Ked uz spominate tie 3valce, tak ten moj naftovy slape celkom fajn.

Prílohy:

EA64274D-2940-4B2D-BB54-BADC3B07CC0F.jpeg
EA64274D-2940-4B2D-BB54-BADC3B07CC0F.jpeg 53.07 KiB thumb_up0thumb_down

13.04.2021 - 16:58:15
07
Pozrel som si zo zvedavosti niekolko testov toho Koranda. V tych zakladnejsich a lacnejsich verziach (predokolka s manualom) je to za tie peniaze zda sa slusne auto, aj ked teda ta prehnana bizuteria a svetielka a leskle plasty vsade, to fakt nie je zrovna vrchol vkusu. Ale ma jedno ale - zda sa byt dost uzrane. Verzia benzin 4x4 s automatom (aj ked este nezabehnuty motor) - na dialnici pri tachometrovych 115 spotreba 8,8 l, pri 130 10 l a na okreskach 7,5 - 8 l? To uz je fakt trochu cez. A pikoska k tomu vypinaniu ESP - vypli ESP pri prekrizeni a stvorkolka bola v riti, auto sa nevedelo pohnut a vyjst do kopca. :D Takze mat vypinanie ESP samostatnym tlacidlom naozaj v tomto aute netreba. :) Zostava verit, ze ta predokolka s manualom bude mat podstatne rozumnejsie naroky na palivo a to by mohla byt potom rozumna volba ak clovek nepotrebuje velky kufor.
13.04.2021 - 17:33:04
02
tak to je dane aj tou kasnou večší odpor väčšia spotreba, tam ma význam naftak
13.04.2021 - 17:42:37
02
nuž treba si vždy pozrieť vybrané auto a motorizáciu na www.spritmonitor.de a vsjo jásno, očeň bukvy...

je ich tam málo ale priemer je 10,7 litra... proste SUVčko žerie... ;-)
13.04.2021 - 17:56:09
00
zihadlo 5 napísal:
tak to je dane aj tou kasnou večší odpor väčšia spotreba, tam ma význam naftak

Sused na záhrade taký má... Po 2-3 rokoch som na jar pozeral, čo za traktor k nám ide. Už som si zvykol. Inak o tom aute nič neviem. Aha - len to, že má asi veľký polomer zatáčania - musel robiť novú bránu, širšiu.
13.04.2021 - 18:02:54
00
Nepiste teorie a nehadzte to na karoseriu. Je to horsia kopia Tiguana a ten ma s porovnatelnym vykonom v benzine a vo verzii 4x4 s automatom v pohode takmer o 2 litre menej v kazdom rezime.
13.04.2021 - 18:03:13
01
Zipsik napísal:
Aj si to videl na zivo? Ci len podla obrazkov pises?

Ukaz mi suv v danej kategorii ktore ma v cene do 30K kozeny interier, vyhrievane aj ventilovane sedacky, led svetla atd atd tucson je hodne blizko ale je drahsi....

A ssangyong na tom uz kvalitou vobec nieje zle ;)


Snad aj budu tie veci aj fungovat, tak ako ocakavas aby fungovali, aby sa ta koza po 10tkm nezacala supat, aby sedacky naozaj odvetravali a stvorkolka sa vystverala aj dalej ako z podzemnej garaze. O licovani plechov sa ani nema vyznam rozpisovat, to je uroven korejskych aut pred 15 rokmi.
1.5 motor ktory zerie 10l na dialnici je skutocne vrchol inzinierstva. Lacne auto s lacnym dizajnom a lacnym spracovanim s nizkou cenou, nic viac, nic menej. Pre velmi nenarocneho uzivatela bude urcite dostacujuce.
13.04.2021 - 18:18:29
00
Treba vybrat textilne potahy a 2WD s manualom a odpadnu tieto opravnene obavy. :) Ale vlastne to by potom asi uz stalo uvazovat skor o RAV4 alebo ASX - obe su k dispozicii s dvojlitrovou atmosferou a nie ovela drahsie. Obe tie auta su zarukou spolahlivosti a dlhej zivotnosti a netreba tym padom testovat za vlastne peniaze tieto zatial neoverene turbobenzinove priamovstrekove korejske novinky.
13.04.2021 - 18:36:57
01
psvitek2000 napísal:
Snad aj budu tie veci aj fungovat, tak ako ocakavas aby fungovali, aby sa ta koza po 10tkm nezacala supat, aby sedacky naozaj odvetravali a stvorkolka sa vystverala aj dalej ako z podzemnej garaze. O licovani plechov sa ani nema vyznam rozpisovat, to je uroven korejskych aut pred 15 rokmi.
1.5 motor ktory zerie 10l na dialnici je skutocne vrchol inzinierstva. Lacne auto s lacnym dizajnom a lacnym spracovanim s nizkou cenou, nic viac, nic menej. Pre velmi nenarocneho uzivatela bude urcite dostacujuce.


