Dobry den,

viete prosim poradit ktory be ste brali? Cenovo ma vyjdu obidva modely priblizne rovnako, cize cenu netreba riesit. Jazdim cca 50% hosrky teren a 50% asfaltove cesty. Na canyon sa mi pozdava pocet prevodov - rychlejsia jazda na asfalte a na scott uzamykanie prednej a zadnej vidli z volantu. Tak co by ste brali Vy? a preco?

Dakujem.
14.05.2016 - 22:38:53
00
Nazdar, mohol by si este pre istotu uviest o ake rocniky sa jedna. Canyon predpokladam rocnik 2016. Scott som nasiel v predaji este stale 2015 rocnik.

Podla mojho nazoru, uz len ked si pozriem uroven vybavy tychto 2 bikov, tak nie je nad cim premyslat.
Nechce sa mi tu porovnavat kazdy komponent, myslim, ze by si mal byt schopny si aj sam vygooglit ceny pouzitych komponentov, ich generaciu a utvorit si svoj nazor.
Scott ma uplne kazdy komponent horsi. Bud je komponent o 2-3 triedy nizsi alebo este k tomu aj o generaciu starsi.

Aj ked je scott carbonovy, tak vahovo su obidva bajky porovnatelne. Keby mal mat scott vybavu canyonu, tak by stal mozno 4500EUR :)

U Scott si proste platis za znacku.
15.05.2016 - 13:49:12
00
Jazdil som Scott, aj Canyon a musím povedať že odpužením mi niekoľko násobne viac vyhovuje práve Canyon.
O zvyšku sa už vyjadril TOM4S.
15.05.2016 - 17:12:55
00
Jedna sa o rocniky 2016, alebo viete poradit nieco podobne ako ten canyon, 27,5 kolesa a maju uzamykanie zadneho tlmica a prednej vidly z volantu? popripade aj strasie rocniky mozu byt, velkost M. Dakujem.
15.05.2016 - 20:16:47
00
Canyon tazko nieco tromfne co sa tyka pomeru cena/vykon. Mozno este Radon, ale je problem s dopravou na SK.
Neries nejake blbe uzamykanie z riaditok, podla toho sa bajk nekupuje. Daju sa myslim dokupit "remote" kity, ale nie je to lacne. A vzhladom na to ako casto sa to pouziva, mozno aj zbytocne.
15.05.2016 - 22:41:00
00
Ak s tým chce jazdiť 50% asfalt, tak to určite zbytočné nebude. Ale CTD a podobné sa dajú na asfalte celkom bezpečne ovládať aj priamo na tlmiči.
16.05.2016 - 07:48:50
00
Dakujem za opovede, teraz som este dostal ponuku na SCOTT SPARK 710 (2015) novy, ktory viem kupit cca o 200 EUR drahsia ako ten canyon, takze v tomto pripade radsej nerve al 9.0 (2016) alebo scott spark 710 (2015)? A este viete poradit prevody, nakolko canyon ma v predu 3 kotuce (33 prevodov) a scott iba 2 kotuce (22 prevodov), ma to velky vplyv na rychlost? alebo je to uz tak sprevodovane, ze je to jedna k jednej a rozdiel nie je ziaden? Alebo je to velky rozdiel? Dakujem.
16.05.2016 - 10:54:20
00
Ja by som radšej dvoj prevodník, ale to nerieš - dá sa to lacno a jednoducho prerobiť aj potom
16.05.2016 - 14:11:02
00
Hm, no toto uz je trocha na dilemu. Canyon stale vedie co sa tyka komponentov + mas teleskopicku sedlovku.
Scott je tiez v XT vybave, ale o generaciu starsej. Za + 200 Eur mas karbonovy ram s o nieco viac trail geometriou.
3-prevodnik vpredu mi uz pride trocha mimo, ale da sa to prerobit na 2. Co sa rychlosti tyka je to jedno.
Osobne mi pride ako lepsia kupa Canyon. Dostanem viac za menej penazi, ale zase nemam kamennu predajnu. Je to na tebe.
16.05.2016 - 14:16:06
00
Za mňa tiež Canyon

Ak ťa to zaujíma tak je pomerne dosť pravdepodobné že na 2017 predstavia nový trailovejší rám - ale to je ešte na dlhé čakanie...
16.05.2016 - 14:32:39
00
Ahojte, tak tento tyzden sa chystam kupit jeden z tychto modelov Nerve AL 9.0 (2016) alebo Scott Spark 730 (2016) cenovo vychadzaju cca narovnako a dostal som vybornu cenu aj na Scott Spark 710 (2016) + cca 600 EUR. Otazka znie, kedze jazdim 50 teren a 50 cesty, ktora geometria je vhodnejsia na dane podmienky canyon alebo scott? alebo to je jedno? a druha otazka oplati sa zainvestovat do vyssieho modelu, stoja tie komponenty zato (+600 EUR)? Dakujem.
24.05.2016 - 18:48:08
00
Ahoj, ide o to, co si das ako kriteria. Pokial chces kupit najlepsie komponenty za danu cenu, tak lepsie ako Nerva asi nenajdes. Pokial ale chces viac XC posed na 27,5 kolesach, tak chod do Sparka. Mal som rovnaku dilemu pred 2 rokmi. Byvam asi 13 km od lesa a chcel som fulla na 27,5 kolesach. Rozhodol som sa pre Sparka 740, prave pre tie presuny po ceste. Ten XC posed a uzamykanie mi na ceste fakt vyhovuje. Spark ma este jednu vyhodu - oko tlmica ma uchytene cez excentricku podlozku, ktoru ked prehodis tak mu zmenis geometriu na este ostrejsiu. Cize podla tvojich preferencii si ho mozes upravit. V terene su podla mna velmi porovnatelne.
To uzamykanie tlmica a vidly - je to parada a vyuzivam to castejsie ako radenie na prednej pile. Ale je to aj nutnost kvoli stavbe - Scott pouziva prepakovany jednocap (asi kvoli vahe) a ten je nachylnejsi na pohupovanie pri slapani. V trailovej polohe to takmer necitis ale pri plne otvorenych tlmicoch je to vyrazne. Na ceste si zamykam tlmice a tam sa bike sprava takmer ako pevny. Fakt parada. Rozdiel medzi otvorenym (so spustenym sedlom) a plne zamknutym bikom je pocitovo asi ako Dr. Jekyll a Mr. Hyde.
Este k cene medzi 710 a 730 - ak si mozes dovolit drahsi, tak ho kup.
Takze - ak su tvojou priroritou komponenty a pomer cena/vybava, tak chod do Nerva, ak rychly presun na ceste a viac XC pocit, tak Spark. Cenovo - Spark bude vzdy drahsi, ale je to jednorazova investicia.
25.05.2016 - 09:04:02
00
Ahoj, dakujem za odpoved, Scott je teda prepakovany jednocap a ten Canyon je teda prepakovany dvojcap? tymto pojmom velmi nerozumiem. Ma to velky vplyv na jazdne vlastnosti (geometriu)? Lepsi je jednocap? alebo radsej volit dvojcap (Canyon)? Canyon je menej nachylnejsi na pohupovanie pri slapani? Dakujem.
25.05.2016 - 10:07:48
00
Canyon je štvorčap. Za mňa je lepší štvorčap, je aj menej nachýlnejší na pohupovanie.
25.05.2016 - 12:21:33
01
Scott je teda iba trojcap?
25.05.2016 - 12:46:51
00
keyboard_arrow_up