Ale to musi najprv niekde zaregistrovat a platit si internet. S tým by mi musel niekto pomôcť a čísla karty nikam nedám.Chcel som použiť zdielaný bicykel a chcelo to nainštslovať apku a mať v mobile aktívny internet. Ale wifina tam pri stojanoch nebola. Však by mi to strhlo 0,75€ len za to že mi do polnoci toho dňa aktivujú internet.
Tovar z eshopov si objednávam na dobierku. Kolegiňa jazdí na aute a facebook jej musel zategistrivať syn. Ked by sa nechtiac odhlásila, tak by znovu musela požiadať syna, lebo nevie ani aký ma email. Nepouživa ho. Veľa ľudí je it negramotných a pre drobnosti volajú hlasovú podporu a ani tak to nerozchodia a musia osobne do pobočky.
22.01.2023 - 22:04:32
00
Rušia sa pošty, banky, predaj cestovných lístkov. Každý už má väčšinou mobil alebo vie použiť automat. Elektronizuje sa takmer každá platba.
22.01.2023 - 22:08:36
00
Marabbo, vďaka za tvoje posledné dva príspevky. Myslím, že všetko objasnili. :-)
22.01.2023 - 22:09:22
05
Jaroh elektronizácia má svoje tienisté stránky. Napr.televízor tajne fotil webkamerou. Alebo
https://zive.aktuality.sk/clanok/iKenjTt/hackeri-ziskali-pristup-do-35-tisic-uctov-paypal-kvoli-slabym-heslam
22.01.2023 - 22:21:03
00
bicycletour napísal:
Státisíce jazdiacich áut u rozmaznaných Nórov dokazujú, že aj pri obrovských vzdialenostiach tam ľudia kupujú elektromobily, že sa po nich zapráši.
taký detail, nori zarobili kvantum na exporte ropy (doma čisto,za plotom smrad)...
A brutálne zdanili spalovaky... To sa potom machruje
Lenže časy skončili, dotácie (krivenie trhu) vypli lebo to množstvo e áut začína aj tam tvoriť problémy.
22.01.2023 - 22:21:58
01
peter120 napísal:
taký detail, nori zarobili kvantum na exporte ropy (doma čisto,za plotom smrad)...
A brutálne zdanili spalovaky... To sa potom machruje
Lenže časy skončili, dotácie (krivenie trhu) vypli lebo to množstvo e áut začína aj tam tvoriť problémy.


Ceny elektriny sú vysoko a predaje rastú exponenciálne.
22.01.2023 - 22:27:06
00
Hosť napísal:
Jaroh elektronizácia má svoje tienisté stránky. Napr.televízor tajne fotil webkamerou. Alebo
https://zive.aktuality.sk/clanok/iKenjTt/hackeri-ziskali-pristup-do-35-tisic-uctov-paypal-kvoli-slabym-heslam


No tak fotil. Vydá sa aktualizácia a už nefotí.
22.01.2023 - 22:28:26
00
Čo sa týka dojazdu si musíme uvedomiť skutočný fakt, že napríklad nová škoda fabia za 12 000€ má dojzd 900km a napriklad kia niro za 45 000€ má dojzd v lete 400km a v zime 250km s ľahkou nohou na plyne. Fabia bude mať približne rovnaký dojazd aj po 300 000km a ešte môže mať v kufri super vynález kanister. Potom si všímam aj spôsob jazdy elektromobilov po diaľnici 100km/h.
22.01.2023 - 22:44:44
00
https://youtube.com/shorts/Oi_zICr_Y9c?feature=share. 🤣🤣🤣
22.01.2023 - 23:04:07
00
Obchodní zástupcovia prejdú na elektrobily zatiaľ len ťažko
https://fontech.startitup.sk/hroziva-skusenost-z-praxe-tato-skupina-ludi-prejde-na-elekromobily-zatial-len-tazko/

Elektromobil do pôrodnice nedošiel. Elektromobil zabudol dať na nabíjačku
https://www.autozive.cz/porod-elektromobil-ford-mustang/

Možnosti současných baterií dosáhly vrcholu, říká technik BMW, Je to skutečně jediná věc, která kdy bránila elektromobilům v jejich masovém rozšíření a překonání vozů na benzin, naftu plyn či skoro cokoli, co lze pálit. Proč jsou elektromobily drahé? Proč jsou elektromobily těžké? Proč mají tak omezený dojezd?Proč mohou mít životnost také jen 8 let? Proč se tak dlouho nabíjí? Protože baterie.

