majorkucera napísal:
NAZDAR, nemate niekto skusenost s nahadzovaním Continentalu race kinga race sport verzia ?

Majo: hlavne si musíš hneď na začiatku uvedomiť, že Conti Race Sport nie je určený ako bezdušák. Boky sú strašne tenké. To aj Schwalbe Lite skin je oproti nemu odolný plášť. Dá sa utesniť a dá sa na tom aj jazdiť. V tejto kombinácii je to COnti Race King Race Sport IMHO jeden z najrýchlejších plášťov na trhu. Problém je, že stačí pomerne slabý kontakt s terénom a bočnicou plášťa a je poškodená. Bočnicu ti tmel väčšinou nezalepí. Takže ako bezdušák je použiteľný iba na cyklochodníky bez terénnych prekážok, ktoré by mohli poškodiť bočnicu.
18.06.2016 - 12:44:24
03
majorkucera ja som na Conti Race Sport spravil vlani 14 maratónov bez akéhokoľvek problému. Tento rok jazdím Švalbáky ale keď ich zoderiem, vrátim sa zas k X-Kingom.
18.06.2016 - 22:15:30
01
mam dilemu medzi x-king a raceking dezen rk sa mi paci viacej ale nejazdil som ani jeden bol som švalbák ale chcem skusit bud maxxis alebo conti ale asi skorej conti
18.06.2016 - 22:42:37
00
Dopredu XK, dozadu RK. A namiesto XK daj RORO. Dezén podobný, odolnosť podobná, valivý odpor o moc lepší.
19.06.2016 - 10:08:06
00
majorkucera napísal:
mam dilemu medzi x-king a raceking dezen rk sa mi paci viacej ale nejazdil som ani jeden bol som švalbák ale chcem skusit bud maxxis alebo conti ale asi skorej conti


Inak nechcem s tym byt otravny ale treba si pozret toto http://www.bicyclerollingresistance.com/, to su realne cisla (na kovovom valci, v terene to asi niekto nemera, nema ako), plast sa neda odhadnut len odbornym okom, najma pri bezdusiach a nizkych tlakoch. Napriklad Ron ma pri nizkych tlakoch mensi valivy odpor ako Ralph, co je dost prekvapive. Cize oblubene Roro-Rara vlastne nedava zmysel a clovek by kludne mohol efektivne jazdit Roro-Roro. Takisto, nema zmysel skusat nejaku znacku, lebo je to plast od plasta, zatial co RK ma valivy odpor super, XK je na tom biedne. Zavisi to od stavby karkasy, pouzitej zmesi, aj dezenu. Aj ked teda celkovo to vyzera (podla tych meranych vysledkov) ze Schwalbe a Conti maju naskok pred ostatnymi. Za nimi je Specialized, aj ked im plaste robi myslim Maxis, ale je to rozdiel triedy. A potom sa pozres na com vyhravaju profici zavody a nemaju S-Works ale pekne Control, alebo inu odolnu variantu a mozes zahodit celu teoriu :-)
19.06.2016 - 10:22:45
00
Táto stránka je fajn, ale presne ako si povedal. merané na kovovom valci. Na MTB sa však nejazdí po rovnej položke a tak rôzne dezény a vzorky majú pri rýchlo meniacich sa podmienkach svoj zmysel aj keď laboratórne testy ukazujú opak. Inak ten Conti RK som jazdila a je to IMHO aj v teréne asi najrýchlejší plášť na trhu. Rozdiel je naozaj poznať. Škoda, že verzia Race Sport má také slabé bočnice. Chystám sa však vyskúšať verziu Performance.
19.06.2016 - 10:38:06
00
No a si tie bocnice fakt sekala? Myslim ze si o tom pisala davnejsie ale uz neviem presne co. To mate na juznej Morave tolko skalnatych poli ci?
19.06.2016 - 11:02:07
00
Kamenných úsekov tu síce máme dosť ale asi nie viac ako inde. Conti RK RS je však jediný plášť kde som mala problém z bočnicami. Ani nie že som ich sekala, ale stačilo malé oškretie o kameň a bočnica prestala tesniť. Dva krát som ho podlepovala zvnútra. Ale keď sa začali objavovať ďalšie poškodenia a úniky vzduchu tak som sa na to vys... vykašľala a chvíľu som jazdila z dušou.
Na rovnakých terénoch tu jazdím RaR EVO alebo teraz po novom Lite Skin a nikdy, slovom nikdy som bočnicu nepresekla ani neprerezala. A beriem to tak, že Schwalbe bez ochrany sú podľa všeobecného názoru asi "najpapierovejšie" plášte.
A pritom ak si vidiel fotky s pasáží rock garden na XC okruhu v Brne tak tam som jazdila niekoľko krát a Schwalbe Lite skin sú úplne v poho.
19.06.2016 - 11:25:35
00
maxxis soulless power :y: , z duse by po takom niecom asi moc nestalo a tlak to drzi stale aj s dratovou patkou , ked budem menit za DHF-ko tak to trosku vyklepem a vycentrujem

Prílohy:

IMG_20160619_223108.jpg
IMG_20160619_223108.jpg 421.6 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20160619_223137.jpg
IMG_20160619_223137.jpg 456.79 KiB thumb_up0thumb_down

20.06.2016 - 08:28:54
06
Prechadzam na bezduse. Mam 2* schwalbe nn. Jeden plast uz ma nejaky ten rok ale je nohodeny v predu takze dezen ma tak na 95%. Druhy plast je novy. Obe su TLR. Ale ten novy je aj Double defence. Otazka: kde nahodit plast s DD. Dopredu ci dozadu? Ktory plast je nachylnejsi na seknutie predny alebo zadny? Alebo je to uplne jedno?
21.06.2016 - 09:06:20
00
DD dozadu
21.06.2016 - 11:46:25
02
Kristina napísal:
Presne. Tmel nedokáže rozlíšiť či je to trblietka alebo kus gumy. Ježkovia vznikajú aj keď plášť pred aplikáciou dokonale vyčistíš.

ty trblietky su v podstate dvojrozmerne, je to vyrazane z alu folie. predpokladam, ze by mohol vzniknut jezko, musi sa zakladova necistota v plasti odvalovat, a plocha ciastocka sa moc dobre odvalovat nebude, odstrediva sila ju proste naplocho pricapi na obvod. gumeny zmolok je v priereze gulaty a bude sa proste valit a balit na seba tmel.
21.06.2016 - 23:10:54
00
Na com zakladas svoju teoriu odvalovania? Nezda sa mi, ze podobny fyzikalny dej prebieha pri tom, ako cez plast unika vzduch a dieru treba zatmelit - to na co je tmel stavany.
22.06.2016 - 08:10:50
00
ale jezko snad nevznika pri zacelovani defektu, ale pri standartnom pohybe kolesa.
22.06.2016 - 16:34:22
00
pochopitelne, ale jezko vznika pretoze mlieko robi to co ma - zraza sa a lepi. Akurat v nespravnom momente.
22.06.2016 - 19:16:46
00
keyboard_arrow_up