pridam este prihodu z ciest ako vodic
isiel som od pristavneho smerom k trom veziam v casti ako je nadjazd kde sa napajaju auta od nemocnice ruzinov ma zacal vytruboval druhy vodic ze ako co si dovolujem jazdit len 55ou na 50tke
aj mi nieco gestikuloval, nasladne ma isiel obehnut, ale kedze sa pekelne sustredil na mna nedal sancu autu ktore sa pripajalo z podjazdu a fajne ho sundal
ja bez ujmy, ale kedze sa niekto nevie vpratat do koze tak znici svojou 15r kraksnou niekomu zanovne SUV´, parada
Také pôsobenie karmy na živo na niekom druhom, to musí byť slasť.
znovu mi facebook zablokoval dalsi moj ucet, ked som vypisoval na policajny facebook pod vyzvu o dodrziavani 1,5 metroveho odstupu
pod takymito byva najviac prispevkov od nervoznych autickarov, ktorym ked nieco napisete, a pritom slusne, hned nahlasuju a uz sa blokuje...
je to ako boj s veternymi mlynmi
Toto on nikde nenapísal. Vymyslíš si niečo neexistujúce a potom o tom na pol strany polemizuješ. Volá sa to strawman.
Neverim. Najskor Zigo napise nieco co vlastne nehovori nic. Ked chem aby to clarifikoval, neodpise ale ty sa k tomu potrebujes vyjadrit aj kerd ti to vobec nie je adresovane. Tiez k tomu nemas co povedat, odpoved nevies. To ta ale neoberie o nutkanie komentovat, opat nie predmet debaty, ale mna. Uz si pripadam ako celebrita.
znovu mi facebook zablokoval dalsi moj ucet, ked som vypisoval na policajny facebook pod vyzvu o dodrziavani 1,5 metroveho odstupu
pod takymito byva najviac prispevkov od nervoznych autickarov, ktorym ked nieco napisete, a pritom slusne, hned nahlasuju a uz sa blokuje...
je to ako boj s veternymi mlynmi
Chepem tvoju flustraciu, mam ten isty problem na vsetkych FB cyklistickych skupinach. Len mna zvacsa len vyhodia zo skupiny. A tiez mam podobny problem ked sa snazim dohovarat vodicom nemotorovych vozidiel tu. Proste stado neznasa iny nazor. A ako vieme, cyklisti su stadove zvierata, asi nei len na ceste ale aj na fore. Je to ako boj s vetrnymi mlymi, mas uplnu pravdu. Hlavne to nevzdavaj. Oponentura je dolezita. Pripadne skus nejake autickarske fora, ked ta na FB nechapu, Na FB je to zvacsa IQ tikve. U tunerov a ludi co vedia jazdit najdes viac pochopenia a aj argumentov k veci. U ludi co maju stres uz len z toho ze nastartovali pochopenie necakaj.
debil to nebude dodrzovat nikdy a ohladuplny sofer to dodrziaval uz predtym
Skor by som povedal ak to situacia a bezpecnost na ceste umoznuje slusny a ohladuplny sofer ti da taky odstup ako moze, kludne aj 3m. K debilovi sa neviem vyjazdrit, ten nema na ceste co robit a netusim ako uvazjue.
Neverim. Najskor Zigo napise nieco co vlastne nehovori nic. Ked chem aby to clarifikoval, neodpise ale ty sa k tomu potrebujes vyjadrit aj kerd ti to vobec nie je adresovane. Tiez k tomu nemas co povedat, odpoved nevies…
Vôbec nerozumiem tomu čo chceš povedať, sorry. Len som sa ti snažil vysvetliť, prečo je veľa tvojich príspevkov skrytých. Lebo v nich riešiš veci, ktoré si si sám vymyslel a ľudí to nebaví.
foobar No prave vyska trestu a postup vysetrovatelov a prokuratora su pre mna tazko pochopitelne. Napr. to, ze prokurator anilen nenavrhne odobratie VO cloveku (nezakaze viest MV), ktory ma priemerne 1 priestupok kazde dva mesiace a umyselne zrazi cyklistu. Alebo to ze vysetrovatelia odmietaju zabezpecit viadeozaznami, ktore som musel telefonicky sam zhanat. Alebo ked mi jeden povie, ze sa mam radsej snazit z vinnika dostat peniaze a druhy, ze to sme si mali vyriesit na mieste a nie ich s tym otravovat. Mne neslo primarne o peniaze ale o to aby som toho vodica uz nestretol v aute a zopakoval si autoskolu, idealne so psychotestami a mozno odvykackou.
Ked mi skonci karantena zbehnem este za pravnikom ohladne mojej ujmy. Sudit sa ale o peniaze s niekym, kto zije z rodicov a nechce mi dat ani euro asi nebude mat zmysel.
