Ad Lubkin status na FB - tipujem, ze ten ***** a jeho znami nahlasili dany status ako urazlivy / utociaci na cirkev a tym padom ho FB odstranil a aj vsetky jeho shareovania. Esteze som ho skopiroval sem. Takze teraz mozete shareovat ten moj post.
Odstranuje to automat po viacnasobnom nahlaseni, ale keby neobsahoval nadavky, tak by na to nebol dovod. Minimalne by bolo mozne poziadat ich o opatovne zverejnenie.
a ja budem spokojnejší keď budeme na asfalte len na nutné priblíženie k lesu resp. moje dochádzanie do práce.
Šoféri nerozlišujú či ideš 150km švih, 10km do práce alebo sa len "nutne" približuješ k lesu po 2km dlhom úseku v premávke. Na blbého šoféra natrafíš rovnako na tých 150km ako aj na tých "nutných" kratučkých 2km.
co by si mali rozmyslat? oni tam nemaju rakusko a ani 100 km dunajsku hradzu, cim skor vypadnu z asfaltu tym lepsie.
toygrik - ano obcas sa aj v tom rakusku vyskytne nejaky debil, akurat ze neviem ci je to nejaky domaci sedlak alebo nejaky slovak, vzdy sa skor sustredim na to aby som prezil a nie na SPZ. inak casto sa tam vyskytuje aj znacka BL, a to nemusi byt hned bratislava, ale rakusak - blizke mesto Bruck an der Leitha. treba si vzdy vsimnut aj oznacenie statu
Jednému známemu sa stala príhoda:
Išiel si z garáže na svojom starom bicykli a na výjazde z garážovej kolónie stretol jedného nevrlého vodiča. Známy je postarší pán, čo síce vyzerá akoby mal o desať rokov viac, než už má, a že má dosť, ale udržuje sa v kondícii. Vodič ho išiel vytlačiť z cesty so slovami "uhni ty k...t starý", on sa ohradil, že komu tu nadáva a na to reagoval spôsobom, že nepyskuj, lebo nabudúce dostane a blablabla... Ale čo nečakal, že známy odloží bicykel a povie "však vybavme to teraz, nabudúce už nemusím ísť do garáže". Ak som som nespomínal, že známy je niekoľkonásobný bývalý šampión v karate, tak teraz je dobrá chvíľa, pretože sebavedomý vodič vystúpil z auta(o minimálne 50r mladšie vyzerajúci a väčší), napriahol sa a v tom dostal šľahu na solár. Zložil sa a ako tak na neho ten známy pozerá, tak sa spýtal "stačí ti?" a keďže neodpovedal, tak usúdil, že asi ano a odišiel.
Takto by sa malo jednať s agresívnymi vodičmi.
a za ďalšie, či to na takú chorú agresívnu hlavu bude mať výchovný efekt, alebo to v ňom len podporí niečo v zmysle. že by si mal pre budúcnosť zaobstarať zbraň pre takéto prípady..
Šoféri nerozlišujú či ideš 150km švih, 10km do práce alebo sa len "nutne" približuješ k lesu po 2km dlhom úseku v premávke. Na blbého šoféra natrafíš rovnako na tých 150km ako aj na tých "nutných" kratučkých 2km.
...lenže na tých 100 a viac kilometroch je pravdepodobnosť stretnúť BLBCA/BLBCOV ďaleko väčšia pričom v lese sa toto "takmer" nestane
vikino1 tiež mi je to ľúto ale zdravie a život máme len jeden a najviac ma serie, že som do tých cesťákov v poslednej dobe napchal dosť
PÍŠE MILAN LASICA
Chodci a vodiči sa spájajú. Proti cyklistom
Ktovie, kde sa tých cyklistov v poslednom čase toľko nakotilo. Prekážajú im autá aj chodci.
Mám na mysli nás, chodcov. V tejto chvíli som chodec. Keď sedím v aute, som šofér a chodci mi lezú na nervy.
Sú nedisciplinovaní, na priechody vchádzajú na červenú, pobehujú po ceste aj tam, kde nie je priechod, ak nie je na priechode semafor, vlečú sa, ako keby sme my, šoféri, boli povinní čakať, kým sa im uráči prejsť na druhú stranu, čo nás nesmierne znervózňuje, zvlášť preto, že sme povinní.
Keď človek sedí za volantom a ešte k tomu v nejakom lepšom, alebo aspoň väčšom aute, nezdá sa mu logické, aby dával prednosť niekomu, kto ide pešo.
