neviem ale mi to pride ako by si chcel aby Ta niekto polutoval a cervo osobne napisal ze ti daju povodnu cenu lebo sa vyhrazas ze to kupis inde take detinske
14.08.2020 - 16:48:44
00
Čo chcem a čo robím?! :D Neposudzuj podľa seba. Ty máš čo za pochody, keď toto dokážeš z tej mojej odpovede vyhaluziť :D Neblázni, človeče. Červo nie je predsa závislý na mojej objednávke.
14.08.2020 - 16:53:27
00
Ano, cena moze byt chybna. Ti, co to objednali pokial bola cena chybna, ju maju za vyhodnejsiu cenu ako obvykle. Tak ako sa moze cena znizit zo dna na den (co Ti urcite nevadilo) tak sa moze zvysit.

Prečo platiť za rovnaký tovar viac (s nákladmi na dopravu), keď sa to dá kúpiť za rovnakú cenu, ako máte vy, v inom obchode?


V inych obchodoch neplatis za dopravu? Dalsiu objednavku by si mal s lepsimi cenami vdaka vernostnemu systemu.
Vies, pytal som sa prave lebo si v inej teme pisal, ze si "taký somár, že najradšej nakupujem doma a u ľudí, ktorí sa snažia robiť veci dobre.". Tak z toho mi vyplyva, ze to dobre nerobime a davas nulovu hodnotu tejto stranke a aktivitam, ktore robime.
14.08.2020 - 17:05:39
00
Milujem slová v obchode "chybná cena" "ako obvykle" :D A ešte zľava z doporučenej ceny, tá ma vie vždy pobaviť :D
Ako vieš, že mi nevadilo zníženie ceny, keď píšeš, že "určite"? Vari si veštec alebo len svoje domnienky predkladáš ako fakty? Nevieš to!
V niektorých neplatím. Väčšinou slovenských. Lebo ich mám blízko, po ceste atď. Alebo hodnota objednávky ďaleko presahuje limit dopravy. Vyber si.
Tvoj vernostný systém nepotrebujem a je mi jedno, do akej hladiny patrím. Čo je však zarážajúce, umiestnenie vo vernostnom systéme nie je verejne prístupná informácia. Čo vytiahneš nabudúce, hm?
Dedukuješ správne. Nulovú určite nie, nepreháňaj, ale áno nakupujem inde. Možnosť voľby, nič viac.
14.08.2020 - 17:22:16
01
Na hornej lište na pravej strane máš svoje meno. Klik na trojuholník. Na ľavej strane máš druhú možnosť "Moje objednávky". Klik. Na ľavej strane máš "Kategórie" a pod zoznamom kategórii "Infomácie". Štvrtá voľba je "Tvoje objednávky" - tam sa dozvieš, koľko máš bodov a pod tým "Vernostné zľavy" - tam zistíš, akú máš zľavu pri tvojom počte bodov...
15.08.2020 - 21:10:28
00
Zdravim