Bohuzial na Slovensku je to tak... Clovek si v tejto svojstojnej republike moc nepomoze ked sa dostane do problemov, pokial nema kontakty alebo peniaze.
K zopar myslienkam z poslednych X>3 stran,autorov necitujem:
- zhorseniu spravania vodicov napomahaju o.i. aj rozne elektronicke hracixky (mobily, multimedialne touchscreeny,...) ci asistenti (nehovoriac o nevyjazdenosti)
- radsej budem proti neprávosti bojovat ako proti veternym mlynom, namiesto podvolenia sa 'je to tak' ci hladania vplyvnejsich znamych a silnejsieho psa. Sance na uspech su mozno nižšie, ale ten pocit...A 'divoky zapad' sa nezrusi sam.
Nejake aktualne zo severoIT dopravy:
- znacka MPR je veeelmi voliteľný doporucovaci signal, zväčša v zmysle 'o kolko tu MPR netreba prekročiť' (teda jazdi sa dvojnasobok,na 50 70-80-100)
Samozrejme miestni vedia,kde su radary (a vdaka navigaciam aj nemiestni...)
- dostatocny rozumny odstup z miestnych (IT spz) dodrzi tak max 30-50%, cudzinci povacsinou ok (asi nechcu komplikacie v zahranici, viac davaju pozor)
Niektoym padne zatazko posunúť rukou o 5 cm, jazdia svoju nezmenenu stopu,i***ti.
Šoféri na Slovensku vo všeobecnosti sú veľmi zlí šoféri. Nepriznáme si to, myslíme si, že sme superkráľi ciest, výborní šoféri, ale nie, nie sme. Iba nám chýba porovnávanie s dobrou šoférskou kultúrou.
Sme nepochybne jedni z najhorších šoférov v EÚ. Je v tom veľmi zlá výchova v rodinách, veľmi nízka kultúrnosť národa ako takého, veľmi nízka úroveň autoškôl, tradičná nedôvera vo verejné autority, veľmi nízka kvalita verejnej správy a ďalšie vplyvy.
Veď už napríklad len to, ako často ľudia nepoužívajú smerovky. V podstate sa nedodržiava maximálna povolená rýchlosť. Drvivá väčšina šoférovej keď na ceste vidí značku Práca na ceste, tak nepustí nohu z plynu a spomalí len vtedy, keď im práce fyzicky bránia v rýchlej jazde, oveľa častejšie ako v západnej Európe vidíme na sedláka zaparkované autá v zákazoch státia či na miestach, kde to zakazujú iné predpisy, Slovenské autoškoly málo učia princípy jazdy bezpečnej pre všetkých účastníkov, nie iba pre mňa ako vodiča ,.. atď atď atď.
Slováci veľmi málo cestujú, resp. cestovanie do zahraničia je na Slovensku najmä cestovanie bez áut do rekreačných rezortov. Tam však nevidia, ako vyzerá jazdenie, bežné v civilizovanejšej krajine. Hádam každý, kto ide autom na západ - za rodinou, za prácou, na výlet, ale teda skrátka nie do rezortu ale do normálnych miest, kde žijú a pracujú ľudia, vidí, že keď je niekde tridsiatka, tak sa tam jazdí tridsiatkou, že keď odbočujem, tak dám blinker, že keď vidím cyklistu, tak mi v hlave bliká kontrolka, keď vidím maníka v oranžovej veste, tak neprefrčím meter od neho stošyridsiatkou atď atď.
Preliezol som na aute polovicu Európy, Británia, Nemecko, Francúzsko, Španielsko, Rakúsko, ale aj Balkán ako Čierna hora, Rumunsko, Srbsko, Bulharsko, Albánsko. Slovenský vodiči nie sú o nič lepší, či horší ako všade inde v rámci Európy. Viac ako polovicia ciest bola po okreskách, mimo dialnic. To len na Slovensku si stále ľudia myslia, že u suseda je tráva zelenšia.
P.S. nezabudnite ma za to zhejtovať, lebo to nesedí do teórie, že slovenský vodič = masový vrah s IQ húpacieho koníka, čo si kúpil vodičák, a je neschopný šoférovať aj šlapacie autíčko.
Npariklad take Polsko je na tom omnoho horsie ako Slovensko tam je to divoky zapad pre vodicov, maximalne rychlosti su skor odporucanie nez nieco co sa tam dodrziava. Ale odporucam ist sa previest do Severskych krajin ako Finsko, Svedsko, Norsko. Tam tie auta podla mna klakson ani nemaju. Nikto sa nikam neponahla nikto nikoho nepredbieha a kazdy dodrziava maximalne rychlosti. Na prechode ti zastavia hned ako sa k nemu priblizis. Tu sa kazdu stazuje na neodhrnute cesty. Finske cesty su celu zimu pod ladom ziadna sol, posypane len krizovatky alebo kopceky a paradoxne sa tam viac ludi vybura v lete ako v zime. Cize urcite u niektorych susedov je trava zelensia.
