zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Mam dve velké pumpy a dakážu natlakovať 10bar. Ale jednoducho to nejde. Neboj sa tiež šílim pri tom.
A to už vonkoncom nechápem jak tu niektorý písali že to nafukali malou pumpu. Ale ja si skôr myslím že je to plašťami a diskom.
Kolesa Roval a WTB Nine Line som dal pumpou po boji. Tie iste kolesa a WTB Moto by islo aj pumpickou, ale nahodit to bol dost problem.
DT SWISS X 1700 SPLINE TWO TLR
ahojte potreboval by som poradit mam komponenty uvedene vyssie skusal som ich prerobit na tubeless namontoval ventil pouzil som http://www.joes-no-flats.com/?categoryId=12882 do kazdeho kola 120 ml nafukal na 3,5 bar ale po dvoch dnoch kolesa boli spustene tocil som ich buchal o zem prelieval v kolach ale nevie co som spravil zle ked mi to nefunguje
mohol by som vas poziadat o pomoc alebo vyjadrenie k mojmu postupu
dik moc
cize vsetko som spravil dobre
bola tam nalepena
Skus pojazdiť ako hovorí palo17070
zhrnutie. bez poriadnej pásky dostatočne zaschnutej sa s tým ani neoplatí babrať...
PS: no tubes tmel 500ml neotvorený! po 2 mesiacoch zrazenina velkosti pong-pongáča
zhrnutie. bez poriadnej pásky dostatočne zaschnutej sa s tým ani neoplatí babrať...
Maxxis Beaver a Ikon 3C EXO TR som na 29er ráfky ZTR Crest nahodila bez problémov. Oceľové montpáky nevlastním. Nafúkať išlo v pohode na prvý krát veľkou pumpou Topeak JoeBlow. Páska Notubes 25mm, mlieko Notubes.
Ok ale keď tam dám latex tak by to malo udržať tlak
všetky moje neduhy pripisujem zlej páske...
znova všetko čistiť pred nalepením bude pakáreň..hlavne v drážke pre patku sa tmel zle čistí.
Tak to máš fakt šťastie. Ja som Schwalbe EVO trhal jedna radosť.
znova všetko čistiť pred nalepením bude pakáreň..hlavne v drážke pre patku sa tmel zle čistí.
Ja to robím tak, že natlačím do drážky handu, 2-3x obehnem s ňou dookola a vybavené
mne na oravskom šutri vydržal 500km a už bol dorezaný. a zodraný.. na boku 2,5cm durch, evo je poriadny papier
to som nemal odvahu dat bez duše.. na gajbajku
tato exo TR verzia od maxisu je asi 3x hrubšia bočnica aj patka.. poriadny kus gumy