mam dilemu medzi x-king a raceking dezen rk sa mi paci viacej ale nejazdil som ani jeden bol som švalbák ale chcem skusit bud maxxis alebo conti ale asi skorej conti
Inak nechcem s tym byt otravny ale treba si pozret toto
http://www.bicyclerollingresistance.com/, to su realne cisla (na kovovom valci, v terene to asi niekto nemera, nema ako),
plast sa neda odhadnut len odbornym okom, najma pri bezdusiach a nizkych tlakoch. Napriklad Ron ma pri nizkych tlakoch mensi valivy odpor ako Ralph, co je dost prekvapive. Cize oblubene Roro-Rara vlastne nedava zmysel a clovek by kludne mohol efektivne jazdit Roro-Roro. Takisto, nema zmysel skusat nejaku znacku, lebo je to plast od plasta, zatial co RK ma valivy odpor super, XK je na tom biedne. Zavisi to od stavby karkasy, pouzitej zmesi, aj dezenu. Aj ked teda celkovo to vyzera (podla tych meranych vysledkov) ze Schwalbe a Conti maju naskok pred ostatnymi. Za nimi je Specialized, aj ked im
plaste robi myslim Maxis, ale je to rozdiel triedy. A potom sa pozres na com vyhravaju profici zavody a nemaju S-Works ale pekne Control, alebo inu odolnu variantu a mozes zahodit celu teoriu