Keď sedíme za volantom zdá sa nám, že chodci by si mali dobre rozmyslieť, či vôbec vstúpia na vozovku. Veď majú predsa chodník a ten im, dočerta, musí stačiť. Takto rozmýšľam, keď som šofér. Ale v tejto chvíli som chodec.
Keď som chodec, nedokážem sa zmieriť s vynálezom auta. Neviem pochopiť, prečo šoféri stále trúbia na nás chodcov, ako keby sme neboli súčasťou cestnej premávky.
Prečo na nás vykrikujú, ako napríklad minule na mňa, keď som utekal (ak sa to tak dá nazvať) po priechode na červenú, lebo som nestihol zelenú a ponáhľal som sa do kaviarne. Niekoľko áut na mňa trúbilo a jeden šofér zakričal: „Je červená, pre teba to neplatí?“
Neviem, prečo mi tykal, keď bežím po priechode, nechápem to, mám už svoje roky a čosi som pre túto spoločnosť hádam aj vykonal. Pravdaže, keď sedím za volantom a nejaký chodec mi vojde do cesty, určite si nezamrmlem: „Vy debil.“ Tiež mu tykám, lebo ma obmedzuje v jazde a nezaujíma ma, čo pre túto spoločnosť vykonal.
Medzi šoférmi a chodcami existujú neprekonateľné antagonizmy. O to väčšie, že všetci sme raz šoféri, inokedy chodci a trpíme touto premávkovou schizofréniou. Nikdy vlastne nie je jasné, na čej strane stojíme.
V poslednom čase nastáva zmena, ktorá nás spája. Konečne budeme ťahať za jeden koniec povrazu. Chodci aj automobilisti. Dávajú nás dokopy cyklisti.
Ktovie, kde sa ich v poslednom čase toľko nakotilo, ale fakt je, že keď idú po ceste, prekážajú im autá, keď idú po chodníku, prekážajú im chodci.
Napriek tomu, že pre autá znamenajú menšiu hrozbu ako pre chodcov, predsa len je to príležitosť, aby šoféri aj chodci mali spolu na koho nadávať. Taká príležitosť spája.
No na cestách neviem, to vieš určite posúdiť lepšie , ale v lese sa ich " urodilo" požehnane...Subjektívny pocit poklesu počtu cesťákov ,by trebalo objektivizovať napr. aj údajom o predajnosti cestných strojov...
Kopec ľudí má kúpený cesťák a ten len stojí v garáži. To nieje objektívne. Posledné roky málokedy stretnem cesťákov. Kedysi často a aj rôzne partie. Dokonca aj Novosad (CyS Žilina) sa vyjadril na podmienky na tréning veľmi negatívne, že cestu na Rajec už prakticky nevyužívajú. Ale keď som tam v 90tych rokoch trénoval, tak trasa na Rajec bola bežne využívaná hlavne štvrtky, soboty a nedele napr. kvôli Fačkovskému sedlu - tréning kopcov, plus hupy Stránske, Kunerad, smer Rajec - Domaniža. Smer Terchová na hupy a kopce na Lutiše či smer Zázrivá je už tiež problém. Cestných cyklistov tu výrazne ubudlo. Hlavný ťah ZA - Strečno - Vrútky je pre cyklistiku dnes nepoužiteľný. Kedysi obľúbený aj pre tréning kopcov = časovka na M. Hole.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ale čo už s vami keď to tak cítite...
Šoféri nerozlišujú či ideš 150km švih, 10km do práce alebo sa len "nutne" približuješ k lesu po 2km dlhom úseku v premávke. Na blbého šoféra natrafíš rovnako na tých 150km ako aj na tých "nutných" kratučkých 2km.
toygrik - ano obcas sa aj v tom rakusku vyskytne nejaky debil, akurat ze neviem ci je to nejaky domaci sedlak alebo nejaky slovak, vzdy sa skor sustredim na to aby som prezil a nie na SPZ. inak casto sa tam vyskytuje aj znacka BL, a to nemusi byt hned bratislava, ale rakusak - blizke mesto Bruck an der Leitha. treba si vzdy vsimnut aj oznacenie statu
Išiel si z garáže na svojom starom bicykli a na výjazde z garážovej kolónie stretol jedného nevrlého vodiča. Známy je postarší pán, čo síce vyzerá akoby mal o desať rokov viac, než už má, a že má dosť, ale udržuje sa v kondícii. Vodič ho išiel vytlačiť z cesty so slovami "uhni ty k...t starý", on sa ohradil, že komu tu nadáva a na to reagoval spôsobom, že nepyskuj, lebo nabudúce dostane a blablabla... Ale čo nečakal, že známy odloží bicykel a povie "však vybavme to teraz, nabudúce už nemusím ísť do garáže". Ak som som nespomínal, že známy je niekoľkonásobný bývalý šampión v karate, tak teraz je dobrá chvíľa, pretože sebavedomý vodič vystúpil z auta(o minimálne 50r mladšie vyzerajúci a väčší), napriahol sa a v tom dostal šľahu na solár. Zložil sa a ako tak na neho ten známy pozerá, tak sa spýtal "stačí ti?" a keďže neodpovedal, tak usúdil, že asi ano a odišiel.