Preliezol som na aute polovicu Európy, Británia, Nemecko, Francúzsko, Španielsko, Rakúsko, ale aj Balkán ako Čierna hora, Rumunsko, Srbsko, Bulharsko, Albánsko. Slovenský vodiči nie sú o nič lepší, či horší ako všade inde v rámci Európy. Viac ako polovicia ciest bola po okreskách, mimo dialnic. To len na Slovensku si stále ľudia myslia, že u suseda je tráva zelenšia.
P.S. nezabudnite ma za to zhejtovať, lebo to nesedí do teórie, že slovenský vodič = masový vrah s IQ húpacieho koníka, čo si kúpil vodičák, a je neschopný šoférovať aj šlapacie autíčko.
Áno, toto je ďalšia vlastnosť slovenských vodičov ako obhajovať svoju nedokonalosť za volantom, klasický ačohentizmus. Namiesto toho aby bola snaha sa niekde posunúť v správaní na cestách doma, tak sa odvolávať, však nie sme o nič horší ako inde vo svete.
Áno, toto je ďalšia vlastnosť slovenských vodičov ako obhajovať svoju nedokonalosť za volantom, klasický ačohentizmus. Namiesto toho aby bola snaha sa niekde posunúť v správaní na cestách doma, tak sa odvolávať, však nie sme o nič horší ako inde vo svete.
Ty mas problem s citanim s porozumenim ? Jano neobhajoval SK vodicov, len reagoval na Jarohove klamstva
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
pridam este prihodu z ciest ako vodic
isiel som od pristavneho smerom k trom veziam v casti ako je nadjazd kde sa napajaju auta od nemocnice ruzinov ma zacal vytruboval druhy vodic ze ako co si dovolujem jazdit len 55ou na 50tke
aj mi nieco gestikuloval, nasladne ma isiel obehnut, ale kedze sa pekelne sustredil na mna nedal sancu autu ktore sa pripajalo z podjazdu a fajne ho sundal
ja bez ujmy, ale kedze sa niekto nevie vpratat do koze tak znici svojou 15r kraksnou niekomu zanovne SUV´, parada
Také pôsobenie karmy na živo na niekom druhom, to musí byť slasť.
Toto on nikde nenapísal. Vymyslíš si niečo neexistujúce a potom o tom na pol strany polemizuješ. Volá sa to strawman.
pod takymito byva najviac prispevkov od nervoznych autickarov, ktorym ked nieco napisete, a pritom slusne, hned nahlasuju a uz sa blokuje...
je to ako boj s veternymi mlynmi
Neverim. Najskor Zigo napise nieco co vlastne nehovori nic. Ked chem aby to clarifikoval, neodpise ale ty sa k tomu potrebujes vyjadrit aj kerd ti to vobec nie je adresovane. Tiez k tomu nemas co povedat, odpoved nevies. To ta ale neoberie o nutkanie komentovat, opat nie predmet debaty, ale mna. Uz si pripadam ako celebrita.
pod takymito byva najviac prispevkov od nervoznych autickarov, ktorym ked nieco napisete, a pritom slusne, hned nahlasuju a uz sa blokuje...
je to ako boj s veternymi mlynmi
Chepem tvoju flustraciu, mam ten isty problem na vsetkych FB cyklistickych skupinach. Len mna zvacsa len vyhodia zo skupiny. A tiez mam podobny problem ked sa snazim dohovarat vodicom nemotorovych vozidiel tu. Proste stado neznasa iny nazor. A ako vieme, cyklisti su stadove zvierata, asi nei len na ceste ale aj na fore. Je to ako boj s vetrnymi mlymi, mas uplnu pravdu. Hlavne to nevzdavaj. Oponentura je dolezita. Pripadne skus nejake autickarske fora, ked ta na FB nechapu, Na FB je to zvacsa IQ tikve. U tunerov a ludi co vedia jazdit najdes viac pochopenia a aj argumentov k veci. U ludi co maju stres uz len z toho ze nastartovali pochopenie necakaj.
Skor by som povedal ak to situacia a bezpecnost na ceste umoznuje slusny a ohladuplny sofer ti da taky odstup ako moze, kludne aj 3m. K debilovi sa neviem vyjazdrit, ten nema na ceste co robit a netusim ako uvazjue.
