mozno sa to trosku da eliminovat znizenim taziska na
bicykli statim na jednom pedali a stehnom cez ruru, alebo lepsie povedane zlahka na rure sediet, nesediet na sedadle, mierna sa tym bicykel odlahci od tlakov na teren, ale niekedy je aj toto odlahcenie asi horsie. druhu nohu mat vystretu(v kolene samozrejme zohnutu) pri zemi a v pripade potreby sa s nou odrazit a zrovnat sa. to je vsak mozne pri nizsich rychlostiach. pri vyssich rychlostiach neviem, vtedy sa neda asi nohou vcas a ucinne zareagovat, moze ju teren vziat a jazda sa stane uplne "leteckou".
vzdy je nebezpecna taka moznost, ze noha pri pade bicykelka" aj tak neustali jazdu a jazdec spravi nechcenu snuru s nohami. mam to odskusane na velmi klzkom podklade. hovorim tomu trojnožka, dve kolesa a noha. nohou sa na klzkom da mierne opierat, klzat a tvorit tri dotykove body s terenom. pribrzdovat treba podla potreby, najskor viac zadnou, ale zalezi aj na odlahceni
kolies pri zmene taziska, sklonu cesty... dezen by sa mal taktiez brat do uvahy. jeho moznosti ovplyvnuju jazdu.