Takto by sa malo jednať s agresívnymi vodičmi.
Tak nie každý je bývalý šampión karate
...lenže na tých 100 a viac kilometroch je pravdepodobnosť stretnúť BLBCA/BLBCOV ďaleko väčšia pričom v lese sa toto "takmer" nestane
vikino1 tiež mi je to ľúto ale zdravie a život máme len jeden a najviac ma serie, že som do tých cesťákov v poslednej dobe napchal dosť
PÍŠE MILAN LASICA
Chodci a vodiči sa spájajú. Proti cyklistom
Ktovie, kde sa tých cyklistov v poslednom čase toľko nakotilo. Prekážajú im autá aj chodci.
Mám na mysli nás, chodcov. V tejto chvíli som chodec. Keď sedím v aute, som šofér a chodci mi lezú na nervy.
Sú nedisciplinovaní, na priechody vchádzajú na červenú, pobehujú po ceste aj tam, kde nie je priechod, ak nie je na priechode semafor, vlečú sa, ako keby sme my, šoféri, boli povinní čakať, kým sa im uráči prejsť na druhú stranu, čo nás nesmierne znervózňuje, zvlášť preto, že sme povinní.
Keď človek sedí za volantom a ešte k tomu v nejakom lepšom, alebo aspoň väčšom aute, nezdá sa mu logické, aby dával prednosť niekomu, kto ide pešo.
Keď sedíme za volantom zdá sa nám, že chodci by si mali dobre rozmyslieť, či vôbec vstúpia na vozovku. Veď majú predsa chodník a ten im, dočerta, musí stačiť. Takto rozmýšľam, keď som šofér. Ale v tejto chvíli som chodec.
Keď som chodec, nedokážem sa zmieriť s vynálezom auta. Neviem pochopiť, prečo šoféri stále trúbia na nás chodcov, ako keby sme neboli súčasťou cestnej premávky.
Prečo na nás vykrikujú, ako napríklad minule na mňa, keď som utekal (ak sa to tak dá nazvať) po priechode na červenú, lebo som nestihol zelenú a ponáhľal som sa do kaviarne. Niekoľko áut na mňa trúbilo a jeden šofér zakričal: „Je červená, pre teba to neplatí?“
Neviem, prečo mi tykal, keď bežím po priechode, nechápem to, mám už svoje roky a čosi som pre túto spoločnosť hádam aj vykonal. Pravdaže, keď sedím za volantom a nejaký chodec mi vojde do cesty, určite si nezamrmlem: „Vy debil.“ Tiež mu tykám, lebo ma obmedzuje v jazde a nezaujíma ma, čo pre túto spoločnosť vykonal.
Medzi šoférmi a chodcami existujú neprekonateľné antagonizmy. O to väčšie, že všetci sme raz šoféri, inokedy chodci a trpíme touto premávkovou schizofréniou. Nikdy vlastne nie je jasné, na čej strane stojíme.
V poslednom čase nastáva zmena, ktorá nás spája. Konečne budeme ťahať za jeden koniec povrazu. Chodci aj automobilisti. Dávajú nás dokopy cyklisti.
Ktovie, kde sa ich v poslednom čase toľko nakotilo, ale fakt je, že keď idú po ceste, prekážajú im autá, keď idú po chodníku, prekážajú im chodci.
Napriek tomu, že pre autá znamenajú menšiu hrozbu ako pre chodcov, predsa len je to príležitosť, aby šoféri aj chodci mali spolu na koho nadávať. Taká príležitosť spája.
zdroj: http://komentare.sme.sk/c/7323762/chodci-a-vodici-sa-spajaju-proti-cyklistom.html?utm_source=link&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Jazdím cca od 1991 (teda vtedy som sa len vozil na jednoprevodovej herke). Cyklistov na cestách práveže výrazne ubudlo od 90tych rokov.
Tak nie, ale keby neboli vyšší a silnejší, tak by si hubu na špacír nepúšťali, predsa sú to nejakí východoeurópski muži
youtube.com/watch?v=jWi2vtyU2_c&t=0