sorcerer diky za prispevok a skusim vysvetlit situaciu:
- pocas aprila a maja sa zvysil pocet objednavok a komunikacie skokovo zhruba trojnasobne a to nam sposobilo problemy (nebudem sa tu opakovat, pisali sme o tom uz dost dlhe eseje v tomto vlakne). Dovtedy nebol problem zvladat vsetky otazky prichadzajuce na objednavky@mtbiker.sk v rozumnom case, vratanie otazok pod produktami.
- od aprila sa prioritizuje komunikacia k objednavkam a reklamaciam, nasledne k dostupnosti a az posledne su otazky pod produktami. Od aprila do juna sa technickym otazkam zakaznicky tim nedokazal takmer vobec venovat, lebo bol kompletne vytazeny prioritnymi ticketami. Tim sme medzicasom posilnili (aktualne uz 5 ludi) a postupne skrasavaju to mnozstvo nezodpovedanych otazok pod produktami za posledne mesiace (tam kde to je este relevantne).
- otazky k dostupnosti su este specialne tym, ze na ich zodpovedanie musime pisat dodavatelovi a ten casto musi pisat vyrobcovi. Tento proces trva dlho, niekedy aj tyzdne. Ak pozname dostupnost produktu tak ju rovno zobrazujeme v shope -> ak ju nepozname, nie je v systeme a musime sa pytat. Vela vyrobcov ma v lete celozavodne dovolenky, takze odpovede su niekedy naozaj na dlho. Toto zial neovplyvnime.
- este zaludnejsie su otazky na zohnanie niecoho, co nemame v ponuke. V principe plati, ze to co nemame v ponuke, nemaju v ponuke ani dodavatelia a preto zhananie takehoto produktu znamena okrem zistovania dostupnosti u vyrobcu aj zaradenie do ponuky u dodavatela a prenos informacii o produkte do nasho systemu. Toto tiez trva.
- plne chapem, ze pomala komunikacia = nizsia sanca nakupu u nas. Skuseni pracovnici zakaznickej podpory nerastu na stromoch, takze si ich musime najst a zaucit a to tiez chvilu trva. Dostavame sa spat do povodnych kolaji co sa tyka rychlosti odpovedi.
PS: len pre predstavu, za posledne 3 mesiace sme vybavili 28 866 ticketov. Jeden ticket je ako keby jedna konverzacia so zakaznikom a teda typicky obsahuje niekolko emailov.