tulenik ma bohuzial zase raz pravdu
clovek ktory chodi do prace na
bicykli je cudak, "sportovec", asi nema na auto, alkac ktory by nafukal atd... ( ak teda vase zamestanie nie je atelier Gut-Gut, raw foodovy podnik, kreativne studio alebo aspon nejajy start-up. OK, aj Volkswagen
. )
Vo firmach casto chyba zakladna moznost prezliect sa, sprcha je uz fakt luxus a miesto na vysusenie mokrych veci je ako biely jedorozec. A potom popripade este sa moze stat, ze ked clovek poziada o moznost parkovat v podzemnej garazi, zacne byt podozrivy. Ved naco, ved nech si ten
bicykel pripne vonku o zabradlie. Ale nedajboze nie pred hlanym vchodom, co by si o nas pomysleli ludia !!!
Kamos mi rozpraval prihodu, ako rano prisiel do prace na bajku a hodinu na to mal meeting. A jeden z ludi hovori ze "Ale ved vy ste prisiel na bicykli !!! " A cely meeting mal problem akceptovat co kamos rozprva, ved predsa co mu hovorit niekto taky
Talze Bratislava by nemala problemy keby mozno uz par desiatok, alebo aj cez sto rokov dozadu mal niekto viziu Presporku ako velkeho mesta. Kedze ju nikto nemal, malo to byt prijemne miesto nedaleko od ruchu Viedne a Pesti, tak nemame radialy, nosne komunikacie atd Lebo nikdy nikdy nikoho nenapdlo, ze by napr. sucasna Stefanikova mala vyzerat ako Ring v Viedni. A teraz si uz barak nikto zburat neda.
O tom ze o meste od '48 rozhoduju ludia, ktori k nemaju vztah, lebo u nich na valale je krajsie, uz skoda hovorit. To ze Bratislavcania by sa este nejako pomestili ( mozno ), keby k nim kazdu nedelu vecer nepribudlo mnozsto Blavakov, ce zaparkuju tri sluzobne fabie a jednu postarsiu Octavku pred trojizbovym bytom, by uz bol len zbytocny flejm
( nevycitam to tym ludom, su pracoviti a dravi
)
Bohuzial, a uz to tu velkrat padlo, Bratsilava nemala a nema dopravnu koncepciu pre pohyb tych stoviek tisic ludi co ziju a pracuju v ramci velkej BA