. Neviem co to ma spolocne s F1, je nejaka verzia bez motora ktora sa tvari ako F1?
A keď počuješ ako krásne vzdychá keď sa do nej zaprieš, vrchol nenechá na seba dlho čakať....
More like high maintenance slut, zlatokopka.
Preferujem servis robiť sam. Lebo zle skúsenosti. Pri ebiku už to nejde doma.
Dosť mam stres ci vydrží baterka vo svetlach
Šak by sa biobiker v hrobe obracal...
nejsi cyklista, pot , slzy a krv, to je mtb
Na fajront chceš ísť bajkom domov, ale baterka vybita
Ty kokos range anxiety ako na Dacia spring
Marhule a melon a citron ... Stacilo ovocneho intermezza. Dajme teraz dopravno/zvieracie - on o voze, ty o koze
lto len napisal, ze ebike je motosport a nechapem co riesis ty. Netusim preco si vybral ako priklad ineho motosportu prave F1, mozno chcel len naznacit, ze na prvy pohlad sa moze zdat, ze panacik v nej cely cas len sedi a nic nerobi
Btw. F0 vo Vrbovom je bezmotorova.
Nech tu len nehejtujeme, ferovost sportu vramci samotnej ebike katogorie je tiez tema, co (nielen) ebikeri riesia - je tu o tom tema https://www.mtbiker.sk/forum/elektro-bicykle-f33/preteky-kategoria-e-bike-t41812.html
Nene.
Jedine, ze by ste to premenovali na nieco ako: Racionalne argumenty proti nasilnej politickej agende e-mobility.
Ja mam elektricky rad, vlaky, aj trolejbusy, aj lanovky aj invalidne voziky vsetkych vykonov a tvarov. Dokonca aj elektricky hoonitron sa mi paci.
Co sa mi nepaci, je ze nikde nie je uvedene celkova ucinnost elektrickeho auta pri beznpom pouzivani v dennej premavke a napriek tomu sa nehambia hovorit o ekologii. Podobne ako u fotovoltiky, kde nikto nezarata do ucionoosti panelu spotrebovanu energiu pri jeho vyrobe, prprave, distribucii. Ani jeho znizovanie ucinnosti pouzivanim. Keby to totiz urobili, zistilo by sa, ze na 1m2 panelu sa mine viac prvotnej energie pri jeho vyrobe, ako panel za svoju zivotnost dokaze zo slnka ziskat.
Cize kolko energie sa z jedneho kila uhlia dostane na koleso. Alebo z gramu jadroveho paliva ci z m2 fotovoltiky (po zaratani jej vyrobnych nakladov v energii).... A to este neratam kopec pridruzenych syustemov v e-autach ako kontrola teploty clankov, napajane kvanta procesorov, kurenie/chadenie interieru, sedaciek, hifi..., chaldenie motorov, pohon obehovych cerpadiel....
Ja to cislo mam. Som elektrotechnik a mam aj slusne zaklady energetiky. 10 rokov som robil v manazmente energetickcyc stavieb a dohliadal na ich budovanie.
V zasade je to so spalovacim benzinovym motorom za jedno a vznetovy ma vacsiu ucinnost ako elektricke auto.
Ucinnost sa zjednodusene da popisat ako:
Kolko z prvotnej surovyny - energie v nej (uhlie, jadro, solar...) sa dostane skutocne na vyslednu precu ktoru pozdaujeme (vykon na kolese). Treba si to predstavit ako kolko odpadneho tepla, alebo ineho bordelu sa vytvori pre to aby sa dodal nejaky nominalny vykon na koleso.
Teda ak ma diesel vacsiu ucinnost, znamena to, ze na 1km to vozidlo vytvori menej odpadu, ako elektro auto.
PS: moje zavery potvrdil aj nezavisly vyzkum na niekolkych univerziatach a japonska to dokonca publikovala. Nikto to nechcel pustit do medii. Chvilu sa to dalo najst na ich stranke , po roku ostal len FB vycuc v nemcine a nakoniec aj ten bol zmazany ako hox
E-mobilita je super koncept, ale preskocili sme jeden extremne dolezity mediz krok. Vynalez a distribuciu maleho, lacneho, prenosneho fuzneho reaktoru pre kazdu domacnost a auto. E-auta tu boli skor ako spalovacie a je dobry dovod preco sa neuchytili.
Prve spalovacie auto 1886 prve elektricke vozidlo 1835.
CISTA DEVOLUCIA DNES!
Na zvyšok som nenabrala ešte odvahu