Neviete kedy bude naskladneny trenažér Elite Direto XR 2021 a aká bude predpokladaná cena???
17.08.2020 - 16:28:13
00
ahojte,
pomerne často tu nakupujem a väčšinou som spokojný, ale ... veľké plus dávam za dodanie tovaru, ktorý je skladom, do 24 hodín, to je super. čo ma ale negatívne fascinuje, je rýchlosť mailovej komunikácie pri otázkach dostupnosti tovaru. posledný príklad, 21.7. som písal mail ohľadom dostupnosti tovaru z ponuky, ktorý práve nebol skladom. odpoveď mi prišla 13.8. chápem že položiek v eshope je milión, zákazníkov 3x toľko, otázok ešte 2x toľko. ale keď máte toho tak veľa, čo tak za 1. personálne posilniť "komunikačné oddelenie", za 2. rozdeliť komunikáciu na "venujem sa objednávkam, vratkám a reklamáciám" a "venujem sa zvedavým otázkam", možno by len stačilo, aby sa otázky na dostupnosť tovaru posielali na inú mailovú adresu a nie všetko na jednu ako je to momentálne. na otázky zadané pri konkrétnom produkte v eshope v posledných mesiacoch nie sú odpovede žiadne. človek vás s radosťou podporí, ale tým, že viazne komunikácia prichádzate o tržby. z vlastnej skúsenosti, v 90% prípadov keď sa na niečo pýtam niekde v eshope, do 24h mám odpoveď. neberte to prosím ako hejt, ale v tejto oblasti vidím veľký priestor na zlepšenie.
17.08.2020 - 16:55:29
03
sorcerer diky za prispevok a skusim vysvetlit situaciu:
- pocas aprila a maja sa zvysil pocet objednavok a komunikacie skokovo zhruba trojnasobne a to nam sposobilo problemy (nebudem sa tu opakovat, pisali sme o tom uz dost dlhe eseje v tomto vlakne). Dovtedy nebol problem zvladat vsetky otazky prichadzajuce na objednavky@mtbiker.sk v rozumnom case, vratanie otazok pod produktami.
- od aprila sa prioritizuje komunikacia k objednavkam a reklamaciam, nasledne k dostupnosti a az posledne su otazky pod produktami. Od aprila do juna sa technickym otazkam zakaznicky tim nedokazal takmer vobec venovat, lebo bol kompletne vytazeny prioritnymi ticketami. Tim sme medzicasom posilnili (aktualne uz 5 ludi) a postupne skrasavaju to mnozstvo nezodpovedanych otazok pod produktami za posledne mesiace (tam kde to je este relevantne).
- otazky k dostupnosti su este specialne tym, ze na ich zodpovedanie musime pisat dodavatelovi a ten casto musi pisat vyrobcovi. Tento proces trva dlho, niekedy aj tyzdne. Ak pozname dostupnost produktu tak ju rovno zobrazujeme v shope -> ak ju nepozname, nie je v systeme a musime sa pytat. Vela vyrobcov ma v lete celozavodne dovolenky, takze odpovede su niekedy naozaj na dlho. Toto zial neovplyvnime.
- este zaludnejsie su otazky na zohnanie niecoho, co nemame v ponuke. V principe plati, ze to co nemame v ponuke, nemaju v ponuke ani dodavatelia a preto zhananie takehoto produktu znamena okrem zistovania dostupnosti u vyrobcu aj zaradenie do ponuky u dodavatela a prenos informacii o produkte do nasho systemu. Toto tiez trva.
- plne chapem, ze pomala komunikacia = nizsia sanca nakupu u nas. Skuseni pracovnici zakaznickej podpory nerastu na stromoch, takze si ich musime najst a zaucit a to tiez chvilu trva. Dostavame sa spat do povodnych kolaji co sa tyka rychlosti odpovedi.

PS: len pre predstavu, za posledne 3 mesiace sme vybavili 28 866 ticketov. Jeden ticket je ako keby jedna konverzacia so zakaznikom a teda typicky obsahuje niekolko emailov.
17.08.2020 - 17:18:12
02
mtbiker eshop tazko nestiha..dnes mi prisla odpoved na otazku ohladom dostupnosti tovaru po 19 dnoch
19.08.2020 - 11:30:04
00
Uvedomuješ si, že to šlo líniou ty-mtbiker-dodávateľ-výrobca-dodávateľ-mtbiker-ty
To mi pripomenulo "rýchlosť" talianov v lete, keď som riešil Bianchi rám, čakal som mesiace :lol:
19.08.2020 - 11:50:48
02
Taliani maju v lete 2 mesiace free. Dva tyzdne sa pripravuju na celopodnikovu dovolenku, mesiac dovolenkuju a nasledne sa dva tyzdne rozpravaju ako bolo na dovolenke...
19.08.2020 - 11:53:50
03
Opýtam sa tu viete zohnať? Sedlovka BBB Skyscraper BSP-20 AL, 27.0x400mm, čierna alebo iná aj strieborná v daných rozmeroch? dík
19.08.2020 - 14:53:33
00
rasto https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/sedlovky/pevne/bsp-20-skyscraper.html

19.08.2020 - 14:59:52
00
Tomáš dík nejako som to prehliadol dal som do vyhladávača iba rozmer :-)
19.08.2020 - 15:26:41
00
Dobrý deň, tá komunikácia cez " napíšte nám....ozveme sa :D " je na dovolenku. Tak skúsim tu možno si to niekto aj všimne :) Zháňam 26z prevodník XTR M9000 (2x11). Dalo by sa do piatku to mať doma či chcem čisté scifi. Ak by sa dalo tak objednávam.
19.08.2020 - 15:39:53
00
keyboard_arrow_up