prebehni ten rafik smirglom a neodmastuj to cyklostarom to nieje odmastovadlo :D ta 21mm neviem ci nieje uzska ale ak je rafik do 24mm mala by stacit. a ako som pisal pouzi silnejsiu kubaturu na odmastnenie. aj ked riedidlo by mohlo byt ok. a neboj sa tu pasku natianut v tedy sa lepsie prilepi a po nalepeni ju este popritlacaj handrou po celom obvode
10.05.2016 - 09:36:57
00
Cyklostar sa mi osvedcil aj pri prvom bezproblemovom kolese. Ale oki. Skusim to teda spravit tak ako pises. Prebehnut smriglom, Odmastit riedidlom a natiahnem tam pasku. Je v pohode ak paska prekryje aj bocne strany? Neodlepi ju plast pri nasadzovani?

Prílohy:

PRO_CAT_XR331_web_509.jpg
PRO_CAT_XR331_web_509.jpg 20.85 KiB thumb_up0thumb_down

10.05.2016 - 09:57:16
01
PS: Pasku som natahoval brutalne, no prd drzala aj tak :)
10.05.2016 - 09:58:10
00
Hosť napísal:
Máš isto diery v ráfiku? Lebo mám tiež M1800 ale TL a tie diery nemajú, ale nie som si istý či sa robil aj s dierami. Netreba žiadny kit, len namontovať ventil, nahodiť plášť a naliať mlieko.


neviem ci tam mam diery, musim kuknut, ale su to asi tieto iste kolesa, podla farby nalepiek to bude z toho isteho trek remedy http://www.pinkbike.com/u/mikeyd/album/DT-Swiss-M1800-Wheels/
kazdopadne dik za radu, este som to nenakupil...
10.05.2016 - 13:04:39
00
Janiiik skus odmastiť ako ti povedali vyššie odmašťovadlom na brzdy a skus nalepiť elektrikársku izolačnu pásku. Ak bude držať nalep pásku na bezduše napr. NoTubes kludne 25mm. Ak ju naťahuješ ona sa trošku stiahne do šírky. / nevadi že bude aj po krajoch , to je ešte lepšie. / Pri nahodení plášťa ale najprv skontroluj či sa ti neohla paska do vnútra. Ak sedí tak ho nafukaj bez mlieka ale predtým by som potrel boky s mydlovým roztokom / hustým / a tak isto aj pod ventilom. Dierku pre ventil urob tenkým bitovým štoubovakom. Nafukaj aby zapadli pätky, vyfuč a cez ventil nalej patrične množstvo mlieka. Ak ti nepomôže už elektrikárska páska ako prvé prejdi na KIT.
Daj vedieť.

EDIT: pasku prekrývaj 10cm pred ventilom a ukonči 10-15cm za ventilom.
10.05.2016 - 14:17:44
00
fofo050 dakujem za vycerpavajuci odpoved. Este jedna otazka. To nevadi ked sa tmel pomiesa s mydlovou vodou?
10.05.2016 - 14:47:38
01
U mňa to nevadilo a pri vodnej skuške nefučalo nikde. Musiš potret len kraje rafiku normalne zo štetcom neboj sa toho ako by si maloval. :) Ako píšem hustý roztok./ jak vtačie mlieko keď poznáš :lol: / On má tendenciu keď vyschne zalepiť kraje. Už sa to tu v téme spomínalo.
10.05.2016 - 14:51:36
00
fofo050 ze si mi nenapisal skor :) s jarovou vodou na prvu supu ;)