Poznam soferov, ktory nechavali aj pri dostatku miesta odstup asi meter, lebo "ved to predsa staci". Informovanost tiez pomoze svojim dielom.
Vôbec nerozumiem tomu čo chceš povedať, sorry. Len som sa ti snažil vysvetliť, prečo je veľa tvojich príspevkov skrytých. Lebo v nich riešiš veci, ktoré si si sám vymyslel a ľudí to nebaví.
Ked mi skonci karantena zbehnem este za pravnikom ohladne mojej ujmy. Sudit sa ale o peniaze s niekym, kto zije z rodicov a nechce mi dat ani euro asi nebude mat zmysel.
Bohuzial na Slovensku je to tak... Clovek si v tejto svojstojnej republike moc nepomoze ked sa dostane do problemov, pokial nema kontakty alebo peniaze.
- zhorseniu spravania vodicov napomahaju o.i. aj rozne elektronicke hracixky (mobily, multimedialne touchscreeny,...) ci asistenti (nehovoriac o nevyjazdenosti)
- radsej budem proti neprávosti bojovat ako proti veternym mlynom, namiesto podvolenia sa 'je to tak' ci hladania vplyvnejsich znamych a silnejsieho psa. Sance na uspech su mozno nižšie, ale ten pocit...A 'divoky zapad' sa nezrusi sam.
Nejake aktualne zo severoIT dopravy:
- znacka MPR je veeelmi voliteľný doporucovaci signal, zväčša v zmysle 'o kolko tu MPR netreba prekročiť' (teda jazdi sa dvojnasobok,na 50 70-80-100)
Samozrejme miestni vedia,kde su radary (a vdaka navigaciam aj nemiestni...)
- dostatocny rozumny odstup z miestnych (IT spz) dodrzi tak max 30-50%, cudzinci povacsinou ok (asi nechcu komplikacie v zahranici, viac davaju pozor)
Niektoym padne zatazko posunúť rukou o 5 cm, jazdia svoju nezmenenu stopu,i***ti.
(Nejak som si odvykol, po par rokoch)
Drzim palce Zigo
Sme nepochybne jedni z najhorších šoférov v EÚ. Je v tom veľmi zlá výchova v rodinách, veľmi nízka kultúrnosť národa ako takého, veľmi nízka úroveň autoškôl, tradičná nedôvera vo verejné autority, veľmi nízka kvalita verejnej správy a ďalšie vplyvy.
Veď už napríklad len to, ako často ľudia nepoužívajú smerovky. V podstate sa nedodržiava maximálna povolená rýchlosť. Drvivá väčšina šoférovej keď na ceste vidí značku Práca na ceste, tak nepustí nohu z plynu a spomalí len vtedy, keď im práce fyzicky bránia v rýchlej jazde, oveľa častejšie ako v západnej Európe vidíme na sedláka zaparkované autá v zákazoch státia či na miestach, kde to zakazujú iné predpisy, Slovenské autoškoly málo učia princípy jazdy bezpečnej pre všetkých účastníkov, nie iba pre mňa ako vodiča ,.. atď atď atď.
Slováci veľmi málo cestujú, resp. cestovanie do zahraničia je na Slovensku najmä cestovanie bez áut do rekreačných rezortov. Tam však nevidia, ako vyzerá jazdenie, bežné v civilizovanejšej krajine. Hádam každý, kto ide autom na západ - za rodinou, za prácou, na výlet, ale teda skrátka nie do rezortu ale do normálnych miest, kde žijú a pracujú ľudia, vidí, že keď je niekde tridsiatka, tak sa tam jazdí tridsiatkou, že keď odbočujem, tak dám blinker, že keď vidím cyklistu, tak mi v hlave bliká kontrolka, keď vidím maníka v oranžovej veste, tak neprefrčím meter od neho stošyridsiatkou atď atď.
P.S. nezabudnite ma za to zhejtovať, lebo to nesedí do teórie, že slovenský vodič = masový vrah s IQ húpacieho koníka, čo si kúpil vodičák, a je neschopný šoférovať aj šlapacie autíčko.
P.S. nezabudnite ma za to zhejtovať, lebo to nesedí do teórie, že slovenský vodič = masový vrah s IQ húpacieho koníka, čo si kúpil vodičák, a je neschopný šoférovať aj šlapacie autíčko.
Áno, toto je ďalšia vlastnosť slovenských vodičov ako obhajovať svoju nedokonalosť za volantom, klasický ačohentizmus. Namiesto toho aby bola snaha sa niekde posunúť v správaní na cestách doma, tak sa odvolávať, však nie sme o nič horší ako inde vo svete.
Ty mas problem s citanim s porozumenim ? Jano neobhajoval SK vodicov, len reagoval na Jarohove klamstva