Už je to tu...mudrlanti, ktorí si nenaštudujú nič, v živote o značke Ssang Yong nepočuli a nesedeli. Chcel by si mať štvorkolku od SsangYongu. Vyrábajú ich od 1954, kedy nejaký Hyundai ešte ani neexistoval a KIA vyrábala tak bicykle. S autami začala až 1997. A čo trepeš s lícovaním dielov? Prídi sa pozrieť. Na testy v TV sa často dávajú autá z predprodukčných sérií. Myslíš že Passat v predprodukčnej sérii krásne lícuje? O nejakom Peugeote ani nehovorím. O interiéri ani nehovorím. Nie je to ako KONCERN, že si sadneš do auta a nevieš v čom sedíš lebo sú na jedno kopyto. Áno sú tam tvrdé plasty ale tak urobené že wav.
A Jezus...benzínové motory od VW si strč vieš kam, hlavne TSI. Moja priemerná spotreba nového auta z Prešova do BB bola 8,6l/100km. Prešov-mesto - diaľnica - okreska z RK do BB. Už nič lepšie sa ani nedá vymyslieť. A mimochodom SY údajne ako jediný výrobca dáva zábehový olej. Prvá garančka je už po 7.500km kedy sa olej vymení za normálny. Po tejto výmene ide spotreba dolu. Každý benzínový turbo motor s podobnou kubatúrou, 4x4, a automatom proste papá viac ako iné. A hlavne si ho ľudia NEKUPUJÚ KVOLI SPOTREBE!!!

Prílohy:

172496150_3826349584081225_3791001339085059463_n.jpg
172496150_3826349584081225_3791001339085059463_n.jpg 49.3 KiB thumb_up-1thumb_down

13.04.2021 - 18:41:12
02
Ja si nemam dovod nieco niekam strkat. :) EA211 je relativne podarena seria motorov, to sa uz hodnotit da. SsangYong motory sa budu dat hodnotit najskor tak o 5 rokov ci su spolahlive. Dovtedy je to otazne. Ale uz teraz sa da odhadovat, ze spotrebou asi konkurovat prave tym TSI vediet nebudu. A ja pri aute zohladnujem skor spotrebu ako leskle plasty a ledkove pasiky. ;)
13.04.2021 - 18:49:06
04
mitocross napísal:
Myslis bez DPH,ci? Lebo v inzercii vidim 4x4 automat za 28t.

V akej inzercii pre boha? Daj si konfigurátor SY a cena základného modelu začína na 16.990€ a najvyššia FULL výbava PREMIUM je tesne pod 30.000€. Ja mám výbavu STYLE+, cena bez zľavy bola 22.450€. So zľavou 21.950€.
13.04.2021 - 18:49:32
00
Jezus napísal:
Ja si nemam dovod nieco niekam strkat. :) EA211 je relativne podarena seria motorov, to sa uz hodnotit da. SsangYong motory sa budu dat hodnotit najskor tak o 5 rokov ci su spolahlive. Dovtedy je to otazne. Ale uz teraz sa da odhadovat, ze spotrebou asi konkurovat prave tym TSI vediet nebudu. A ja pri aute zohladnujem skor spotrebu ako leskle plasty a ledkove pasiky. ;)


Ja zohľadňujem výkon a pohodlie, vyšší posed a 4x4. Nenajazdím ročne toľko km aby som špekuloval o spotrebe.
13.04.2021 - 18:51:57
00
cipo11, dobre si vybral, to auto je naživo veľmi pekne, keby to má v predu iný znak, stalo by to 40k len tak by luplo.
13.04.2021 - 18:54:38
01
madbugie napísal:
nuž treba si vždy pozrieť vybrané auto a motorizáciu na www.spritmonitor.de a vsjo jásno, očeň bukvy...

je ich tam málo ale priemer je 10,7 litra... proste SUVčko žerie... ;-)

za čem bukvy,vsjo jásno...
13.04.2021 - 19:01:46
01
Dano5 nie, este drzali namieste nastastie 2/3 sa ako tak otvarali, tretia uz nekolaborovala so zvyskom vobec :-D na oboch stranach.
Jezus si tak suchy pragmatik, ze jedine HTP na Teba :-D Ku tomu sangjongu, jeden prisiel na parkovisko pred barak, rexton. Myslim, aj Rasto Chvala ho testoval. Je to lod. Klasicka koncepcia na rame s tym 4x4 by sa mi pozdavala tiez. Tu neviem, ci na mesto vozenie ideal, ale budiz. A jeden poznatok, ked vedla toho parkol Jeep wrangler, neviem, ci rubicon, ci moab vyzera vedla rextonu ako furik. Malicke. (BTW presovske znacky mal minimalne mesiac, kym to prepisal)
13.04.2021 - 19:02:22
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up