zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Objavili sa informácie v tomto fóre, že ak je nejaká nečistota v plášti, že sa časom začne obaľovať tmelom a tak vytárať tzv. ježka.
PS: mohli by ste mi povedať ako skryjete cely link za nejake nevinne slovko na ktore ked kliknete tak sa otvorí ta stranka Ďakujem
len tu prvu zatvorku si zmen za [
PS: mohli by ste mi povedať ako skryjete cely link za nejake nevinne slovko na ktore ked kliknete tak sa otvorí ta stranka Ďakujem
alternatíva k rejskingu je jednoznačne IKON
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/maxxis-ikon-29-mtb-plast-kevlar-29x220.html
Maxxis Ikon 29x2.20" plášť, kevlar
33,99 €
MOC 47,99 €Plášť Schwalbe Rocket Ron LiteSkin 29x2.25 (http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/schwalbe-rocket-ron-liteskin-2015)
Páska Joes, 25mm
Mlieko Stan's Notubes Race (Race je varianta čo má 2x viac lepiacich kryštálikov ako bežný Notubes)
Ventil Specialized (plochá gumená základňa)
Ráfik Cannondale CZero Superlight Hi-Impact Carbon, Tubeless Ready, 28 hole, 23mm interná šírka
Plášť Continental Race King RaceSport 29x2.2 (http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/continental-race-king-racesport-tubeless-2014)
Páska Joes, 25mm
Mlieko Stan's Notubes Race (Race je varianta čo má 2x viac lepiacich kryštálikov ako bežný Notubes)
Mlieko Effetto Mariposa Caffe Latex
Ventil nejaký (plochá gumená základňa)
Odmasťovač MOTIP (čistič bŕz v spreji na benzínovej báze)
Postup:
1. Plášť zvnútra umytý vodou, vysušený, odmastený sprejom, vysušený
2. Zhodená pôvodná biela páska (nebola TLR)
3. Zľahka očistený ráf suchou handrou
4. Nalepená Joes páska v jednej vrstve, chytila bez problémov
5. Dierka do pásky, vložený ventil (ráfky majú malé otvory na ventil, preto ventil s plochšou základňou a nie kónický. Aj samotný ventil išiel cez otvor dosť ztuha, páska otvor ešte navrchu zúžila, bolo treba trošku pokrútiť)
6. Nasadený plášť bez mlieka (veľmi voľná pätka ľahko ide aj rukami)
7. Plášť "nahodený" (nacvaknutá pätka) do ráfku v servise kompresorom s vybratým jadrom ventilku, prvýkrát mu bolo treba pomáhať rukami, popod voľnú pätku podfukovalo, následné razy už v pohode
8. Otvorená jedna strana plášťa, pretože píšu že Notubes Race sa nemá dávať cez ventil, naliate mlieko (cca 80ml Notubes na plášť, do RaceKing som neskôr dolial ešte 30ml Caffe Latex cez ventil)
9. Nasadený plášť
10. Plášť "nahodený" (nacvaknutá pätka) do ráfku v servise kompresorom už aj s ventilkom, ale išlo to aj veľkou pumpou (jedna strana zostala nacvaknutá)
11. Pokrútené, popotriasané
12. Pozorované pod vodou vo vani, občas popotriasané. Rocket Ron zalepil hneď, RaceKing až po doliatí Caffe Latex
13. Bez problémov pojazdené a drží parádne, od nahodenia (včera) únik cca 0 - 0.2 bar
Poznámky:
1. Nenahoditeľné pumpou.
2. Robil som to na 2x, prvýkrát som vynechal odmasťovanie, RoRo ani RK neutesnili vôbec a najmä RK fučal z milióna malých otvorov po celej bočnici. Plášte za pol dňa išli úplne namäkko. Pár dní som všelijako natriasal a polohoval a nepomohlo.
3. Tak som to zhodil, zlial mlieko a išiel podľa postupu vyššie (teda samozrejme s ráfmi/páskou som už druhýkrát nerobil nič a na druhýkrát aj nahadzovanie išlo ľahšie, ale aj tak bol treba kompresor)
4. Na Roro to zabralo s Notubes Race, RK zachránilo až Caffe Latex doliate cez ventil, inak bočnica stále silne bublinkovala, možno by sa časom zalepila, ale nevyzeralo to tak. Vyzerá že na malé otvory je kaféčko lepšie, veľké (dúfam že ne-) uvidíme ako dá Notubes Race (Race je varianta čo má 2x viac lepiacich kryštálikov ako bežný Notubes).
5. Odmastenie teda zrejme zohralo zásanú rolu, určite pri RoRo. Pri RK neviem akú veľkú rolu zohralo odmastenie a akú pridanie Caffe Latex.
Howgh
Kuk sem, http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/compare/continental-race-king-racesport-2014-vs-maxxis-ikon-3c-maxxspeed-tlr-2014-vs-maxxis-ikon-exception-silkworm-2014
Obrovské rozdiely vo valivom odpore. RK RS dozadu je asi ideál. (Teda ak ti to sadne k tomu čo a ako jazdíš samozrejme.)
Nuz tak v tom nech ti panboh pomaha
Ale RK RS je rychly, je lahky, ma to aj (nejaky) dezen pri vybornom valivom odpore, bezduse tiez spravis (vid vyssie) a aj to kupis do 40 euro na webe, v kamennej budu chciet 50-60. Odolnost nebude bohvieaha a zavisi od toho kde co a ako, niekto reze bocnicu kazdy den, niekto nikdy.
Majo: hlavne si musíš hneď na začiatku uvedomiť, že Conti Race Sport nie je určený ako bezdušák. Boky sú strašne tenké. To aj Schwalbe Lite skin je oproti nemu odolný plášť. Dá sa utesniť a dá sa na tom aj jazdiť. V tejto kombinácii je to COnti Race King Race Sport IMHO jeden z najrýchlejších plášťov na trhu. Problém je, že stačí pomerne slabý kontakt s terénom a bočnicou plášťa a je poškodená. Bočnicu ti tmel väčšinou nezalepí. Takže ako bezdušák je použiteľný iba na cyklochodníky bez terénnych prekážok, ktoré by mohli poškodiť bočnicu.