No lenivosť to určite nie je. Každé telo je inak stavané a po 40ke som ja napríklad šiel rapídne dolu a začínam pozerať aj ebajky. Sú krásne riešenia a nemusí to byť nabitý 25kg plnohodnotný stroj. Už 17kg LEVO SL ide hore kopcom v tom tempe ako jazdím na mechnike prakticky zadarmo, stačí len kývať nožičkami hore dolu bez námahy. Ťažké ebajky by som si musel doslova na trailoch udržať v stope. Tá energia ktorou to ide dopredu je problém pri zatáčaní, taký ebajk jednoducho tlačí predné
koleso v priamke dopredu - je akoby nedotáčavý.
Manželky sú potom ďalšia kapitola, ktorá zničí aj lepšieho cyklistu. To sú už potom len také polovičné narýchlo jazdy, potom práca a predtým super jazdec je zrazu ako medzi mlynskými kameňmi. Skôr či neskôr je koniec takejto kariéry. Potom majú ľudia aj náročné práce, kde musia sedieť cez deň v práci, takže v zime nezajazdia nič a na jar a v lete len večerom. Potom ma kamaráti volajú či nejdem o 18.00 na traily...sa len pozriem či mu nevyhráva...potom sa tu čudujeme, že lesná zver nemá v lese kľud a musí chodiť kade-tade, keď v noci je plná hora ľudí, áut, cyklistov. Všetko aspoň 12000 lm
osvetlenie samozrejme.
Takže s tou cyklistikou to nie je také jednoznačné...a keď niekomu cez deň urýchli ebajk to čo prejde za 2 hodiny, ktoré má medzi všetkým na povozenie sa, tak nech sa vozí. Táto téma je skôr na srandičky z iných elektro indivíduí, ktorých denne stretávam hodne. Rozoznajú sa ľahko - Pozdrav na 100% neexistuje, idú ako sochy na tom e-stroji,
prilba nikde a sú aj v lete oblečení v nejakých hrubých šuštiačikoch