Pri jazde v mraze klesá dojazd. Najhoršie je na tom Chevrolet Bolt až o 32 %

Zelená‘ ministerka ohrdla služobný elektromobil. Hoci ho propaguje
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/596744-zelena-ministerka-ohrdla-sluzobny-elektromobil-hoci-ho-propaguje/

Otroci svých aut. Studie ukázala, jak moc majitelé elektromobilů mění své chování podle venkovní teploty

Skutočný dojazd neodpovedá tomu teoretickému. S elektromobilom se nemôže jazdiť ako so spaľovacím autom

Veľká nádej na rýchlejší rozmach elektrických aut pohasla, prelom nepríde najmenej ďalších 10 rokov

Kia priznala, že ich Auto roku 2022 už so 70% bateriek stráca výkon. Nie je v tom zďaleka samo
22.01.2023 - 23:07:12
00
Už tu bolo spomínané, že lietadlá majú na kilometer a osobu nižšie emisie CO2 než spaľovacie autá. Private jety majú vyššie emisie na kilometer a osobu než veľkokapacitné lietadlá, ale to je prirodzené, že sa politici a vrcholoví manažéri potrebujú presúvať rýchlo a hlavne bezpečne. Snáď nebudú čakať hodiny na letisku než ich odbavia a príde im batožina. Zse sem pridám pomer emisí aké produkuje letecký priemysel a osobná cestná doprava. Letectvo je zodpovedné z dopravného priemyslu za asi 12 % emisií, z toho je 19 % nákladná doprava.
Preto je efektívnejšie znižovať emisie u cestnej dopravy než v leteckom priemysle.
Príloha:
Transport-CO2-emissions-by-mode-bar-chart.png
23.01.2023 - 06:33:50
01
trionq napísal:
ach jaj zas tieto 1000x vyvratene hoaxy :D prezradim ti tajomstvo dobre EVčka sa budu predavat po bazaroch s daleko vačšími najazdmi ako terajšie spalovaky, pretože tie baterie to v pohode vydržia a okrem nich nie je nič iné čo by sa na nich mohlo pokaziť. Dokazuje to vela dlhoročných štatistík :lol:

mne príde že okrem pohonu (aka motor, prevodovka) je tam dosť spoločných kurvítok čo sa proste nájazdom a vekom opotrebujú ;) ani interiér po 200-300tis km nebude vypadať zásadne inak, takže to bude o tom istom :$
spalováky čo najazdili bez problému 500tis či až 1mil km tu už boli, motor problém nebol, ale ostatné tomu zodpovedalo.. takže ružové okuliare dolu, je a bude to stále len auto :angel:

bicycletour napísal:
Státisíce jazdiacich áut u rozmaznaných Nórov dokazujú, že aj pri obrovských vzdialenostiach tam ľudia kupujú elektromobily, že sa po nich zapráši.

mať nórske dotácie kedy ťa spalovák vs EV vyšiel v zásade 1:1 aj tu by to inak vypadalo
23.01.2023 - 06:47:14
00
CraObs
Zmienka k Nórom bola kvôli tomu, že si elektromobil kupujú nie ako nejaké doplnkové auto, ale jazdia s ním a už sa nechcú vracať k spaľovacím autám. Predaje rastú aj inde v Európe exponenciáne a v týchto krajinách dotácie nie sú. Maximálne sa s nimi výhodnejšie parkovať alebo vchádzať do centier miest. Ide o princíp, že elektromobil nemôže nahradiť spaľovacie auto. Je vidieť, že to ide. Predaj spaľovacích áut alebo hybridov je v Nórsku povolený a ľudia si aj napriek dotáciám kupujú batériové elektromobily. Keby mali také nedostatky aké sa tu spomínajú, tak by si kupovali Nóri, Švédi, Fíni, Islanďania aspoň hybridy, aby mohli prejsť v zime aspoň 100 km. Nič také sa nedeje a elektromobily funguje aj v severnej Európe ako normálne auto.
23.01.2023 - 07:03:35
00
Elektromobilita je vlastne super!!! Som si teraz uvedomil to peklo na zemi čo by nastalo keby jej nebolo...
Na jeseň nám menili výťah,a na siedme dostať nákup pre štvorčlennu rodinu...
23.01.2023 - 07:11:26
00
rs955i
Elektromobilita je proces. Sama o sebe nič nezmení. Je to len časť systému. Emisie sa znižujú v priemysle, poľnohospodárstve alebo v energetike.
23.01.2023 - 07:17:20
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up