Bežný smrteľník nepotrebuje denne jazdiť 200 km a už vôbec nie 1300 km.
Tento argument nie je dobry. Tu nejde o dennodenne jazdenie, ale o dlhe jazdy, kde nemas kedy alebo kde nabit.
Ja napriklad nepotrebujem casto auto po presuvanie sa po meste - teraz, ked su uz
deti vacsie. Vyuzivam MHD alebo bicykel.
Ale auto potrebujem najma na dlhe jazdy - 200 a viac km z Bratislavy je minimum.
Napriklad na cyklomaratony - 250-300 km na stredne slovensko - z toho aspon 200 po dialnici. A ked neni maraton daleko, tak to ideme na otocku - 300 km aj s bikami na streche (alebo za autom v buducnosti).
Rozumiem, ze by sa dalo auto pocas maratonu dobit, na verejnej nabijacke. Nemozes ale na verejnej nabijacke zaparkovat rano a prist si po auto vecer. Musi ostat volna aj pre inych. Pomale nabijacky na stlpoch by boli riesenim.
Ked chodim na
skialp alebo na niektore turistiky, tak to casto davam na otocku -> auto parkuje pod lesom, takze nemozem nabijat. 500-600 km na den. Jednoducho nemam cele vikendy volne a orientujem sa podla pocasia.
Toto su dovody, preco mi
zatial elektro nevyhovuje. Nie, ze denne jazdim 200 km, ale ze ked uz idem, tak trasa ma 200 a viac a nemozem vyuzit nabijacky, kvoli stravenemu casu. A nemyslim, ze som uplne uleteny.