Respektive som patky plasta potrel cistou jarou. Nasadzovalo sa to podstatne lahsie a patky chytilo uz pri cca 1,5BAR. Ziadne uniky ani nic. Myslim, ze prave to jadnoduche nasadenie malo vplyv na to, aby to neskrutilo tu pasku. Dik za pomoc.
10.05.2016 - 16:05:20
01
Dnes som sa chcel ísť previezť, no zistil som, že zadné koleso mám mäkké. Tak reku, po roku pozriem, čo robí No Tubes grcka.
static.jensonusa.com
Zmenila sa na nepeknú žuvačku. Zošúchať to stálo dosť energie. Kedže pravdepodobne aj na prednom kolese to dopadlo tak isto, lenže som lenivý to čistiť, tak som tam len dolial asi 50ml tej grcky - tuším mlieko sa to volá? :lol: . Za sezónu som s tým žiaden problém nemal ( možno šťastie ). Teraz budem čakať, jazdiť a som zvedavý čo sa z toho vykluje - či budem musieť nakoniec aj predné koleso vyšúchať, alebo tam nebude žiaden problém, len gramy navyše. Nejaké skúsenosti? :)
11.05.2016 - 19:03:31
00
Pozdravujem, som nový v tejto téme, tiež sa chcem poradiť. Prvý krát som si sám robil bezdušový systém na mojich nových kolesách. Ráfy ZTR Crest 29", plášte Specialized Sworks 2bliss 29", zadný The Captain Control, predný Ground Control. Plášte som už predtým jazdil na predošlých kolesách s dušou, nie moc, sú na cca 80%. Postupoval som podľa videi na youtube a podobne. Bez problemov, namydlil som boky, nalial tmel (Vredenstein som kupil, chcel som notubes, nemali), zavrel plášť, nafukal, zahrkal, chytilo a dofukal hotovo. Predný bez problemov. Zadný bol problém. Pár krát som šiel s makkou gumou, často som dostával defekty (aj to ma motivovalo si spraviť TL) a to ten pláš "trochu" poškodilo. Z viacerých miest to fučalo a striekalo, po dofukovaní a trasení sa postupne všetky dierky zacelili až na jednu, je to vačší škrabanec na boku plášťa, nie na behúni a tade mi to stále fučalo/striekalo, až po ozaj dlhom dofukovaní a trasení (a ostriekaní celého okolia) to konečne ako tak chytilo, no začalo fučať po menšom pohybe. Ked to prestalo, nechal som to tak na noc, na druhý den rovnako tvrdá, nestratila vzduch. Bojím sa, že to dlho nevydrží. Je mi jasné, že musím pridať tmelu. Mám to nechať fučať/striekať až kým sa to zalepí, alebo je nejaké lepidlo, záplaty na TL plášte ako je na duše? Aj som to odfotil pre predstavu. Čo som videl ako TL systémy testovali, prepichol plášť klincom alebo šrovbovákom a jazdil ďalej, oproti tomu mi toto pripada ako nič, no predsa sa bojím, abz ma to nezradilo niekde ďaleko v teréne.

Prílohy:

IMG_7151_.jpg
IMG_7151_.jpg 345.84 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_7152.JPG
IMG_7152.JPG 353.61 KiB thumb_up0thumb_down

14.05.2016 - 15:45:59
00
Ak je poškodený plášť z vonkajšej strany a to hlavne na bočnej časti, tak spravidla je problém aby to tmel zacelil. Skús to ešte podlepiť.
14.05.2016 - 15:58:06
00
Ahojte, takže už aj ja jazdím bez duše, ale len tak na polovicu. Na prednom kolese sa mi to podarilo urobiť a na zadnom som mal problém ako "Drifter" viď vyššie. Takže som rýchlo bežal kúpiť nový plášť, pôvodný sa pokúsim ešte opraviť. A ten nový mi nešlo vôbec dofúknuť ani kompresorom, tak neviem čo sa stalo. Cez týždeň dám ešte ďaľší pokus keď mi príde nový tmel pretože na prvý krát mi Slime Pro nestačil "nováčikovská daň. Teraz som objednal toho viac, lebo dúfam že k duši sa už nevrátim.
15.05.2016 - 15:29:53
00
ak nejde ani kompresorom nahodit, skus dat ešte dalsie 1-2 vrstvy pasky
15.05.2016 - 18:40:23
00
A hlavne namydlit patky poriadne.
15.05.2016 - 20:32:32
00
Zdenal potri to hustým mydlovym roztokom jak okraje plašťa tak aj rafikov.


Naposledy upravil fofo050 dňa 15.05.2016 - 20:43:01, celkovo upravené 1 krát.

15.05.2016 - 20:32:48
00
keyboard_arrow_up